Hakutulokset

  1. I

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Mä en vielä liity listoille, mutta katotaan huomenna varhaisultran jälkeen miten on :) Oma veikkaukseni olis että viikkoja ois nyt n. 5+ -6+, vähän jännittää että löytyykö sykettä huomenna, toivon niin <3 Olen siis 25v, kotoa löytyy yksvee neitokainen ennestään :) Olen täältä taustalta...
  2. I

    5kk lapsen kehityksestä

    Kiitos Catida vastauksesta! Tyttö sitten otti oikein kehitysharppauksen, ja oppi parin viikon sisällä nousemaan reippaasti suorille käsille, pyörimään napansa ympäri, ja ryömimään vauhdilla eteenpäin! :) Nyt jo harjoitellaan kovasti konttaamista, ja motorinen kehitys on kirinyt jo monen...
  3. I

    5kk lapsen kehityksestä

    .
  4. I

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Heippa pitkästä aikaa! Ja pahoitteluni huonoja uutisia kohdanneille. Tulin vain pikaisest päivittämään, että eilen oli nt-ultra, jossa kaikki oikein hyvin :heart: vauva liikkui aktiivisesti ja sitä oli ihana seurata :) LA siirtyi hieman eteenpäin, ja uusi LA on nyt 10.7 :) Käyn joka...
  5. I

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    mammi85 :hug: Täällä etova olo on ollut vahvemmin läsnä kuin ennen. En silti valita :)
  6. I

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Itse en ehdi täällä kamalan usein kirjoitella, mutta lukenut olen kaikki viestit :) Kiva kun on niin paljon tullut porukkaa, onnea plussanneille!! Tänään kävin (rv 6+5 omien laskujen mukaan) varhaisultrassa, ja heti näkyi pikkuisen vahva syke :heart: Ihanaa, jännitin tuota niin paljon...
  7. I

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Ilyana ei huono idea ;) ja kiitos :heart: Ja Sude81 täällä kans yksi ruokien googlettaja :D Huonovointisuutta ei itselläni ole juurikaan ollut, ruoka kyllä maistuu kokoajan ;) ja suklaa varsinkin!
  8. I

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    :hug: kaikille sitä tarvitseville Jotkut olikin kohtalotovereita mulle tän aamuheräilyn suhteen. Mahtaakohan mennä tuo aamuvirkkuisuus ohi raskauden edetessä :) Meillä olisi huomenna tarjolla vanhempieni luona graavilohta, mitä ihmettä keksin ettei mun tarvii sitä syödä? :D Tein eilen...
  9. I

    Pupuilut, ovulaatio ja plussaus -ketju

    Voisin vaikka miäkin laittaa :) Eli kp 1-5 menkat kp 6-12 satunnaista pupuilua :D (ehkä joka kolmas pv) kp13 pupuilua kp14 pupuilua kp15 kp16 ovis + illalla, pupuilua kp17 toinen ovis +, pupuilua kp18 - 27 satunnaista pupuilua taas :D kp28/dpo11 PLUSSA :heart: kp34/dpo17 Digi...
  10. I

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Samaa mieltä FB-ryhmästä. Eli vuoden alussa voisin jo itsekin sellaiseen liittyä :) Nannamamma näyttääkin jo ihan vauvamasulta, heh ;) Onko kellään muulla ollut "oireena" aamuheräämistä? Eli koko päivän ja illan väsyttää kyllä, mutta aamulla uni loppuu kesken. Eilen huomasin myös, että...
  11. I

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Heippa neitokaiset! Liitynpä minäkin tänne mukaan :) Eli inq / 23 / ensimmäinen / TYKS Ja LA olisi netin laskureitten mukaan 12.7 :) Eli en oikein ole varma olenko nyt 4+3 vai 4+4 raskaana :D Nooh, päivä sinne tänne. 4+4 antoi eka raskauslaskuri, jonka netistä löysin. Oireina on tällä...
  12. I

    Ekat raskaus oireet??

    PilkeSilmäkulmassa voi ei, höh :( :hug: Paljon onnea kuitenkin ensi kiertoon, kovasti toivon plussaa sinulle :) miss_piggy olen myös paljon lukenut huonoa noista davideista, etteivät ole kovin herkkiä. Teeppä apteekin oma, se ainakin itsellä osoittautui hyväksi, ja näytti suht varhain jo...
  13. I

    Ekat raskaus oireet??

    Hui miten jännää! Ainakin saat sitten varmemman tuloksen, kun et hätäile testin kanssa :) Ei tätä oikein vielä käsitä, vaikka raskaustestin viivanen tummuu hienosti päivä päivältä, huomenna ajattelin tehdä digin :) On kyllä epätodellinen olo vieläkin :heart: Toivottavasti sinäkin sen...
  14. I

    Ekat raskaus oireet??

    ja Moonbell noita heijastuvia alavatsakipuja on minulla ainakin. Ja ilmaa tuntuu myös vatsa keräävän :D
  15. I

    Ekat raskaus oireet??

    PilkeSilmäkulmassa jokos olet testiä tehnyt? :) Tiedätkö oviksen tarkan ajankohdan? Itse kun testasin, niin olen varma että dpo10 olisi jo viiva tullut näkyviin :) Tsemppiä! Itsellä vaihtui tänään rv 4+0, ja viiva sen kun vahvistuu :heart:
  16. I

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    Pamsku ei se siun lääkäri antanu kattoa siitä monitorilta itte? Kun kävin itse kp13 folliultrassa, ja löytyi 18mm folli, niin lääkäri antoi minun itsekin sen todeta, ja se näkyi selvästi! :) Niin ja kp10 itselläni suurin folli oli 10-11mm, eli nopeasti kasvoi! :)
  17. I

    Ekat raskaus oireet??

    Kiitos tuhannesti PilkeSilmäkulmassa :heart:
  18. I

    Ekat raskaus oireet??

    Itse istun nyt tässä äärimmäisen onnellisena, hämmentyneenä ja suorastaan sekaisin elämäni ensimmäinen positiivinen raskaustesti kourassa :) Ekat oireet olivat: -Lämmöt koholla ja nippailua (dpo1-->) -Aivastelu, väsymys, nännikipu (dpo2-->) nännikipu tosin laantui tästä parin pvn jälkeen...
  19. I

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Taisipa tää haamulainen olla tässä. Nyt nimittäin tulee jo vuotoa hyytymien kera, tällaista ei olekaan ollut sitten pillereiden lopetuksen jälkeen.. :( No, jos jotain hyvää pitää hakea, niin ainakin joltain osin mun kehoni toimii =) Nimittäin oli eka haamu ikinä, ja se jopa tummeni! Nyt kohti...
  20. I

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Toivottavasti olisikin niin, ettei olisi mennyt kesken...no, ei auta kun odotella :) Toivottavasti meillä kaikilla viivat vaan vahvistuisi... ;)

Yhteistyössä