Hakutulokset

  1. S

    Pääseekö enää lukemaan aiemmin kirjoittamiaan viestejä??

    täähän on menny ihan tyhmäx. vanha oli paljon parempi!!! taitaa loppua meikän surffailut täällä, ellen sit yhtäkkiä pääse kiin tähän!!!!
  2. S

    Minkälainen auto teillä on ja montako perheessä?

    meitä on 2 aikuista ja 3 lasta, taakse mahtuu hyvin turvaistuin, ja kaksi koroketta. takaluukkuun mahtuu hyvin rattaat ja kauppatavarat. meillä VW PASSAT -00
  3. S

    Kakkukuvapinotus, se odotuksenmukainen ;)

    Mahtavia kakkuja, ehkä joku malleista löytyy muokattuna meidänkin juhlsita. :flower:
  4. S

    Kesäkuussa -06 syntyneitä/mesekavereita

    \ meillä Anna-Sofia syntynyt 30.6.2006, asumme laitilassa
  5. S

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    minä 28 mies 31, yhdessä 10v5kk, lapset 7v, 5,5v ja 8kk!
  6. S

    tyttöjen nimiä S-kirjaimella

    sofia susanna susanne susan sarita sari saana sirkka sohvi
  7. S

    lapsella monimuotoinen häiriö

    jees, mä en poikaa kauppaan ota, kyläileenkin kun mennää, jätän usein kotiin tai hoitoon. ei jaksa sitä touhuu, mitä hän siellä touhuu ja mikään ei auta. vaikka kuinka sanoisi. niin, me oltiin ekan kerran lääkärillä kun poika 3v, silloin tuli paperiin että oireet viittaa ADHD- lapseen, nyt tuli...
  8. S

    lapsella monimuotoinen häiriö

    \ monimuotoisessa kehityshäiriössä: kehitys jäljessä, katsotaan saako muut joskus kiinni. joissain motorisissa jutuissa jäljessä. käden ja silmän yhteistyö ei kohdallaan. ei ymmärrä kaikkea mitää sanotaan. mm. nämä. viisi lappua tuli eri terapeuteilta. meidän lapsi erittäin vilkas. olin kyllä...
  9. S

    lapsella monimuotoinen häiriö

    siis oletteko käyneet lääkärissä ja olis sellane diagnoosi:monimuotoinen häiriö tai monimuotoinen kehityshäiriö? vai mitä itse meinasit viestillä?
  10. S

    Mitähän voisi olla??

    meen neiti kun oli pikkune, panttasi kanssa viikon verran kakkaa, annettii kans kaikelaista pehmentävää niin sitte tuli sekin. hänellä oli tyrä joka aristeli jonka vuoksi varmaan kipuja kun kakkasi, vaikka ei siitä kertonut. sillon oli alle 2v ja nyt jo 7 mutta käy siltikin harvoin kakkalla.
  11. S

    lapsella monimuotoinen häiriö

    kirjoitusvirhe... siis monimuotoinen kehityshäiriö? kö?
  12. S

    lapsella monimuotoinen häiriö

    monimuotinen kehityshäiriö??? kö?
  13. S

    tosi ystävä hakusessa 02-alueella

    Olen pian 29v, kolmen lapsen äiti, nuorin 6kk.meidän perheessä on myös iskä. kaipaan todellista ystävää, ensialkuun ihan vaan kirjoittelumielessä. laittakaapa yksityisviestillä tietoja, niin kirjoitellaan!!!

Yhteistyössä