Hakutulokset

  1. A

    Mä en tajua mikä ihmeen motivaatiopula mulla on tän viikon ollu!!!! ARGH! Ärsytän itseäni.

    Alkaen jo maanantaina mua tympi ihan sairaasti mennä töihin. Ihana ilma, kivat työkaverit, kiva työpaikka, ei mitään ns.vikaa ja mua ei vaan olis voinu vähempää kiinnostaa :kieh: Ajattelin johtuvan ihan vaan maanantaista, mutta kas kun jatkunu koko viikon. Piti käydä isoilla ostoksilla...
  2. A

    Voi hyvä päivä :D Mun mies on niin paras :D

    Oli illalla omissa menoissaan kun lapsi esitti kevyen iltapalatoiveen; paistettua makkaraa ja tomaattia :D No, minä laiskana toteutin tämän niin syntisen toiveen ja sanoin lapselle, että paistetaan reilummin kun "Pekka" tulee kans kohta kotiin. Saatiin syötyä ja "Pekka" (Siis mieheni...
  3. A

    Taas ja vieläkin mua ärsyttää... :D

    Kuulun facebookissa kolmeen OstetaanMyydäänVaihdetaan-ryhmään ja olen viimeisen pari kuukautta metsästänyt lapselle parvisänkyä. Olen laittanut "Ostetaan"-ilmoituksia säännöllisesti. No, eilen yks ihminen oli laittanut et MYYDÄÄN parvisänky 80e, kuvan saa halutessaan. Kerrankin kävi tsägä...
  4. A

    Mua ärsyttää, ollu ihan kamala päivä ja mä oon ollu ihan kamala... :(

    Suurinpiirtein ensimmäiset asiat mitkä mies pisti merkille kun alettiin seurustella olivat ne, että mulle EI kannata puhua n.varttiin heräämisestä ja mä oon nälkäsenä kiukkunen. Heräämistä ei elämässään pysty välttämään, joten parempi vaan pysyä pois silmistä se VARTTI pliis, mutta nälkää...
  5. A

    Olisko ketään ikea-asiantuntijaa paikalla? Säilytysjärjestelmä eteiseen...

    Ja ettei menis liian helpoks, niin pitäis olla sellanen missä ei ole sitä takaseinää..... :whistle: Meidän eteisessä on tollanen jakotukki ja siihen kohdalle pitäs saada jotain. Normaali vaatekaappi ei kuitenkaan käy... Ja kyse väliaikaisratkaisusta. Oon menossa sunnuntaina ikeaan ja olis...
  6. A

    Uunikysymys....

    Pizzaa suunnittelin tehdä (mikä sinänsä on sivuseikka, mutta siitä tuli mieleeni) ja parhaan pohjan saa jos laittaa uunin 300 asteeseen. Mutta mulla ei ainakaan ole koskaan ollut uunia minkä sais noin kuumalle lämpötilalle? Aina se 250 ollut maksimi. Onko se joku "erityisominaisuus" uunissa...
  7. A

    Miks ei koskaan voi tulla oikeen värisiä kuplia oikeeseen aikaan?! MIKSI??!!!! Saan hermoromahduksen.

    Kyllä, pelin takia, kamalaa :xmas: Toi PERKELEEN bubble witch saga facebookissa ottaa nyt pikkusen lujille........ Miljoona kertaa putkeen käy niin et tarvisin esim.yhden ainoan sinisen kuplan avatakseni haamuketjun ja mitä saan?! Kaikkia muita paitsi sitä sinistä. Paitsi sitten kun on 2...
  8. A

    Harmaa ja huuruinen helatorstai....

    PITÄIS tehdä suursiivous, tää kämppä on kun pommin jäljiltä. Oikeasti. PITÄIS pestä pyykkiä ja tehdä ruokaa, pitäis pestä ikkunat, pitäis sitä ja pitäis tätä. Mutta arvatkaa mitä? Mä en aio tehdä mitään :xmas: Oon siirtäny kohta viikon kaikkee tälle päivälle, mutta just nyt aivan sama...
  9. A

    Koiran ruokinnasta..

    Tuli miehen kanssa pieni väärinkäsitys, kumpikin luuli toisen käyneen hakemassa koirille sapuskaa, mutta selvis sitten liian myöhään et kumpikaan ei ollu hakenu :xmas: Koirat on siis syöny ihan laatunappulaa ja seassa välillä jauhelihaa, kotiruokaa yms, eivät ole mitään järin herkkävatsaisia...
  10. A

    Söhäisen nyt muurahaispesää, mutta otan sen riskin.....

    Ettekö te aikuiset ihmiset ihan oikeasti YMMÄRRÄ mitä te välillä vaaditte esim.lapsenne hoitopaikalta?! Yhden lapsen pitäisi saada syödä 2 tuntia ja toisen päiväkodissa ei saisi järjestää juhlia / puhua juhlista jos heidän lapsi ei pääse? Siis oikeesti? :O Ihan nyt ystävällisellä...
  11. A

    Multa nyt näitä tyhmiä ruokakysymyksiä pukkaa jatkuvasti, mutta koittakaa kestää (:

    Pehmeän pippurinen filee ohutleike, broilerin siis ja köntti mozzarella tällä päiväyksellä, miten mä noi yhdistän? :xmas: Mulla ei kertakaikkiaan ole sellaista veistä millä olisin onnistunut saamaan sellaista paljon puhuttua taskua tollasiin piffeihin, aina ne repee ja ratkee kun veitset on...
  12. A

    Eilinen perunamuusi, mitä tekisin? :)

    Lihaperunasoselaatikkoa mietin, mutta ei jotenkin tee mieli..... Olisko muita vinkkejä? :)
  13. A

    Tosi kiva kun keskellä päivää tulee iskelmältä jotain dildomainoksia....

    Ensin siinä mainoksessa kuuluu hurinaa ja sit mies toteaa et puhelin soi/värisee ja nainen sanoo et ei se oo puhelin........ Ja jotain, sit siinä sanotaan jotain aikuisten leluista ja tervetuloa hotlipsiin :xmas: Ei muuten mitään, mutta mulla oli auton kyydissä 7v poika, 4v poika ja 3v tyttö...
  14. A

    Mitä laitan kasvamaan terassin kaiteelle parvekelaatikoihin, jotain mikä sais roikkua.....

    Haluaisin jonkun mikä roikkuis tuon kaiteen yli vaikka maahan asti, parvekelaatikoihin olis tarkotus laittaa. Aamulla ja päivällä paikalle paistaa aurinko, mutta muun päivän onkin aika varjossa. Suositelkaa? :)
  15. A

    Apua, mitä mä haluan kaupasta? Tekee jotain hyvää mieli...... :D

    Ja mun hyvä ei sitten oo MITÄÄN makeeta :x Tekee ihan hulluna mieli niitä pakastealtaasta saatavia sipulirenkaita ja mozzarellatikkuja, mutta en viittis niiden takia kaivaa rasvakeitintä....... Vai saako pannulla hyviä? Ehdottakaa mitä sieltä kaupasta hakis, jotain suolasta hyvää.... :p...
  16. A

    Herraisä toi kilponen näyttää apinalta :O

    Siis oikeesti, myydään tyylitaju tarpeettomana?! :O Niin ja kyse Tommi/Tommy Kilposesta, nyt nelosella....
  17. A

    Voitteko -pliis- lopettaa sen äippäilyn, mameilun ja mammailun, eikö vois olla ihan vaan äiti?!

    Suuret on taas murheet, mutta mä en tiedä mitä hourupäitä mun lähipiiristä ja tutuista on tullut lasten myötä kun kaikki puhuu niiiiin ärsyttävästi :kieh: "Meikämamma leipas tossa pellillisen pullia!" "Mami on niin väsyny kun valvottiin viime yö..." "Tää äippä lähtee nyt kauppaan.."...
  18. A

    Mitä teillä ei ole lapsille koskaan käytetty? Mikä muissa perheissä on ihan normaalia.

    Tuli ystävän (odottaa esikoistaan) kanssa puheeksi kaikki vauvaa varten hankittavat asiat ja kyseli multa mitkä on tarpeellisia ja mitä ei kannata hankkia jne. Tämän keskustelun kirvoittamana tajusin, että meiltä on "puuttunut" tosi paljon kaikkea... :whistle: Meillä ei ole koskaan ollut...
  19. A

    Kysymyksiä auringonkukista :)

    Sain työkaverilta pussillisen auringonkukan siemeniä. Meidän tontti on keskellä peltoa, savimaata, tuulinen ja paahteinen. Mitenkähän käy auringonkukkien? Teenkö vaan tonne jollain rautakangella reiät ja sinne tipautan siemen/reikä? Noita on TOSI paljon noita siemeniä ja meillä...

Yhteistyössä