Hakutulokset

  1. 3

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    yskäriä laitettu kans wilma79:lle vantaalla 11kk pojan äiti toista odotetaan saapuvaks lokakuussa :)
  2. 3

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Mäki pitkästä aikaa kirjottelen Niskapoimu ultrakäyty ja tulokset normaalit :) Päänsärkyä esintyy tääläkin mutta ilman lääkeitä vielä pärjätty mulla tosin välilä johtuu se kahvin taikka ruuan puuteesta. Mulla maha pompahtanu hyvin ulos liikeitä ei vielä tunnu :/ mammahousut käytössä jo...
  3. 3

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    meillä oli viimeviikolla se np-ulrta mutta saatiin uus aika tälleviikolle ku pikkunen ei vastannu vielä viikoja eli torstaina uudestaa ja samalla otetaa verikokeet aiemat synnytykset: kesto18h alkoi kovilla poltoilla ja supistuksilla rv40+5 epiduraalin sain 2kertaa ja ilokaasua kokeilin...
  4. 3

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Lauantaita kaikille. eka neuvola oli viimeviikolla ja lippulappuja taas täyteltiin ei mitää uutta oikeastaan tullu sydänääniä ei vielä kuuneltu :| kahvista mulla menee se max3kuppia päivässä on myös päiviä jolloin en juo olenkaan ruuista ulkomaiset kasvikset pesen aina ja kalaa en syö...
  5. 3

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Pitkästä aikaa mäki koneen ääreen pääsin kirjottelee. ensiksi osan otot surun kohdaneille:hug: ja nyt sit asiaan..Mulla ens viikolla eka neuvola ja 20pv ois sit eka ultraki :D saa nähä miten kauvan ton th:n kaa menee esikoisen aikana ekassa nuvolassa vierähti 2h toivotavasti pääsis nyt vähä...
  6. 3

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Moikka.Täälä ilmotautuisi toista lasta odotava uusi äiti mukaan. ikäää on 23v.toinen tulossa.ja synnytysairaala on JS lasketu aika ois noitte laskureiten mukaan 14.10??? esikoinen on vasta 7kk eli tämä raskaus tuli vähä odotettua aikasemmin saapuvaki neuvolaan en oo kerenny viellä soittamaan...

Yhteistyössä