Hakutulokset

  1. B

    G: Kuinka monta lasta ja sisarusta sinulla on?

    Itelläni on kaksi lasta ja kolme sisarusta :) Mun sisarusten määrä ei ole mitenkään vaikuttanut lasteni määrään. Oon saanut kaksi lasta, se vaan on niin :) En tosin kolmatta lasta haluaisi tai ei ainakaan tunnu siltä nyt, kaksi on sopiva määrä. Sitä en siis tiedä, että haluanko tulevaisuudessa...
  2. B

    Nainen: ottaisitko Anders Breivikin omaksesi?

    En todellakaan ottaisi mitään murhaajaa! Tosin tätä varmaan pitää ajatella siltä kantilta, että suljetaan pois se terrori-isku ja mietitään itse henkilöä... En silti ottaisi. Lähtien pinnallisista syistä, se on ruma mies. Muutenkin koko miehessä ei ole sitä jotain, mikä iskee muhun. Ei tuo...
  3. B

    G: Syntymävuotesi?

    1885 Ei vaisinkaan, ihan 1985 :)
  4. B

    Tehkää joosepista suosittu! Kony 2012

    KONY 2012 is a film and campaign by Invisible Children that aims to make Joseph Kony famous, not to celebrate him, but to raise support for his arrest and set a precedent for international justice. Mikäli koulus olet käynyt niin otappa tuosta selvää :)
  5. B

    Tehkää joosepista suosittu! Kony 2012

    KONY 2012 - YouTube Pitkä video, mutta sitä pienempi vaiva levittää sanaa. Kyseessä on siis sissipäällikkö, joka johtaa Lord's Resistance Army - nimistä sissiliikettä. Konyn toimesta lapsia siepataan ja aivopestään lapsisotilaiksi ja heidät käsketään tappamaan perheitään ja ystäviään. LRA on...
  6. B

    onko outoa jos 23-vuotias asuu vielä vanhempien nurkissa?

    Mä tunnen 50 vuotiaan, joka asuu vielä vanhempiensa luona :laugh: Sillä tosin on töitä, en kyllä yhtään tiedä mitä se siellä vielä tekee... Tuohon kokemukseen verrattuna 23 vuotias ei ole niin paha, se riippuu ihan siitä elämäntilanteesta, että onko se outoa. Kyseisellä ihmisellä voi esim...
  7. B

    Hellyydenosoitukset julkisilla paikoilla

    Samaa mieltä :)
  8. B

    Onko se niin, että lapsi perii ''tummemman'' vanhemman piirteet (silmät & hiukset)?

    Jotakuinkin noin se menee niin kuin Millenia sanoi :) Meillä päin molemmista lapsista tuli tummia niin kuin minä olen. Olen tummahiuksinen- ja silmäinen, ihokin on sellaista ''perussuomalaista'' väriä hieman ruskeampi :) Tosin esikoinen sai isänsä silmät (väriltään siniset) mutta hänellä on...

Yhteistyössä