Hakutulokset

  1. J

    Ilmoita asiattomasta viestistä

    Sellainen "nappi" pitäisi täältäkin löytyä.. :headwall:
  2. J

    provo...?

    Provo=provosointi=yllyttäminen trolli=keksitään tarina johon ainakin toivotaan kaikkien uskovan.
  3. J

    Voitin Veikkauksen nettiarvalla 20?

    En uskonut että niillä oikeasti voi voittaa :D
  4. J

    Työilmapiiri ahdistaa..

    Toiset tekee töitä, toiset ei.. Työ on tiimiluontoista eli kaikkien panoksen pitäisi olla sama, vaan näin ei tapahdu.. Mulla on sellanen olo että mun yksin pitää tietää koko ajan mitä seuraavaksi tapahtuu, jos näin ei käy homma ei pelitä, asioita jää tekemättä. Olin jo eilen vahvasti sitä...
  5. J

    hoitotuesta

    Eli voiko tuota hoitotukea saada kahdesta eri sairaudesta erikseen. Esim. Jos jo saadaan astmasta alinta hoitotukea niin voidaanko nyt uudesta todetusta sairaudesta saada myös vaikka epilepsiasta vai miten se käytännössä menee?
  6. J

    JOkos teillä on S-bonukset on tarkastettu?

    Meille tuli 243? bonusta ja ylijäämänpalautusta :D
  7. J

    Kyllä tähänkin...

    aloitukseen joku vastaa.
  8. J

    Onko tänään joku uusperhe-buumi?

    =) mä olen uusperheellinen eikä kaiiki ole oikeasti noin hankalaa...
  9. J

    Sos.tilanteiden pelko?

    Olen haaveillut opiskelemaan lähdöstä mutta olen sellainen tapaus että jännitän KAMALASTI esiintymistä yms. vaikka esim.pitäisi esitellä itsensä niin olen jo kauhuissani.... Kertoisitteko kokemuksia, mistä voisi saada apua moiseen vaivaan?
  10. J

    mitä haluaisit...........

    juuri nyt?
  11. J

    Helevetin kiukkusta väkee

    Ihimetyttää aina näitä lukies, miks tää on niin kriittistä väkee! aINA VINKUMAS JA KRITISOIMAS TOISTEN SANOMISIA JA MIELIPITEITÄ. Turha tänne on mitää kiriottaa, ku ei kukaa usko kuitenkaa.
  12. J

    Voi itku että mä olen täynnä

    Mulla pännii niin suunnattomasti tuo ukko, ettei ole tosikaan. Toista päivää kännäämässä kaverillaan ja minä täällä paimennan pesuetta. Nykyään tuo litkii tuota kaljaa joka h.elvetin viikonloppu ja mulla ei ole sanaa sanottavana sen mukaan. Sanoo vaan ettei sillä ole muutakaan tekemistä. Tuota...
  13. J

    Lapsen eläinallergia

    Jos lapsi on allerginen jollekkin eläimelle ja on sen lähellä niin kuinkahan kauan menee että alkaa oireilla? Kysyy tyhmä....
  14. J

    Kauheen nuoria äitejä olette

    Eipä voi nuoruutta viettää samalla tavalla kuin muut lapsettomat ikäisensä. En tarkoita nyt pahalla, mutta pikkusen harmittaa teijän puolesta. Sanoin vaan suoraan ajatukseni ja olla rehellinen
  15. J

    paistinpottuja

    Voiskohan 2-vuotiaalle antaa paistinpottuja, kun on nyt semmonen vaihe, ettei tahdo syödä mitään. Limukka, karkki ja pulla kyllä kelpaa, muttei oikea ruoka. Maitoa tietysti juo. Voi olla, että ei päiväkausiin syö muutakun herkkuja. Niitä tulee sitten annettua, kun ei muukaan kelpaa. Ennen llut...

Yhteistyössä