Hakutulokset

  1. L

    Paljonko maksaisit sekarotuisesta pennusta?

    Entäs leikatusta sekarotuisesta?
  2. L

    Mistä saa turvaistuimeen uusia vöitä? Vai saako ollenkaan?

    Meillä Brio Zento turvaistuin. Meillä se kiristysvyö rispaantunut. Saako jostain siis ostettua uusia vöitä vai ostanko kokonaan uuden istuimen?
  3. L

    Mitä tarkoittaa instagrammata?

    Siis instagrammata jonkun kuvan? Kuvaan liitetty toinen kuva? :D joo en tiedä :D
  4. L

    Jos mä kirjoitan testamentin,

    pitääkö siihen pyytää todistajien allekirjoitus? Vai mikä todistaa paperin aitouden? Oletteko te tehneet ja mihin olette sen säilöneet?
  5. L

    Saa onnitella!

    Mun syntymäpäivä tänään,hip hei! Huomenna tiedossa juhlintaa parhaiden tyttöystävieni kanssa. :)
  6. L

    Montako krt viikossa teidän 3 v:t käy seurakunnan päiväkerhossa?

    Ei tarvitse tulla kertomaan, jos ei käy ollenkaan, tieto on mitätön minulle. Kohta alkaa ilmoittautumiset ja mietin, että kaksi vai kolme päivää viikossa? Kolme tuntuu paljolta, mutta eihän ne montaa tuntia ole päivässä.
  7. L

    Mihin ruokaan voi laittaa säilykeherneitä?

    Niistä ei varmaan hernekeittoa voi tehdä, vai? Hernekeiton olen tehnyt kuivaherneistä. Mitä ruokaa noista nyt vois tehdä?
  8. L

    Mikä auto Elastisella Voice of Finlandin mainoksessa?

    Kuka tietää?
  9. L

    Onko jonkun vastasyntynyt ollut allerginen kotieläimillenne? Oireita?

    Onko siis havaittu allergiaoireita heti vastasyntyneessä? Musta tuntuu, että meidän 9pv ikäinen on allerginen meidän kissalle :( kokemuksia olisin kaivannut, mistä tietää onko allerginen vai ei? Aina kun kissa on käynyt pyörimässä vauvan tavaroissa, vauvalle ilmestyy näppyjä kasvoihin. Nyt on...
  10. L

    Vauvan silmissä mustelmat, koska napanuora kaulan ympärillä?

    Silmän valkuaiset olleet punoittavat syntymästä asti ja luomiin on ilmestynyt mustelmat. Johtuuko siitä, että napanuora oli kaulan ympäri ja onko ihan normaalia? Silmät on kyllä tutkittu ja normaalit ovat. Aiemmilla lapsilla ei ole ollut mustelmia. Vauvalla ikää 6 pv.
  11. L

    Tiistain rv-pino!

    Saa kertoa fiiliksiäkin ja lasketun ajan. Itsellä 37+2. LA 11.11.
  12. L

    Lähtikö se matrjoska synnyttämään?

    Tietääkö kukaan? Onko jollain ketjua muistissa?
  13. L

    MisStar, oletko paikalla?

    Olitko se sinä kun oli synnyttämässä perätilavauvan alakautta? Yritettiinkö sulla käännöstä? Mitä lääkäri jutteli sun kanssa asiasta ja synnytyksestä? Paljonko on painoarvio vauvasta ja otettiinko sulta lantiokuvaus? Milloin laskettuaika? Miten päätit synnyttää alakautta? Miksi ei leikkausta...
  14. L

    Vauvan kääntäminen, tai sen yritys, miten se tapahtuu?

    Niin että miten se nyt sitten tapahtuu? Sellainen edessä, jos ei ensi kertaan ole kääntynyt itse.
  15. L

    Hölmö kysymys supistuksista!

    Onko teillä raskausaikana tullut esim. yhtä supistusta ja sitten ei mitään? Siis yksi supistus vaan ja se siitä. Seuraava tullut sitten joskus aikojen päästä tai synnytyksessä. Mulla tuli yksi supistus. Siis yksi supistus! :D ihan randomina vaan :D kolmas raskaus menossa ja viikot on...
  16. L

    Te kenellä kolme lasta pienellä ikäerolla

    Olisi kiva kuulla juttuja arjesta ja muutenkin teiltä kolmen lasten äideiltä, tai iseiltä. Siis te kenellä pienet ikäerot. Kun tuolla toisessakin ketjussa oli kolmea lasta 4+v ikäeroilla. Meille on tulossa kolmas lapsi ja kaksi muuta olisi vauvan syntymän aikaan 2v6kk ja 1v1kk. En tunne ketään...
  17. L

    Keskiviikon rv -pino!

    rv 6+4 =)
  18. L

    Kirjauduin!

    Tylsistyksissäni kirjauduin. Täällä olen kolmen vuoden ajan enemmän tai vähemmän palstaillut, että hei vaan kaikille, hello everybody ja hejsan alla! :wave:

Yhteistyössä