Hakutulokset

  1. S

    Maaliskuun muruset 2017 *Elokuussa*

    Minä haluaisin kanssa mukaan. 1.raskaus piiitkän odotuksen jälkeen. La 29.3. Neuvolassa käyty jo, mutta ultrasta ei vielä tietoa. Laitan faceryhmään pyyntöä.
  2. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Heippa! Paljon onnea Hiisille! Täällä on nyt kp 6 ja yk 15.. En tosin odottanutkaan tästä kierrosta tärpänneen kun jouduin juuri oviksen aikaan hammaslääkärille, joka poisti hampaa, vielä melkoisen edestä. Itsetunto oli siis pohjalukemissa ja kipuakin sen verran, ettei käynyt tuo peittojen...
  3. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Pikapäivitys kännykästä. Eli menossa kp7 ja yk 14 :$ Palailen linjoille paremmalla ajalla.
  4. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Heippa, En ole tänne hetkeen kirjoitellut. Mulla on nyt oikeasti (16.2) kp22 ja yk 13 siis pärähti käyntiin jo hyvän aikaa sitten. Pari päivää on ollut sellaisia nippailuja oikean munasarjan kohdalla, että taitaa olla ovisaika. Tikutellut en ole, mutta hyödynnetty on :) Säihkiss: Mulla oli...
  5. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Heip, Mulle voi päivittää kp9, yk12. Täti kurvaili sopivasti kylään juuri kun päästiin kylpylään joulunviettoon :S. Mä olen kanssa TarinaMariannan linjoilla ollut tossa yrittämisasiassa, eli ehkäisy pois ja sit ootellaan..:) Ei ole vaan oikein tulosta tuottanut täällä päässä. Olis ehkä...
  6. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Moi! Täällä yövuorojen viimehetket menossa ennen joululomaa. Ja viimeisiähän vetelee myös kierto ja tätiä odotellaan. Yritys on ollut sen verran laimeaa tässä kierrossa, ettei tartte ees miettiä testailua. Huomenna lähdetään jouluksi kylpylään, niin sais tuo täti tietty tulla vasta joulun...
  7. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Tarinamarianna: Mulla ei ole ollut halua saada lasta ennenkuin nyt. N. ehkä 32-vuotiaaksi olin sitä mieltä, etten lasta koskaan halua. Vieläkin olo on sellainen että voi tarvittaessa elää ilmankin, mutta toivoisin silti.. Oikean miehen kanssa olen ollut naimisissa jo melkein 10 vuotta, että ei...
  8. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Heippa! Pitkästä aikaa ehdin tännekin. Ihanaa, kun tänne tulee uusia niin saadaan eloa ja uutta näkemystä palstalle. Eipä sillä, että vanhoissakaan mitään vikaa olis :) Tervetuloa siis uusille. Plussiakin on tullut, mahtavaa! Onnea! Erityisesti Regalon tilannetta sympatiseerasin, kun...
  9. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Heippa taas pitkästä aikaa! Tännehän on muodostunut uusi sivuketju: "marraskuun plussailijat". Siihen pyritään :) Plussapuhureja kaikille! Mullekin siis voi päivittää kp 4 ja yk 10. Taidanpa laittaa ovistestejä tilaukseen, josko vaikka ees sen ovisplussan onnistuis marraskuussa bongaamaan...
  10. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Heippa pitkästä aikaa! Täällä palstalla ei näköjään ole niin kovin mukavia asioita tapahtunut sitten viime näkemän. Voimahalit kaikille! Mulle voi päivittää kp 5 ja yk 9. 35 veekin on pärähtänyt mittariin :) Mulla on jotenkin opiskelu- työ ja harrastuskuviot ollu viime aikoina...
  11. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Täälläkin on flunssaa ilmassa ja uskonpuutetta :).. Vatsa oli pari päivää sitten pari päivää kipeä ja limaakin on tullut, mutta ovistesti loistaa viivattomana. En jotenkin enää ees jännitä sitä, että tulenko raskaaksi. Voi olla toisaalta ihan hyvä näinkin niin ei sitten ole pahemmin...
  12. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Hui, täällähän on plussailtu.. Paljon onnea kirpukalle ja Hiisille :) Mulla on uusi kierto alkanut eli kp 3 (17.8) ja YK 8 Edellisen kierron pituudeksi tuli siis 32 päivää, mikä alkaa kuulostaa jo ihan kohtuulliselta :) Uskoin jo hetken olevani raskaanakin, kun olin niin huonovointinen...
  13. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    miss_piggy: Mulla kun on pitkä kierto n 43 päivää viime aikoina ja näytti siltä, että menkat alkais just matkallelähtöpäivänä niin päädyttiin gynen kanssa tähän ratkaisuun. Eli aloitin terot muistaakseni kp 14 ja söin 10 päivää. Näin menkat alkoivat n. 10 päivää aiemmin kun mulla yleensä. Mut...
  14. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Miss_piggy: Mulla ainakin käytettiin teroja juuri loman aikaisten menkkojen siirtämiseen, tosin niitä aikaistettiin, mutta ei varmaan haittaa tee jos parilla päivällä siirtää..
  15. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Hei taas! Mulle voi päivittää tänään kp 2 ja yk 7. Täti siis kurvaili kylään kuutisen päivää terojen loppumisen jälkeen, niinku luvattiinkin. Edellisen kierron pituus jäi siksi 29 päivään. Jännä nyt sitten nähdä vaikuttaako tämä jotenkin seuraavan kierron pituuteen..
  16. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Heippa! Täällä otettu viimeinen terolut maanantaina, eli tätiä odotellaan kylään. Mitään tuntemuksia ei kyllä ole. Toivon todellankin, että menkat tulee, koska kylpylälomalle lähtö koittaa ensi viikolla. Raskaanakaan ei mitä luultavammin ole, mutta toki testaan, viimeistään la, jos ei tätiä...
  17. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Syksy: Oudolta kuulostaa.. Toivottavasti selviää parhain päin. SL: Mites, onko testiviivat vahvistunut? Mulla tuskin ehti olla ovista ennen Terojen aloitusta, kun oli vasta kp16 ja mun kierto on viime aikoina ollu 40 päivän luokkaa, mut eihän sitä koskaan tiedä..:) Täällä...
  18. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Oi onnea SL, toivotaan, että kaikki menee hyvin. Itse kävin eilen gynellä lähinnä siirtääkseni tädin tuloa, kun olis mitä luultavimmin sattunut juuri kylpylälomalla kurvailemaan kylään. Tohtori sit totes vaan et: mut sähän voit olla jo raskaana ! No selvittelin sitten tädille vähän elämän...
  19. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Vissyliinille varovaiset onnittelut..! Pipsalle tsempitykset. Mullakin näytti tuo alkuviikon testi negaa ja nyt on tätikin sitten kurvaillut paikalle. Eli siis voi päivittää kp3 ja yk6. Jännä juttu muuten, että nämä menkat ovat jotenkin ihan erilaiset kun aiemmat. Aiemmin, siis...
  20. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Kiitos kommenteista. Mulla ei nyt olis hetkeen yövuoroja et voisin kokeilla noita lämpöjä ihan mielenkiinnosta. Mä kävin myös hakemassa pregchekin, että huomisaamuna sitten jännäillään :)

Yhteistyössä