Hakutulokset

  1. M

    Olen varmaan maailman hirvein äiti

    Kuulostaa enemmän siltä, että sen sijaan että lapsi olisi itkenyt kun veit hänet hoitoon, hän rankaisi sinua nyt hakiessa.... :)
  2. M

    G: Pisin aika suhteessa ilman seksiä?

    N. 3kk keskenemenon ja isäni yllättävän kuoleman johdosta... Oltiin molemmat miehen kanssa niin sekaisin ettei tullut varmaan mieleenkään. "kiivettiin takaisin hevosen selkään" puoli väkisin kun haluttiin niin kovasti sitä lasta....
  3. M

    Lapsi sai megaraivarit huvipuistossa ja kyllä sitä tuijotettiin :(

    Mäkin raahasin just oman 1,5 vuotiaan uimarannalta autoon kirkuvana ja potkivana. Ja oli just sellainen tunne että KAIKKI tuijotti :) mut voiskohan se olla niinkin, että itsestä vaan tuntuu siltä kun hävettää koko tilanne?
  4. M

    Te, joita on petetty: aavistitteko jotenkin?

    Oli... Ei halunnut kosketusta tai läheisyyttä minulta. Ei tullut iltaisin nukkumaan kanssani vaan jäi valvomaan. Oli myöhään töissä eikä vastannut puhelimeen. Itse olin jo siinä tilassa että kysyin häneltä, haluaako erota. En tiedä miksi mies aina vastasi, ettei halunnut erota ja keksi tekosyitä...
  5. M

    En todellakaan synnytä tänään..

    Ettei vaan olis tullut hiiva takas :( parempi varmaan käydä lääkärin kautta tarkistamassa asia... Mutta noin muuten synnytys saattaisi parantaa ainakin sen alttiuden saada se uudelleen! Hiiva on kyl ihan saatanasta, se kirvely ja kutina! Tsemppiä!
  6. M

    En todellakaan synnytä tänään..

    Mulla on la kahden viikon päästä ja lähtisin mielelläni synnyttämään vaikka heti! Ihan tuskaa tämä touhu.... Mikä tulehdus sulla ollut tai mitkä on oireet? Koska laskettuaika?
  7. M

    Veisitkö 1-vuotiaas hoitoon, jos..

    Riippuu ehkä myös vähän lapsesta... Minkälainen hän on luonteeltaan? Miten hän sinun mielestäsi suhtautuisi hoitoon? Itselläni on kaksi lasta, ovat kuin yö ja päivä. Esikoisen vein hoitoon 1 vuotiaana juuri opiskelujen takana. Sain ihanan perhepäivähoitajan hänelle ja poika tykkäsi todella...
  8. M

    6-7 vuotiaiden poikien leikit

    Oon huomannut et meillä riippuu paljon kenen kanssa leikkii... Joidenkin samanikäisten tyttöjen kanssa leikkii kotia, on usein isoveli ei niinkään isä. Joidenkin tyttöjen kanssa on enemmän fyysistä riehumista. Poikien kanssa on taisteluleikit, urheilujutut kuten jalkapallo ja sähly kova...
  9. M

    Mitä ajatuksia herättää tämän kesän sää?

    Lasten puolesta välillä harmittaa kun eivät oikein pääse rannalle ym. mutta itseni puolesta olen äärimmäisen onnellinen. Viimeisilläni raskaana ja viileä sää on kaveri :)
  10. M

    papa vastaus asc-us ja hyperkromaattisia tumia!! apua

    En asiasta mitään tiedä, mutta kyllä vaatisin vastauksia. Vaikka sitten yksityiselle gynelle, ei vuotta nyt voi murehtien ja odottaen viettää! Yksityiselle, rahalla saa ja hevosella pääsee!
  11. M

    G: mitä teksisit, jos saisit pari lapsivapaata päivää näin kesällä?

    Nukkuisin pitkään aamulla, söisin aamupalan rauhassa ja lukisin jotain hyvää kirjaa takapihalla... Katsoisin väkivaltaviihdettä keskellä päivää ja en laittais ruokaa ollenkaan :)
  12. M

    Poikaani tukistettiin julkisessa saunassa

    Jokunen ihminen tuossa arvosteli lapsen kasvatusta ja tapoja enkä ymmärrä sitä... Kyllähän 3 vuotias vielä tekee havaintoja ympäristöstään ja kysyy uteliaisuuttaan!! Poika kysyi vain "miksi?" eikä mitään kommentoinen rintojen kauneudesta tai kamaluudesta.. Itse kasvatan erittäin uteliasta lasta...
  13. M

    7 v pojan jatkuva paidan syönti

    Meillä syö aikuinen mies vieläkin! Moni hyvä t-paita päätynyt roskiin tuon takia. En ymmärrä miksi ei lapsena ole yritetty saada pois tuosta ..? Mies tekee tuota kun on todella keskittynyt johonkin.
  14. M

    Kiusattu olikin kiusaaja, miten käsittelen lapseni aiheuttaman pettymyksen?

    Ehkä tyttösi ei uskaltanut siinä naapurin vanhempien raivotessa alkaa tunnustaman ja heittäytymään "tulilinjalle" 6 vuotias on 6 vuotias :) Vaatis aikuiseltakin aika paljon alkaa siinä tunnustamaan omat erheensä. Mutta tässä on oiva kasvun paikka, ei pidä heittäytyä epätoivoon. Näin sitä...
  15. M

    Kiusattu olikin kiusaaja, miten käsittelen lapseni aiheuttaman pettymyksen?

    Itse olen lapsena syyllistynyt tuohon valehteluun. Olin varmastikin juuri tuon ikäinen, siinä 6 paikkeilla ja valehtelu oli jotenkin uutta ja jännittävää. Olin naapurin tytön synttäreillä missä tuli oikeasti jotain kränää tyttöjen kesken ja minulle jäi siitä paha mieli tai jotain. Kun isäni...
  16. M

    synnytyksen jälkeisiä vaivoja?

    Itse olin kanssa viikko esikoisen synnytyksen jälkeen auttamassa veljeni muutossa kun olin muka niin "hyvässä" kunnossa.... Onko sulla ollut hyytymiä siinä jälkivuodossa? Jos siellä on joku pieni joka aiheuttais sitä paineen tuntua? Itse olen kans tuon kohtutulehduksen kokenut tokan...
  17. M

    synnytyksen jälkeisiä vaivoja?

    Mulla oli tuollainen tunne ekan synntyksen jälkeen kun vuodosta muodostui kohtuullisen iso hyytymä sisälleni eikä tullut ulos... oli sellainen pienen lihapullan kokoinen ja tukki ilmeisesti niin hyvin ettei jälkivuoto päässyt ulos. Kun se sitten vessareissulla tuli ulos, olo helpottui eikä...
  18. M

    jos huomenna lööpeissä lukee, että puolialaston naikkonen pongattu juoksentelemassa vauva olalla & kahvikuppi kätösessä

    Meillä oli samanlainen vauva-aika tyttären kanssa... kuukauden ikäisenä alkoi silmitön huuto iltaisin ja varsinkin syödessä. Huusi, huusi ja huusi. Me käytiin kans vaikka missä tutkimuksissa, jopa ruokatorven tähystyksessä saakka kun halusivat sulkea refluksitaudin pois. Taisi ihan koliikkia...
  19. M

    voisitko seurustella tappotuomion saaneen rattijuopon kanssa?

    Mun isäni oli rattijuoppo, aina lähti ajelemaan autolla kun promillet nousi tietyn rajan yli... Ei onneksi ehtinyt tehdä kenellekään muulle mitään, mutta monta kolaria ehti ajaa. Menetti korttinsa ym. mutta eihän sitä autoa sillä kortilla ajeta.. joutui lopulta vankilaan kun ajoi isomman...
  20. M

    8v poika on ruvennut pissaamaan housuihin

    meillä oli keväällä 6-vuotiaalla pojalla myös tollanen vaihe. Oltiin just muutettu uuteen kotiin ja oli ekoja kertoja paljon yksin kavereiden kanssa pihalla. Ei malttanut sieltä lähteä tarpeeksi ajoissa kotiin pissalle ennen kuin oli liian myöhäistä... Sitten sattui muutaman kerran kotonakin...

Yhteistyössä