Hakutulokset

  1. E

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Menin lääkäriin pitkien menkkojen vuoksi. En siis edes ajatellut raskautta saati tuplia! Ihan luomuna ja yllärinä. Mulla siis kaksi lasta ennestään, nyt 2v9kk ja 1v1kk. Vuotoa on edelleen. Saa nähdä jatkavatko molemmat tyypit kehittymistä vai kuinka käy. Parin viikon päästä ollaan senkin asian...
  2. E

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Minäkin voisin varovasti liittyä mukaan ja mielelläni varsinkin faceryhmään. Eilen kävin lääkärissä kun vuotoa oli kestänyt 16vrk. Tein varmuudeksi raskaustestin ennen ja se oli yllätyksekseni plussa! Lääkärissä selvisi että tosiaan raskaana olen ja siellä näkyi kaksi pussia joissa...
  3. E

    <3Heinäkuiset2014<3 -Joulukuussa-

    Jee, lisää Kokslaisia. :) Mennäänkö ZalmaZ yhdessä synnärille, näyttää osuvan lasketutkin päivän erolla. ;)
  4. E

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Mäkin tahtoisin sinne fb ryhmään! :)
  5. E

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Huoh. Naiseus on vaikeeta. Eilen vieläolin innoissani pahan olon ym oireiden vähenemisestä. Nyt jo huoli nostaa päätään.. Mitä jos onkin vaikka keskeytyt keskenmeno? Tai vuoto alkaakin.. Jotenkin tuolla ''pimpissäkin'' tuntuu siltä kun menkat alkais. Toisaalta, samalta tuntunui heti oviksen...
  6. E

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Ihanaa, tänään hiukan paremminvoiva päivä. :) Jaksanut touhuta aarteen kanssa, tehdä kotihommia ja vähän pakata tulevaa reissuakin varten. Taodan ottaa olosta kaiken irti ja lähteä vuelä vaunuilemaan tuonne Einoon. Kivaa sunnuntaita kaikille! emmaoo ja papu 4+5
  7. E

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Liittyisin minäkin varovasti jo mukaan. Tänään plussasin, viikkoja 4+1. Entuudestaan mulla on poika, joka juuri viime kuun lopulla täytti vuoden. <3 Edellinen raskaus oli vaikea joten pelonsekaisin tuntein on onnea. Tabletilla datailen joten eipä pysty värittelemäön, josko joku kuitenkin...
  8. E

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Saako liittyä? :) Mulla myt 2,5kk vanha ihana ritarinalku ja jo kuumeillaan pikkusisaruta mahd pienellä ikäerolla. Lokakuun lopussa siis syntynyt esikoinen. Menkat alko kun poika oli tasan 2kk ja kesti viikon. Viikko taukoa ja uudet menkat. Eli kunhan tästä kierto tasoittuu niin tarkemmin...
  9. E

    Pahoinvointi/oksentelu ja viikkoja vasta 26????

    Täällä kohtalotoveri. Itse oksensin viikot 6-19 ja nyt, viikon25 alettua myös tuo ihana pahoinvointi palasi. Eipä tässä muu auta kun sohvanpohjaa taas kuluttaa..
  10. E

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Heinäkuussa**

    sf-mitasta mulla on nyt mitattu kahdesti. Eka rv 18+3 15cm ja toisen kerran 22+3 20cm. Kuulemma niin tasaisesti käyrillä ettei paremmin voii olla. :) Jännä että tuossakin kuinka usein mitataan on niin paljon eroja..
  11. E

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Heinäkuussa**

    Heippa pitkästä aikaa! Jostain syystä on taas jääny tämä kirjoittelu vähälle, vaikkakin lukemassa täytyy käydä päivittäin. Pahoinvointi on vihdoin helpottanut elettävälle tasolle! Ihana tunne kun voi käydä vaikka kaupassa oksentamatta. :) Tokikin oksentamisen tilalle saapuivat kivuliaat...
  12. E

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Kiitos kaikille vastauksista! Nyt en enää ole niin paniikissa. :) Hoikka minäkin oon aina ollu ja alkuraskaudessa oksentelun takia vielä entisestään tuo paino putosi, ja jotenkin oletin että jos on hoikka niin masu näkyy heti. :D Kyllä mulle pikkuinen masu kelpaa, kyllähän sen kanssa on...
  13. E

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Huomenta! Kävin tuolla masukuvien pinossa tiirailemassa ja sain pienen paniikin itselleni kehitettyä, kun kaikilla tuntuu olevan jo selkeät ihanat masut ja itsellä vain pikkuinen kumpu. Heräsi kysymys, että kasvaako tuo toukka tuolla normaalisti!? :O Minkäkokoisia masuja teillä on ollut...
  14. E

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Ihan epäreilua kun kaikilla on jo ihanat masut ja mulla vaan ihan pikkuinen kumpu (18+1) jota ei ulkopuoliset edes huomaa. Oon kade. :) Vaikka varmasti se sieltä joku päivä pullahtaa. :)
  15. E

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Heipä hei! Tiinuli tais kysellä kantoliina kokemuksia. Mulla kolme neljästä hoitolapsesta (jotka silloin olivat iältään 3pv-3vuotta) viihtyivät erittäin hyvin liinassa. Itsekkin tykkään, kun saa pienen ihan lähelle ja kädet jää vapaiksi esim niille ainaisille kotihommille. Yhden toukan kanssa...
  16. E

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Tulinpa minäkin innoissani ihastelemaan kun eilen ensikertaa liikkeitä tuntui täälläkin! Mahtava kuulla muidenkin iloisia liikehtimis uutisia. :) Muakin eilen mietitytti että voiko liikkeet jo tuntua kun ensimmäistä odotetaan, mutta äsken kun taas pötköttelin niin asia kyllä varmistui! Mahtava...
  17. E

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Hei te pahoinvoivat kohtalotoverit! Mulla alkaa iskeä epätoivo tän oksentelun kanssa ja kysyisinkin niiltä, jotka ovat tästä ihanasta vaivasta kärsineet, että kuinka pitkään oksensitte/ voitte pahoin? Millä viikoilla helpotti? Emmaoo ja toukka 15+0
  18. E

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Mun oksentelu palasi oltuaan kolme päivää poissa! :/ En ala. Uskoin jo, että nyt on posliinintuijottelu kiintiö tämän kahdeksan viikon jälkeen täynnä, ja että pääsisisn töihin mutta eipä näköjään. :( Aamulla tuli jopa niin kiire, että piti mennä vaikka oli vielä nielemätöntä ruokaa suussa...
  19. E

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Huomenta kaikki! Oli pakko tulla tänne iloitsemaan (kun mieskin on taas merillä, ja merileskenä siis yksin kotona niin ei ole täällä ketään kelle hehkuttaa). Mulla on ollu kaks päivää jo paljon parempi olo!! \0/ Toivon tosiaan että tää melkein kahdeksan viikon oksentelu olis nyt ohi...
  20. E

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Heipä hei täältä sohvasta! Ajattelin nyt päivittää kuulumisia minäkin, kun viime päivitykset olivat hiukan harmaasävytteisiä.. Eilen oli se pelätty ultra. Olin sen 10 pv sitten olleen ultrauksen jälkeen jo henkisesti valmistautunut keskeytykseen, mutta huoli on kuulemma ollut turhaa! :)...

Yhteistyössä