Hakutulokset

  1. P

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Harmi Coco, ettei sitten vielä tärpännyt. Mutta hyvä, kun olet positiivisella asenteella liikkeellä, eiköhän se siitä pian!
  2. P

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Onko Clearblue-ovulaatiotestien käyttäminen muuttanut raskauden yrittämistänne?

    Taktiikkaan ei sinänsä tuonut muutoksia, mutta oikea ajoittaminen helpottui huomattavasti. Ja varmuus ovulaatiosta helpotti, kun välillä ovulaatio saattoi jäädä väliin. Testin avulla tiesi sen olleen lähes varmasti, joten tiesi myös, että siinä kierrossa on mahdollisuudet olemassa
  3. P

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Mä myös!! Toivottavasti teillä tärppää!
  4. P

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Oletko jo päässyt kokeilemaan Clearblue-raskaustestiä?

    Minä olen myös testannut pari kertaa. Ekoilla kerroilla tulos oli selkeä negatiivinen ja silloin en ollut raskaana. Tärppikierrossa dpo11 testi näytti "Raskaana 1-2" ja viikkoa myöhemmin "Raskaana 2-3" :D Tykkään testistä tosi paljon, kun siinä ei jää arvailujen varaa ja lisäksi näytti oikeaa...
  5. P

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Suuret pahoittelut Dealle :'(
  6. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Mulla on eka neuvola ensi viikolla, joten sitten tiedän enemmän noista oudoista kysymyksistä. Mutta muistan, että esikoisen aikaan kysyttiin, että onko toivottu lapsi. Saa nähdä, kysyykö nyt isästä, varsinkin kun meillä on sijaistäti nyt ekalla kerralla... Jännä, että täällä tuntuu kaikki...
  7. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Mammis92: Mulla on myös noita menkkamaisia jomotuksia alamahassa, ollut ihan raskauden alusta asti. Ovat ihan kuin menkkakipuja, mut aaltoilevat enemmän. Kai ne sitten on niitä kohdun kasvukipuja, ainakaan mun gyne ei niitä pelästynyt, kun eilen kerroin niistä ar-ultrassa. Meillä alkion...
  8. P

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Höh, Summerdreams :( Jospa tässä kierrossa sitten. Mites Anyhope? Onko testi edelleen plussalla? =) Kävin eilen varhaisultrassa ja siellä kaikki kunnossa. Yksi sikiö löytyi oikeasta paikasta ja sydän löi :heart: Keskenmenoa pelkään vieläkin, kun ollaan vielä niin alussa...
  9. P

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Minkälaisia tunteita raskauden yrittäminen herättää?

    Tunnistan itsessäni monia samoja fiiliksiä kuin Tillis. Varsinkin tuo ajatus, että "olisi se ollut jo minun vuoro", kun joku muu saa lapsen, on hyvin tuttu. Ja kateus yleensäkin on nostanut päätään tämän projektin aikana useasti. Meilläkin on pitkä yritys takana, ensin esikoista 9 kk ja nyt...
  10. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Mahtuisiko mukaan joukkoon tummaan? Olen taustaillut tässä ketjussa kohta kuukauden verran, mutta en ole itse uskaltautunut kirjoittamaan, kun olen ollut varma ettei tuolla mahassa ketään kuitenkaan ole... No, tänään sain varmistusta asiaan ar-ultrassa, jossa löytyi yksi sikiö oikeasta paikasta...
  11. P

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Millaisena olet kokenut Clearblue ovulaatiotestien käytön?

    Mä olen myös tykännyt testeistä paljon! Ne ovat todella helppokäyttöisiä ja tulkinnassa ei ole mietinnän varaa :) Aiemmin olen käyttänyt liuskatestejä, ja niissä en ole aina saanut edes kontrolliviivan vahvuista toista viivaa. Siinä piti sitten arvuutella, ovuloinko ollenkaan vai en ja oliko...
  12. P

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Olen tosi pahoillani Coco! Ihan hirveää… Voimia kovasti :hug: Tillis: Clomifenista mulla on hyviä kokemuksia, sen avulla mulla on yleensä ovikset tullu (muuten ei). Mutta jos sulla ovikset tulee normaalisti, ihmettelen kanssa, miksi sulle on niitä määrätty. Ne nimenomaan avustaa oviksessa…...
  13. P

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Pahoittelut negoista ja uuden kierron alkamisesta SummerDreams ja Mialiina :( Se tuntuu aina yhtä pahalta kun ei onnistu, kokemusta on 1,5 v ajalta... Mä päädyin eilen jo dpo11 malttamattomana testailemaan raskaustestillä, kun oli tiedossa yhdet häät ja ajattelin tarkistaa, että voin...
  14. P

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Koetko, että saat tarpeeksi henkistä tukea lähipiiriltäsi?

    Mielestäni kyllä, tosin meilläkään ei kauhean moni lähipiiristä tiedä yrityksestä. Mutta ne, jotka tietävät, osaavat huomioida sen hyvin. Meillä lapsen saaminen ei ole koskaan ollut helppoa, joten on ollut todella hyvä, että lähipiiri ei sanoillaan tai teoillaan aiheuta lisäharmeja. Eivät he ole...
  15. P

    Kaksplus.fi & Clearblue kysyy: Pystytkö keskustelemaan partnerisi kanssa lapsihaaveesta?

    Meillä keskustellaan kyllä avoimesti lapsihaaveista ja yleensä muistakin asioista. Meillä mies on kanssa enemmän "tulee jos on tullakseen" -asenteella, kun mä taas enemmän mietin, että missä vika kun ei meinaa onnistua... Ja muutenkin mä olen se, joka kokeilen kaikkea mahdollista, jotta toivottu...
  16. P

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Onnea hymynaamasta Tillis ja SummerDreams myös!! Allekirjoitan täysin tuon tuntemuksen, että hymynaama tuo toivoa. Sain omani tänä aamuna kp15, ja ai että on ollu hyvä fiilis koko päivän. :) Nyt kun vielä pupuilutkin meni kohdalleen tänään ja toivottavasti vielä huomennakin, niin kaikki...
  17. P

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Olen pahoillani puolestasi Vauvahaaveilija :( Toivottavasti teillä tärppää pian uudelleen!
  18. P

    Kaksplus.fi & Clearblue kysyy: Onko teillä ollut ajankohtaista hakea tietoa/tukea lapsettomuudesta?

    On ollut ajankohtaista, oli jo esikoisen yrityksen kohdalla. Mulla on luonnollisesti hyvin epäsäännölliset kierrot, ja siksi menimme tutkimuksiin jo puolen vuoden yrittämisen jälkeen. Selvisi, että mulla on monirakkulaiset munasarjat ja että ovulaatiota ei aina välttämättä tule. Sain siihen...
  19. P

    Kaksplus.fi & Clearblue kysyy: Miten kauan olette yrittäneet saada lasta?

    Me jätettiin ehkäisy pois jo 1,5 v sitten, mutta varsinaisesti alettiin yrittää viime vuoden heinäkuussa. Silloin siis alettiin laskea päiviä ja tasata mun kiertoa hormoneilla (ei ilman niitä toimi...) Tässä siis virallista yritystä 10 kk takana. Meillä on ennestään 3-v lapsi, joka sai alkunsa...
  20. P

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Onnea Dea!!! Täällä vietetään uuden kierron alkupäiviä ja odotellaan, että ens viikolla pääsisi hymynaamaa bongailemaan :)

Yhteistyössä