Hakutulokset

  1. D

    Näkyvätkö keskustelujen kuvakkeet teille normaalisti?

    Minulle eivät näy, en pääse esimerkiksi viimeiseen uuteen viestiin kun kuvake ei näy. Mikähän mahtaa olla vikana?
  2. D

    Kuinka paljon lihaa kulutat viikossa?

    Punaista lihaa suositellaan syötäväksi vain n. 300g viikossa.
  3. D

    Syötkö lautasmallin mukaan?

    Onko annoksestasi puolet kasviksia, neljäsosa liha/kala/kana/tms. proteiinipitoista lisuketta ja neljäsosa peruna/pasta/riisi/tms. hiilihydraattipitoista lisuketta? Syökö myös muu perhe lautasmallin mukaan?
  4. D

    Mitä ruokaa tekisit näistä aineksista?

    Noin puoli kiloa hirven jauhelihaa Paketti pekonia Sipulia ja valkosipulia Porkkanoita Pari perunaa Tomaatti ja kurkunpätkä Munia Vihreitä papuja, pakastevihanneksia ja mustikoita pakkasessa Spagettia, riisiä, ohraa, lasagnelevyjä ja makaronia on kaapissa Purkki ruokakermaa Edamia...
  5. D

    Miksi monet ajattelevat että rasvattomuus/vähärasvaisuus=terveellistä ruokaa?

    Eikö rasvahysteria olekaan menneisyyttä? Noin 30% päivittäisestä ravinnontarpeesta tulisi täyttää rasvalla.
  6. D

    Ruokavinkkejä telttailuolosuhteisiin?

    Kolme päivää pitäisi pärjätä ilman keittiötä, eli ruuanlaittomahdollisuudet rajoittuvat nuotioon. Kylmälaukku käytössä toki, mutta mitä ihmettä sitä keksisi laittaa? Ei viitsi pelkkää makkaraa ja leipää mussuttaa koko aikaa. Jollain on varmasti kokemusta, vinkkejä otetaan vastaan!
  7. D

    Montako tortillaa syöt? Millä täytteillä?

    Minä tulen yhdestä täyteen, mutta yleensä pitää yrittää ahtaa toinenkin, jolloin olen ihan ähkyssä :D Tortillaan laitan jauhelihaa, paprikaa, salaattia, kurkkua, sipulia, juustoraastetta ja ranskankemaa tai kermaviiliä.
  8. D

    Syötkö tarpeeksi rasvaa?

    Monissa laihduttamista tai terveellisyyttä koskevissa keskusteluissa kehotetaan jättämään lähes kaikki rasva pois ruokavaliosta. Kuitenkin n. 30% päivän energiansaannista tulisi saada rasvasta. Proteiineja kehotetaan usein lisäämään, mutta niiden saantisuositus on vain 10-20% päivän...

Yhteistyössä