Hakutulokset

  1. haisulin äiti

    mitkä herkut muistat hyvinä,mitä ei enään myydä? :)

    fazerin palapeli namit, oisvatko olleet vihreässä pussissa. Salminakkia ja hetelmää sekaisin, nam :heart:
  2. haisulin äiti

    Ahdistaa ja pelottaa oma asenne syntymätöntä vauvaa kohtaan

    aluksi minäkin "pelkäsin" poikavauvaa, mutta on tämä poitsu aivan ihana <3 En vaihtaisi sitä mistään hinnasta tyttöön..
  3. haisulin äiti

    Pidättekö lainaa (asunto) lyhennysvapaalla hoitovapaan? Miksi?

    kyllä mun mielestä se laina on vaan hoidettava joka kuukausi, kerta sen on ottanut. Laina vaan pitkittyy ja pitkittyy ja korko kasvaa... maksaishan se vuokralla asuminenkin.. Mutta tietysti joskus voi tulla semmoinen pakko, ettei muuta mahdollisuutta ole, kuin jättää lainanmaksu vapaalle :/
  4. haisulin äiti

    influessarokote?

    Influenssarokotetta mietiskelen. Oletteko antaneet sen lapsillenne laittaa? Miksi annoitte/miksi ette? Tää rokote mietityttää... :/
  5. haisulin äiti

    G: Lastenne vappuasut ja ikä?

    meijän poju laittaa dinopuvun. ikää 3kk.. :)
  6. haisulin äiti

    Ero tuli, arvasin!!

    turhan nopeata toimintaa sanon minä :( Taas uusi avioerolapsi..
  7. haisulin äiti

    Kun minä olin lapsi oli normaalia, että:

    kun minä olin lapsi, lapset kunnioittivat vanhempia ihmisiä mukaan lukien opettajia. Ei nykyajan lapsilla oo enää minkäänlaista kunnioitusta
  8. haisulin äiti

    Imetti lastaan KAHDEKSAN VUOTTA!

    oon sanaton.. :O VOi lapsi parka, päästään sekaisin..
  9. haisulin äiti

    hääpukuja netistä?

    Mistä netistä löytää hyviä nettikauppoja mistä voipi katsella ihan hintojen kera mekkoja, ja jopa ihan tilata? :) Auttakaas, linkkejä kehiin :)
  10. haisulin äiti

    Oonko mä ihan järkyttävän kalkkis ku ajattelen, että FACEBOOK ei tod. ole LASTEN paikka??!

    joo ei oo pienten ihmisten paikka se fb. Mun pikkuveli 12v, imee kaikki viirukset sieltä. !! Ja niitähän riittää. Wau profiiliani on katsottu ... kertaa..
  11. haisulin äiti

    Paha moka, ehkä

    miks et käy naapurista kysymässä?
  12. haisulin äiti

    Olipa lassien toppa pettymys..

    valitus kannatttaa aina! :) kyllähän normaalilla käytöllä ollut puku pitäs kaiken jären mukaan kestää..
  13. haisulin äiti

    Terveydenhoitajan törkeä kohtelu neuvolassa.

    no ehkä sellaisen keskivertoäidin sitten
  14. haisulin äiti

    Katselin masukuvia ja väsyneenä naurattaa. :D

    HAHAHHA :D tuskin nuo alushousut ois painaneet masua, jos ne oli iha ylösastikki vetäny. :D
  15. haisulin äiti

    Hm:n mallit!! Hyi hitto!

    Joo katoin tässä yks päivä takkejakin, paljon nätimmän näköisiä olisvat olleet normaalin naisen päällä ku tollaiset heinäseipään päällä.. Takit vaa roikku mallien päällä..
  16. haisulin äiti

    Mun äiti valitsi mieluummin viinan kuin lapsenlapsensa

    Anopin suusta tuollaisen vielä kestäisin, mutta että oman äitin.. :( En osaa edes kuvitella miltä sinusta tuntuu, voimia.. :hug:
  17. haisulin äiti

    Perhanan mies... saanhan mä seinät maalattua yksinkin, onko muka kovin raskasta hommaa?

    Esität että et jaksa, et osaa, pari kyyneltäkin kun tirauttaa, niin johan mies tulee apuun.. Meillä ainakin toimii.. :)

Yhteistyössä