Hakutulokset

  1. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    kirjotin sectiokertomusta joka hävis yhtäkkiä joten nyt tiivistetympi versio. Eli ku synnytys ei käynnistynyt lääkkeillä niin sain sectioajan 5päivä ettei vauva kasvais liian isoks. Aamulla mentiin seitsämältä sairaalaan miehen kans ja puoleen päivään jouduttiin vuodeosastolla odottelemaan että...
  2. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    5.12 meille syntyi suunnitellulla sectiolla rv39 tyttö, 4100g ja 50cm
  3. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    En oikee ehtiny ku vilasemaan muiden kirjotuksia ja kirjottelen itekki pikaseen ennenku koneesta loppuu akku. Mulla piti siis pe olla käynnistys mutta eihän se sit lähteny käyntiin ku oli niin epäkypsä tilanne. Vauvan painoarvio oli perjantaina 4130g eli käynnistivät rv38 ettei olis ehtiny...
  4. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Isot onnittelut vauvan jo saaneille Kertoilkaahan aina kuulumisia kun ehditte vaikka se vauvan katseleminen varmaan motivoi enemmän ku kirjottelu! Ja sitten aina synnytyskertomuksia kehiin sitä mukaa ku niitä tulee ja jotain hyviä vinkkejä jos muistuu mieleen esim miten otitte kivun vastaan ja...
  5. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Rödluvan kivan mallinen maha =) Saa nähdä paljon ehtii vielä loppua kohti kasvaa.
  6. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    No nyt en edes muista kirjotinko jo että mulle annettiin synnärille aika 30.11 jossa yritetään käynnistää synnytys ettei kasva niin isoks ku esikoinen. Vauva on nyt oikeinpäin mahassakin ja toivottavasti on käynnistyspäivänäkin vielä. Pari viikkoa enää siis suurinpiirtein jäljellä mun viimeistä...
  7. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    neuvolaläkärikäynti ohi. Vauva oli tälläkertaa oikeinpäin ja näytti ultrassa aika suloselta:heart: Painoarvio 3kg. Kuun vaihteeseen sain käynnistysajan rv38 ettei ehdi kasvaa niin isoks ku edellinen. Mä niin toivoisin et saisin pikkusen helpomman synnytyksen ku viimeks vaikka monet sanooki et...
  8. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Mulla on kyllä unirytmit ihan sekasin. Nyt ku on yö ja pitäis nukkua niin levottomuus iskee ja päivällä ku menee pitkäkseen niin vois nukahtaa samantien. Mitään en meinaa saada aikaseks ja alan olla jo mahan takia tosi kömpelö eikä missään asennossa oo hyvä. Tiedän että pitäis nauttia jos on...
  9. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Vai on joku kätilö sanonu et limatulppa on urbaania legendaa:O kyl se mun mielestä aika konkreettinen oli silloin ku se tuli esikoisesta. ohjeistuksesta tiedän et mies pärjää ihan täysillä lapsen ja kissan hoidon suhteen mut viime sairaalareissulla ei ollu tajunnu siivota viikon...
  10. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

    Mäkin kävin sitten synnytystapa arviossa, sovittiin että käynnistetään etukäteen mut sit ku katottii ultralla nii vauva oli kääntyny pää ylöspäin ja takamus näytti olevan kuulemma tiukassa parkissa mut parin viikon päästä tarkistetaan sit josko olis päässy ite kääntymään ku lapsivettä tosiaan on...
  11. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

    Mä en ekassa raskaudessa tuntenut ainuttakaan supistusta tai vihlontoja ennen synnytystä mut silti jo pari viikkoa ennen synnytystä oli 3cm auki, paikat pehmeet ja vauva laskeutunu alas. Eli kyllä voi jäädä vaikka mikä huomaamatta. Nyt on kyllä vaikka mitä tuntemuksia ja supistelee ja vihloo ja...
  12. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

    Wera ei se SF mitta kerro koko totuutta vauvan isosta painosta mutta luultavasti ei mikään pari kiloinen oo jos se mitta yläkäyrillä keikkuu. En kuitenkaan hirveetä stressiä ottais asiasta. Ultralla sitten selviää kyllä vähän tarkemmin. Esikoisesta tiedettiin et on iso vauva jo pelkästään mahan...
  13. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

    Aquarakkuloista mulla ne ei auttanu tavallisiin supistuksiin mut ku yhtäkkiä alko selkään tulemaan karseita supistuksia ja sain niihin noita rakkuloita niin ne selkäsupistukset loppu heti. Mun mielestä ne selkäsupistukset oli ihan hirveitä, tuntu et selkäranka katkeaa joten olin tosi kiitollinen...
  14. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

    tombatar onnittelut, oot jo tosi pitkällä raskauden kanssa! 7vkoa enää laskettuun aikaan. rödluvan ihan on vaan kokoarvioultra parin viikon päästä eikä liity lapsiveden määrään. Aijon kyllä kysyä asiasta, kai siihen joku selitys täytyy olla et on paljon lapsivettä. En kyllä aijo tässä...
  15. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

    rödluvan Mulle sanottiin yhdessä ultrassa vaan että onpas paljon lapsivettä, melkein puolet enemmän ku normaalisti. Mut ei mitään jatkotoimenpiteitä tai edes sanottu et siitä olis mitään haettaa :O No kahden viikon päästä seuraava ultra niin täytyy kysyä tarkemmin tosta. Onneks ultrissa kaikki...
  16. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

    Tulin vaan kertomaan tässä että hermot on menny ihan kokonaan =) Tuntuu etten jaksa tätä oloa enää päivääkään. Mä en oo nukkunu ties moneen yöhön ollenkaa klo 21-06 välisenä aikana. Aamu kuudelta sit nukahdan ku oon niin poikki mut parin tunnin päästä toi lapsi sit herääkin pirteenä. Mua...
  17. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    Mä oon lähiaikoina miettiny vaan enemmän ja enemmän synnytystä et miten se vois mennä helpommin ku viimeks et onks jotain miten siihen vois itte vaikuttaa(siis jos nyt käy niin ettei sitä sektiota tehdä). Ainaki oon päättäny nyt kavellä enemmän ku viimeks liimauduin kauhusta kankeana...
  18. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    Alko nää "joko on laskettu aika lähellä" kyselyt nyt samoihin aikoihin ku viimeksikin. Ihan kiva et ihmisten mielest mun maha on niin iso kolme kuukautta ennen laskettua aikaa et voisin olla jo synnyttämään lähdössä =) Nyt se vast oikeesti alkaa kasvamaan:attn: Sinänsä itteäki vähän hirvittää...
  19. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    Meillä jotku tutut(yleensä keski iän ylittäneitä) toi esikoisen syntymän jälkeen omat tarjoomiset mukana mikä oli tosi kiva et oli jotai naposteltavaa dallaspitkon lisäks ku itte ei jaksanu siihen puoleen panostaa ihan hirveesti. Aijon kuitenki tällä kertaa leipoa jotain tarjottavia pakkaseen...
  20. K

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    Huhhuh onpas taas rankka päivä takana. Olin synnytystapa arviossa äitiyspolilla joka ei paljon antanu mitään. Uusiks otetaan rv34. Käytiin vaa edellistä synnytystä läpi vaikka oon käyny sen jo sata kertaa eri tahojen kanssa. Toivoin et olis päätetty nyt et käynnistetäänkö etukäteen vai tuleeko...

Yhteistyössä