Hakutulokset

  1. A

    Kavereita Tampereelta!

    Heippa! Täällä olis yh äippä 28v ja lapset tyttö 5v ja poika 3v vailla uusia kavereita leikkimään, kahvittelemaan, puistoilemaan, uimaan, kyläilemään, mitä vain! Olen nyt loppukesän vielä lomalla lasten kanssa, joten olis kiva saada vähän seuraa. :) Itse olen tosi sosiaalinen ja tykkään...
  2. A

    Miten erosta eteenpäin?

    Otsikossa se kysymys jo tulikin... että mitäs nyt...? Mies ilmoitti viikonloppuna että haluaa eron, ollaan oltu yhdessä kauan,naimisissa vuosi. Kaksi alle kouluikäistä lasta. Kyllähän tässä hilaiseloa on ollut mutta ajattelin sen kuuluvan tähän pikkulapsi aikaan,eikä ollut käynyt mielessä että...
  3. A

    Miten erosta eteenpäin...?

    Otsikossa se kysymys jo tulikin... että mitäs nyt...? Mies ilmoitti viikonloppuna että haluaa eron, ollaan oltu yhdessä kauan,naimisissa vuosi. Kaksi alle kouluikäistä lasta. Kyllähän tässä hilaiseloa on ollut mutta ajattelin sen kuuluvan tähän pikkulapsi aikaan,eikä ollut käynyt mielessä että...
  4. A

    Äiti ja lapsikavereita Tampereelta

    Heippa! Täällä ois 27v kahden lapsen (2 ja 4v) äiti joka kaipais vähän seuraa ja uusia kavereita ja lapsetkin kaipais kyllä.... :) Päivät meillä menee vielä kesään asti kotona,illat olen koulussa. Päivisin siis kaivattais kaveria vaikkapa puistoon,kyläileen puolin ja toisin tai vaikka...

Yhteistyössä