Hakutulokset

  1. A

    Miten tälläisessä tapauksessa 'kuuluis' toimia?

    Eilen klo 16 olin hakemassa lapsiani harkoista koulusta. Siinä koulun nurkilla pari 14-16-vuotiasta poikaa joi kaljaa(tai ainakin jotain kaljapulloista)! Pullot tyhjäksi juotuaan heittivät ne kaaressa pihalle, varmaan meni rikki sitä en nähnyt. Mua niin jurppi niiden käytös ja, jos omat...
  2. A

    Millaiset vaatteet oli muodissa loppuvuodesta 2009?

    vauvakirjaa tässä täyttelen =) Eiks haaremihousut ollut silloin ainakin? Entäs eläinkuosit?
  3. A

    Bejeweled blitz Fb:ssä!

    Siis miten kummassa mun kaverit saa siinä satoja tuhansia pisteitä??? Mä saan hädin tuskin muutamia kymmeniä tuhansia, onko siinä joku jippo? Vai olenks mä vaan tyhmä? :saint: :laugh: :laugh: :laugh:
  4. A

    Hoitolisästä....

    Kertokaahan nyt tyhmälle miten se lasketaan... 6 henkeä perheessä ja kk tulot 3000?/brutto. Meneekö se näin: 3000-1700= 1300? 1300? * 7,9%= 102,70? hoitolisän määrä??? muoks* tässä tää linkki: http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/110608102343HL?OpenDocument
  5. A

    Vaikee uskoo tällä hetkellä

    että iltapäivällä olis +30 astetta! Nyt +15 ja ihan harmaata jokapuolella, ei arskaa näy!
  6. A

    Jestas sentään! (taas paukkuu bonukset)

    Katoin just, että S-kaupoista ostettu tässä kuussa melkein 1400?:lla ja vielä tulee vähintään parilla sadalla ruokaa ja bensiiniä :whistle: :p
  7. A

    Oli 'kunnon' talvi

    lumineen ja pakkasineen. Nyt ollaan sitten toisessa ääripäässä, pari-kolme viikkoa jo pidellyt tälläistä lämmintä, kauankohan vielä jatkuu? =) mutta eikö vanha kansa sanokin, että jos on lunta ja pakkasta talvella tulee myös lämmin kesä?
  8. A

    Ootteko tienneet, että

    Ainun luonnonkumituteissa, ne 'perinteisen' malliset siis, on parasta ennen päiväys? Piti tänään vaaville sellainen ostaa Tarjoustalosta kunnei siellä muutakaan luonnonkumista ollut, mutta ne oli kaikki vanhoja! Osassa oli 6/2009 päiväys ja osassa 1/2010. Mä olin ihan hämmästynyt, että nekin voi...
  9. A

    Uimakoulusta!

    Onko teillä ollut uimaopettajat myös vedessä opettamassa kädestä pitäen lapsille kelluntaa yms. juttuja? Kun meillä on nyt sellainen opettaja, joka nilkkoihin asti vedessä huutelee ohjeita lapsille... Ja mun mielestä se on jokseenkin outoa... Muutama vuosi sitten opettaja(eri ope) oli...
  10. A

    Ihmettelyä vauvan koosta...

    Mulla on muutama tuttu, jotka sanoivat meidän kuopuksesta voi, kun se on pieni. Tätä ihmeteltiin ja päiviteltiin. Nyt, kun vauva on puoli vuotta heidän suustaan kuuluu: voi, kun hän on iso! Mutta koskas vauva sitten on sopiva??? Ei koskaan vai? Aina vaan pieni tai iso ;)
  11. A

    .

    .
  12. A

    Meillä on luumupuu aivan täynnä kirvoja

    Suihkutin sen eilen mäntysuopaliuoksella, kuinka pian kirvojen pitäis siitä häipyä/kuolla? Aattelin ruiskuttaa tänään uudelleen. Lehdet on aivan käppyrällä :(
  13. A

    Se olis sitten kesän eka mansikkakakku viittä vaille valmis :)

    Pohja tuli just uunista, mansikat ja kerma odottaa, että kakku jäähtyy. Meillä onkin lasten kanssa tänään herkkupäivä :p :p :p
  14. A

    Kuinka usein kuuluu käyttää hiusnaamiota?

    Kerta viikkoon? Kahden viikon välein? Kerran kuussa..? Mitähähtäh :laugh: ;)
  15. A

    Farmville ja naapurille töihin?

    Miten se siis käytännössä tapahtuu? Siis pitääks mun, jos olen mennyt töihin niin kasvattaa kans sitä tiettyä kasvia? Vai käydä harvestamassa siellä kenelle olen mennyt töihin? Mä olen ihan pihalla :laugh:
  16. A

    Voi, kunpa vauva jo tulis kuntoon...

    5 päivää oltu sairaalassa hänen kanssa, lääkäri vähän antoi toiveita, että huomenna saatettais päästä kotiin... Mutta pitää vaan ajatella, että jos pääsiäiseksi, ei ole sitten niin iso pettymys... Vauvan voinnin mukaan mennään... Voimahaleja vaan heille, joiden lapsilla on joku vakavampi...
  17. A

    Cerazette-minipillerit...

    Imetän ja mulla ei ole vielä kuukautisia. Jos/kun nyt aloitan nuo minipillerit, voiko mun menkat alkaa niiden takia? Tyhmä kysymys kenties... :ashamed:
  18. A

    Sektioarvesta!

    Mulle on tehty sektio 6 viikkoa sitten, haava on parantunut ihan ok, alun tulehduksen jälkeen. Eilen se tuntui hieman oudolta ja kipeältä... Tarkastelin sitä ja vähän punoitti siitä ympäriltä, mistä oli alussa tulehtunutkin ja sieltä tuli muutama pisara VERTA! Siis jostain sieltä arven sisältä...
  19. A

    Farmvillestä(taas...) :D

    Tökkiikö se teillä? Ts. kun saat harvestettua, kynnettyä tai istutettua tulee se refresh-juttu ja osa töistä menee aivan hukkaan? Se on aika rasittavaa, olisko siihen mitään parannuskeinoa tiedossa..? :saint:
  20. A

    Lunta!!!!

    Huomiseksi luvassa etelään oikein kunnon lumipyryä!!! =) MAHTAWAA!!! http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009110910569777_uu.shtml

Yhteistyössä