Hakutulokset

  1. L

    hätä niiiin rakkaasta ihmisestä

    Mulla on ystävä,ihana sellainen,rakkain kaikista :heart: meillä molemmillä menneisyys päihteiden kanssa. Ystäväni raitistui ennen mua ja oli tukena mun prosessissa. viime kuukausina olen ihmetellyt ystäväni käytöksen muuttumista minä keskeiseksi,puhuu ihan oudoista ihmisistä...
  2. L

    Minkä kokoinen televisio teillä on?

    40 tumaa sopiva on ja samsungi merkiltään...puoli vuotta sit ostin,siihen asti kuvaputkitelkkari. Kuvaputki edelleen makkarissa :)
  3. L

    iLastensuojelusta taas....

    ehkä vähän harhaanjohtava toi otsikko,mutta on kysymys lastensuojelusta. Meillä molemmilla vanhemmilla rankka päihde/rikos menneisyys. Joten kun aloin lastamme odottaan,hain apua. Olin jo kerran ollut vähä yli 2v kuivilla mutta kun tapasin lapsen isän,mentiin taas. No pääsin raskauden...
  4. L

    Oletko ostanut lapselle dvd-laitetta autoon?

    Joo ja oksennus lensi kaaressa. Eli jos lapsi kärsii kuten meillä matkapahoinvoinnista on vihon viimeinen kapistus...
  5. L

    Ketkäs palstalaiset ovat uskonnollisia?

    Minä olen uskossa. En ole kiihko uskis ja vielä aika harva tietää asiasta. Koska 06 vuonna hylkäsin Jumalan ja annoin saatanalle vallan. Mutta kun rukoilin Herralra näytä paikkani ja Herra näytti. Erosin ev.lut ja liityin metodisteihin. Samaan paikkaan mistä olin vähemmän fiksusti ja...
  6. L

    Isän päihdeongelma-riehumine-miten eteenpäin.

    Kirjoitan nyt kuitenkin,olen 2 kertaa aikaisemmin kirjoittanut asiasta,saanut suoraan sanottuna paskaa niskaan. Mutta nyt meni asiat liian pitkälle ja pakko purkaa jonnekkin, Taustaa... olemme molemmat päihdeongelmasia. Minä raitistuin kun sain + testiin. Olin pitkään halunnut pois...
  7. L

    Isän päihdeongelma-riehumine-miten eteenpäin.

    Kirjoitan nyt kuitenkin,olen 2 kertaa aikaisemmin kirjoittanut asiasta,saanut suoraan sanottuna paskaa niskaan. Mutta nyt meni asiat liian pitkälle ja pakko purkaa jonnekkin, Taustaa... olemme molemmat päihdeongelmasia. Minä raitistuin kun sain + testiin. Olin pitkään halunnut pois...
  8. L

    siis oikeastiko se Eerikan äitipuoli synnytti vankilassa? eikö vankeja viedä sairaaloihin synnyttämään?

    Kyllä ihan sairaalassa synnyttävät. Mutta tuolla tarkoitetaan että vankilassa ollessaan synnytti. Onhan joidenkin vankiloiden yhteydessä vankisairaala. Mutta ihan synnytyssairaaloissa synnyttävät. Vartia mukana. Ei salissa mutta oven läheisyydessä. Paitsi jos olet avotalossa saat olla ihan...
  9. L

    Kivaa viikonloppu puhaa tampereella

    Tietääkö kukaan onko tänään mitää kivaa tekemistä tampereella tollasen 4v tyttösen kanssa? Voisi tehdä jotain kivaa kun nätti ilmakin....vinkkejä?
  10. L

    ESBL

    Kanta on iholla. Eli juurikin siä ulosteessa. Aluksi pelättiin et olisi pissassa. Mut on "vaan" iholla. Joo toi käsihygienia on ihan ykkönen. Lisäksi tytöllä pitää ollq oma käsipyyhe. Toi thl ohjeistus sqatiin ku saatiin tartunnasta tietää. Mulla ittelläni ei varmaan oo kun ma annoin näytteen...
  11. L

    Onko mun tyttö poikkeuksellisen pieni?

    Mulla vuoden nuorempi 12.5cm lyhyempi ja 4.5kg kevyempi. Meidän neiti on ikäisiään lyhyempi. Et mun mielestä ei oo pienikokoinen.
  12. L

    Kohta 3v. nukkuu vuorokaudessa n.11h. Vähän? Paljonko teillä?

    Mä oon miettinyt samaa tuon 4.5v kanssa on aamuvirkku. Nukkui ennen 21-06 yöunet,tunnin päikkärit. 4v neuvolassa sanoivat et yöuni on vähän liian lyhyt mutta sitten tuo päikkäri korvaa sen. Nyt puoli vuotta myöhemmin yritän saada sänkyyn viim 20.30 nukkuu sit 6-7 asti ja edelleen ne tunnin...
  13. L

    G: Kompakysymys, lapsenne/lapsienne vastaus ja ikä/iät.

    Ottaisin portin avaimen ja avaisin portin ja juoksisin lujaa- tyttö 4.5v
  14. L

    G: Suuri puhelingallup!

    niin ja liittymät saunalahdelta,samoin netti.
  15. L

    G: Suuri puhelingallup!

    Mulla samsungin galaxy s2 ei se uusin vaan edellinen en ikinä muista onko 2 vai 3 sit mulla nokian c2-05 kai? sellanen liukukansi. Tytöllä samsungin peruspuhelin ilman kameraa ym..makso 28e tyttö viä sen ikänen ettei tarttisi puhelinta,murra saa sen mukaansa vain yökylään ja iskälle.
  16. L

    Samsung galaxyn omistajat!

    sinnehän tulee ne ainakin galaxy 2 kaikki ilmoitukset,voisiko olla esim sähköpostien määrä? mä en kyllä oo koskaan siinä numeroa nähnyt.
  17. L

    ESBL

    En tiä mitenkä tarttuu. Ainakin ohjeissa on että potilas ei ole velvollinen ilmoittamaan töihin,kouluun, tarhaan olevansa taudin kantaja. Ei aiheuta kotonakaan muira toimenpiteitä kun hyvän käsihygienian,oman käsipyyhkeen.
  18. L

    ESBL

    eipä niin ja se että tuo esbl on vastustuskykyinen useimmille antibiooteille. Ei haittaisi jos mulla se olisi,mutta että vähän yli 4v. On kuulemma harvinainen noin pienillä.
  19. L

    ESBL

    Sain eilen tietää että tytöllämme on tuo ESBL tauti tai mikä suolisto poikkeavuus nyt onkaan. Aika järkyttynyt olen,sanaton. Mysteeriksi jää mistä saanut ja koska. Mutta saanut on. Pissatulehdusvaivojen takia lääkäriin mentiin,ei löytynyt tulehdusta. Tämä löytyi. Onko täällä muitten lapsilla...
  20. L

    Saisin toimeentulotukea, olen kokopäivätyössä???

    Mä olen yh ja saisin työttömänä sossusta 70-80e haen vain niinä kuukausina kun lääkemenot järjettömän suuret. Mulla tuloina työmarkkinatuki,minimi elarit,lapsilisä,asumistuki. Vuokraa maksan asumistuen jälkeen n.280e asutaan liian isossa asunnossa. Tytön vaatteet ostan tarpeen mukaan. Jos en...

Yhteistyössä