Hakutulokset

  1. L

    hätä niiiin rakkaasta ihmisestä

    Mulla on ystävä,ihana sellainen,rakkain kaikista :heart: meillä molemmillä menneisyys päihteiden kanssa. Ystäväni raitistui ennen mua ja oli tukena mun prosessissa. viime kuukausina olen ihmetellyt ystäväni käytöksen muuttumista minä keskeiseksi,puhuu ihan oudoista ihmisistä...
  2. L

    iLastensuojelusta taas....

    ehkä vähän harhaanjohtava toi otsikko,mutta on kysymys lastensuojelusta. Meillä molemmilla vanhemmilla rankka päihde/rikos menneisyys. Joten kun aloin lastamme odottaan,hain apua. Olin jo kerran ollut vähä yli 2v kuivilla mutta kun tapasin lapsen isän,mentiin taas. No pääsin raskauden...
  3. L

    Isän päihdeongelma-riehumine-miten eteenpäin.

    Kirjoitan nyt kuitenkin,olen 2 kertaa aikaisemmin kirjoittanut asiasta,saanut suoraan sanottuna paskaa niskaan. Mutta nyt meni asiat liian pitkälle ja pakko purkaa jonnekkin, Taustaa... olemme molemmat päihdeongelmasia. Minä raitistuin kun sain + testiin. Olin pitkään halunnut pois...
  4. L

    Isän päihdeongelma-riehumine-miten eteenpäin.

    Kirjoitan nyt kuitenkin,olen 2 kertaa aikaisemmin kirjoittanut asiasta,saanut suoraan sanottuna paskaa niskaan. Mutta nyt meni asiat liian pitkälle ja pakko purkaa jonnekkin, Taustaa... olemme molemmat päihdeongelmasia. Minä raitistuin kun sain + testiin. Olin pitkään halunnut pois...
  5. L

    Kivaa viikonloppu puhaa tampereella

    Tietääkö kukaan onko tänään mitää kivaa tekemistä tampereella tollasen 4v tyttösen kanssa? Voisi tehdä jotain kivaa kun nätti ilmakin....vinkkejä?
  6. L

    ESBL

    Sain eilen tietää että tytöllämme on tuo ESBL tauti tai mikä suolisto poikkeavuus nyt onkaan. Aika järkyttynyt olen,sanaton. Mysteeriksi jää mistä saanut ja koska. Mutta saanut on. Pissatulehdusvaivojen takia lääkäriin mentiin,ei löytynyt tulehdusta. Tämä löytyi. Onko täällä muitten lapsilla...
  7. L

    AAARRGGHH miksi ton tytön isä

    On oikeesti kusipää narsisti,narkkari,itseään ajaqtteleva,kiero valehteleva paskapää... Kirjoitin äsken pitkän tarinan,sitten heitti se tohon ruudeulle silleen kissankokosin kirjaimin ja sit jo heitiikin mut pihalle...mut yritän kertoa lyhyesti. Olemma molemmmat päihdengelmaisia,mä olen...
  8. L

    Mitä tekisit????

    Voisin kirjoittaa asiasta romanin mutta yritän kertoa lyhyesti,mutta et kuitenkin asia tulee esillle. Eli minä sekä ex ukko ollaan päihdeongelmaisia,minä aloin himmata tavauttuani hänet. Mutta molommat raitistuttiin kun kuultiin et vauva tulossa. Mulla tulee 2.1 6vuotta. Asuimme yhdessä elämä...
  9. L

    ex:n tapaamisista. (älä avaa jos et jaksa lukea vuodatustaa)

    Siis en tiä mistä aloitan....mutta me siis molemmat päihdeongelmaisia. Mä raitiustuin kun sain tietää olevani raskaana. tammikussa tulee 6v (jos luoja suo). lpasen isä raitistui kanssani. monien vastusteluista huolimatta päätin pitää lapsen ja tuota opäätöstä en ole ikinä katunut. Olen aikanaan...
  10. L

    stokkan hulluilla päivillä tarjoushaalari (kysymys)

    Toivottavasti en nyt tee itaeäni ihan hölmöksi. ostin siis on diriksonin( saattaa ja onkin väärinkirjoitettu.)Mutta kysymys nyt kuulukin onko toi toppa vai vk haalari. On tosi lämmin tikkivuori ym. Siakoni sanoi olevan toppa minä ostin vk:naMaksoi siis 44.90e. väreinä tampereella oli ainakin...
  11. L

    PIKA apuja KIITOS

    Tiedän olevani käsi netin kanssa. Mutta mistä ihmeestä saan äänen tähän masiinaan. oltiin menossa pikkku2 sivuille,ei ääntä. Sit ajattelin kokoeilla yotubea,ei edelleenkään ääntä. Joten auttakee tyhmää blondia,MISTÄ ÄÄNI TIETOKONEESEEN:snotty:
  12. L

    Kertokaas mulle miten reagoisitte?

    Mun on pakko avauta asiasta joka mua vaivannut jo useamman kuukauden. Naapurissamma asuu yksinhuoltaja äiti,saman ikäisen pojan kanssa kuin mun tyttö on.(minäkin olen,eli siis jutun pointti ei olle perhetilanne) asumme kerrostalossa ja tossa pihalla leikkii 6 lasta. Tämä naapurin poika on...
  13. L

    Vinkkejä tytön 4v synttäreille.

    Kaikki asialliset vinkit otetaan vastaan. Synttärit pidetään tossa alakerran kerhotilas on. Talo rempattu vuosi sitten ja tilat tosi isot. Mitä sinne voisi keksiä. Ongita on ainakin,mutta mitä muuta. On osittain kaveri synttärit,mutta kummit tulee lapsineen,mutta tarha kaverit tulevat ilman...
  14. L

    Kysykää venakolta

    Oli ihan pakko aloittaa tälläinen ketju,kun noita Milanan ketjuja niin lukuisia. Täällä se kerjää sitten huomiota ketjuissa. tyrkätään tänne kysymyksiä.. Silloin kun 08-10 palstailin oli hän täällä etunimellä. Mua itseeni jäi hämäämään se ,"paparatzi" kuvan jälkeen Milanan ikä. Näytti aika...
  15. L

    Tre ja tää aatto

    Niin onko kukaan muu mamma lähdössä Tampereen yöhön näin aattona ja vielä yksin. En mer mitään yhden yön seuraa etsiin...vaan ihan katselemaan menoa ja ihmisiä näin aattona. Onko kukaan muu lähdössä yksin minnekkään? Jos täällä Tampereella joku muukin ois kiva saada vaikka juttuseuraa. Aloitin...
  16. L

    juhannus "loruja"

    Laittakaa mulle sellaisia juhannusloruja. Semmosia mitä voi tekstarilla lähettää läheisille/ystäville. Oikein kivaa juhannusta kaikille palstalsille !
  17. L

    Hyvää syntymäpäivää! TURHIS

    Nimittäin mulle . Joo syndet tänään. Muksu isällään ja mulla...mega tylsää. Piti lähtee jonnekkin. Yksin. Mitä vitun kätkee?Exä kun ei voi pitää 2 yötä. Njoo turhaan valitan,mut valitanmpa kuitenkin. Taidan kipaista sidukka ostoksille,vetää yksin himakännit. Tää palsta on ihana,onneksi...
  18. L

    Siis oikeesti

    Olimme omassa pihassa tuon melkein neljä veen kanssa. Sit siinä oli viereisessä rivarissa asuvan suurperheen lapsi. Ovat jotenkin "outoja" mutta tämä lapsi joka täyttää pian 6v yllytti tyttöä puhumaan " haluatko pillua? Sano sun äitille,että se on kusipää. Sano nyt. Sit kaikkia ihme...
  19. L

    voisiko kello olla jo 12

    Meillä mun kummityttö yökylässä (melkein 3v) ja sit oma tyttö (melkein 4v) jessus mikä show täällä on,siis ton mun tytön puolelta. Komentelee määräilee,kantelee,kiukkuaa. Odottaa innolla vierailuja ja sit tää on tämmöstä. Kummityttö lähtee klo 12 ja saan ton omani sit ruotuun. Joo ja on toi...
  20. L

    uusivanha palstalainen

    Helposti!! Kirjottelin tänne paljon 08-10 aatumaria nimellä. Sitten ei vuoden tauon jälkeen päästänyt mua enään vanhalla nikillä. Harmailin jonkun aikaa, sit oli pakko rekkautua. Eli täällä taas...:wave:

Yhteistyössä