Hakutulokset

  1. H

    Lahjasolulapset

    Meillä ihanat yhden alkion siirrosta syntyneet lapsukaiset 1v. Niin omia ovat kuin nyt mikään koskaan ikinä maailmassa on ollut :) Isänsä näköä paljon ja niin söpöjä, että välillä mietin, että söpö on ollut varmaan luovuttajakin :) Muuten ei kyllä asia mielessä paljon käy. En ole täällä...
  2. H

    Jäämmekö lapsettomiksi?

    Lahjamunasoluhoito on kai mahdollinen. Sitä ennen ei kannata heittää kirvestä kaivoon :)
  3. H

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Onnea Paulanna pienistä! Onpa ihanaa :) Itse olen vuodelevossa, kun kohdunkaula lyhentynyt jo sen verran. Onneksi kohta se 34 viikkoa kasassa. Hirveästi tullut uusia plussanneita. Lämpimät onnittelut kaikille! Weeru, laitoin sinulle yv:n.
  4. H

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    paulanna, oletko töissä? Mietin vain, että toivottavasti ei ole raskas työ, jos tuntuu, että nyt jo kaipaisi lepoa enemmän. Olen ymmärtänyt, että kaksosraskauksissa jäädään usein tavallista aikaisemmin töistä pois. Saa nähdä kuinka käy. Meillä tosiaan seuranta alkaa kahden viikon välein...
  5. H

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    paulanna, en saanut sukupuoliarvailuja. Harmittaa, kun en tajunnut, että tässä vaiheessa voisi jo jotain arvailuja tehdä, koska olisin kyllä pyytänyt, jos olisin tiennyt :) Minua kiinnostaisi nuo kaikki facebook-ryhmät, mutta näkyykö se sitten kavereille, jos liittyy sellaisiin? En kuitenkaan...
  6. H

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Paljon onnea Johkuselle perheineen!!! Taukulle ja Rudylle kestävyyttä maratonin viimeisille metreille :) Maaliviiva häämöttää jo. Käytiin nt-ultrassa ja kaikki hyvin. Kovin eläväisiä olivat kätilön mukaan ja kovasti heiluivat. Tuli hyvä mieli ja hiukan taas helpotti huolta. Onko teille muille...
  7. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    esemila, toivotaan, että tämä olisi nyt se alkio, joka kasvaa vauvaksi. Minulla oli muuten ihan sama homma Brnon reissulla, että flunssa pukkasi heti kotiin palatessa. Plussauksen jälkeenkin jouduin pari kertaa nenäsuihketta käyttämään. Toivottavasti paranet pian :)
  8. H

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Burma, on kyllä hurja määrä. Luulin, että mulla oli paljon, kun oli 800 mg/päivä. Ei tosiaan luulisi, että vähittäisestä vähentämisestä ns. normaalille tasolle olisi mitään haittaa. Itsekin olen tässä vähennellyt nopeammin kuin mitä ulkomaisella klinikalla neuvottiin, mutta vähän hitaammin kuin...
  9. H

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Onnea Burma! Totisesti nyt toivotaan, että se kuulemasi pompottelu jatkuu seuraavat sata vuotta :) Ja jatkuuhan se. Miten olet voinut? Onko pahoinvointia? johkunen, onko nyt siis niin, että a on raivotarjonnassa ja b perätilassa? Eli eikös se nyt ole juuri se hyvä tilanne? Loistavaa! Ja...
  10. H

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Liekö johkunen jo tosi toimissa? Ehkei ihan vielä kuitenkaan tänään? Voi kuinka jännää ja ihanaa :) Ikävä juttu tuo raskaushepatoosi, mutta onneksi kärvistelyä on enää hetki jäljellä, jos sitäkään. Taukullakin viimeisiä viedään! Olen varmaan vähän pimeä, mutta viime yönä mietin, että...
  11. H

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Onnea paulanna tyttö&poika -uutisesta :) Johkunen lienee vielä yhdessä koossa. Jännää kyllä. Itsekin olen jo tässä vaiheessa "erehtynyt" lueskelemaan synnytystarinoita, enkä oikein osaa päättää, että pitäisikö pelätä alatiesynnytystä vai sektiota. Onhan tässä aikaa alkaa pelätä vaikka molempia...
  12. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    esemila, minulle sanottiin neuvolassa, että koska olen rh-, niin täytyy sitten selvittää, mikä rh vauva on, ja jos on +, niin silloin annetaan jonkinlainen rokote ilmeisesti loppuraskaudessa tai synnytyksen yhteydessä. Jotenkin ymmärsin, että jos äiti olisi rh+, niin silloin tätä ongelmaa ei...
  13. H

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Iitu78, kiitos onnitteluista. Tuntuuhan se uskomattomalta, että kaiken tämän jälkeen yhtäkkiä saakin enemmän kuin osasi pyytääkään :) Siis toivottavasti saa. Edelleen vielä kovin epävarma olo kaikesta. Mukava kuulla, että olet pitänyt kaksosuutta hienona asiana. Näin itsekin ajattelen, että sitä...
  14. H

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    fanni, kuulostaapa tosi hyvältä! Mahtava saalis teillä :) Eiköhän noilla nyt onnistumista ala jo tulla :) Oliko teillä Stephan lääkärinä? Jos oli, niin mitä tykkäsit? Muita en sieltä tiedäkään. Paulanna, mahtavaa että alat jo tuntea liikkeitä. Mustakin ois ihanaa päästä vielä johonkin...
  15. H

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiitos kaikille onnitteluista! :) johkunen, olen myöskin huomannut, että mahaa ei saa päästää tyhjäksi, vaan jatkuvasti pitää jotain syödä, ettei pahoinvointi ylly. Kumpaan synnytystapaan olet kallistumassa? Tuossa voisi varmaan käydä niinkin, että toinen tulisi alakautta ja toinen päätyisi...
  16. H

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiitos Tauku ja johkunen onnitteluista :) Yritän tosiaan olla liikaa lukematta nyt ikäviä tarinoita. Ihana tuo hikkajuttu johkunen :D Hikka siis tarttuu jopa kohdussa! Tuosta pahoinvoinnista vielä, niin sekin tässä pelottaa, kun tosiaan olen kuullut, että tuplien odottajilla usein on...
  17. H

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Ajattelin ensin olla kirjoittamatta enää kuulumisia, koska näillä tiedoilla minut on aika helppo tunnistaa niiden, jotka tietää meidän tilanteen. Mutta sitten toisaalta, tämä netti on ainoa paikka, missä on tarjolla vertaistukea, kun en tunne ketään raskaana olevaa tai hoidoissa käynyttä saati...
  18. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Oletteko kokeilleet pahoinvointiin pahoinvointirannekkeita? Minulla alkoi ällötys 5+6 ja paheni muutaman päivän, kunnes ostin sitten nämä rannekkeet ja sen jälkeen on pysynyt täysin kurissa! Tänään aamulla oli ehkä viiden minuutin ajan hiukan ällö olo ennen kuin sain jotain suuhuni, mutta siinä...
  19. H

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Mistäköhän keskustelusta luin, että joku lääkäri oli sanonut, että lääkityksen jatkaminen liian pitkälle tai jopa jo viikolla 12:kin voisi aiheuttaa poikavauvalle jotain... oliko se nyt virtsatiehen liittyvää (oliko se peräti joku teistä, joka sitä sanoi?). Ajattelin itsekin kysyä vielä oman...
  20. H

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiva kuulla teidän tarinoita alkuraskaudesta. Erityisen helpottavaa oli lukea, että osalla on vuotojakin ollut. Nimittäin täällä alkoi eilen rusehtava vuoto. Määrät aika vähäisiä, mutta tänään jatkuu. Aika maailmanlopun tunnelmat, kuten arvata saattaa, mutta katsotaan nyt. Ultraan olisi vielä...

Yhteistyössä