Hakutulokset

  1. H

    Yhdyssanoista

    Ei ole sinunkaan kirjoitus ihan virheetöntä, joten löysää ihmeessä pipoasi.
  2. H

    Nasuttaja!

    Nasuttajasta ja hänen perheestään on kerran ollut juttu Kaksplussassa. Nimittäin numerossa11/2004! =) :heart:
  3. H

    Mua ärsyttää miehen syöminen

    Jee! Mä en oo ainoo!! Siis muaki ärsyttää välillä ihan julmetusti, kun ukko mussuttaa esim. sipsejä tai karkkia ku kattoo leffaa ja ite teen jotain muuta tai katson seurana. Mä kuulen sen syömisäänen niin selvästi jos en ite syö mitään.
  4. H

    hoitona paniikkiin

    Mappi :attn: , mitä on non?
  5. H

    hoitona paniikkiin

    Tule ihmeessä kertomaan häväsikö oireet kun aloit syödä karnosinia taas. Mä olen syönyt pelkkää e-epaa, olen tässä pohdiskellut pitäskö allaa syödä myös karnosinia.
  6. H

    Miten työssäkäyvät vanhemmat

    me lähdetää helmikuussa 2 vkoo thaimaahan..6 henkee :whistle: veronpalautuksilla :laugh: :laugh:
  7. H

    Monesti olet ollut kihloissa/naimissa?

    A:3krt B:0krt nyt odotan saavani rakkaalta äitien pvänä sormuksen,häistä puhuttiin 08 kesäksi =)
  8. H

    suviseurat

    No ei tulis mieleenkään lähteä, pyh.
  9. H

    nyt mulle joku helppo jauheliharuoka:)

    kamalia kirjotus virheitä siis jauhelihasta ja lapsista oli kyse :(
  10. H

    nyt mulle joku helppo jauheliharuoka:)

    Minä teen jauhekihasta lettutäytteen (eilisestä ruokala ohjelmasta idea)luulenpa laosienkin tykkäävän sienistä en kyllä ole varma kai teen kaks eri täytettä =)
  11. H

    vääripäin

    Oisin kysellyt kuinka monen vauva on kääntynyt itestään? olen rv36, tänään lääkärissä todettiin vauvan olevan väärinpäin sittenkin.ens viikolle saan synnytystapa arviointi ajan ja kuulemma rv37 vauvaa yritetään kääntää oikeinpäin mietin myös mikä riski vauvan syntyä jos alkavat...
  12. H

    Onko jollain tuo wippies

    Mullapa on siellä ja olen ollut oikein tyytyväinen ei valittamista =)
  13. H

    IHANA TÄÄ SUOMEN "KESÄ" (kuvia)

    Hyi apua toivottavasti sulaa nopeesti pois ei kai kukaan enään lunta kaipaa.Onneks ei täällä ole lunta :x
  14. H

    Seiskavitoset tänne ;)

    Täällä kohta 4 lapsen äiti helsingistä :wave:
  15. H

    No onkos täälä äitejä pohjanmaalta?

    Kurikasta ja kolome mukulaa =)
  16. H

    Kokemukset perätilasynnytyksestä

    hiiop ylös
  17. H

    onko kukaan kokeillut?

    Nyt olen testannut soppakuurin itse. Ekan viikon jälkeen lähti 4kg ja nyt on toinen viikko menossa. Ei se soppa nyt ihan kamalaa ole...ei mitään herkkua, mutta kyllä sen saa kurkusta alas kun vaan syö eikä ajattele enempää. Vaikka tulokset ei olisi pysyviä kuurin loputtua niin olen saanut...
  18. H

    äippä bailaamaan

    Eli pommitan tätäkin palstaa... Voisko ystävällismieliset stadilaiset kertoa muutaman kiva illanviettopaikan :attn: ei minitoppi-teinimestoja ja muutaman hyvän ruokapaikan, kun tämä äippä kerrankin lähtee bailaamaan... Eli 10kk neiti jää kotiin isin kanssa (molemmat nukkuvat hyvin 12h yössä ja...
  19. H

    onko kukaan kokeillut?

    Moi! Onko kukaan kokeillut sellaista sairaaladieetti nimistä laihdutuskuuria. Siinä keitetään joku rasvanpolttokeitto, johon tulee kaalia ja kaikkia muita kasviksia. Onko kellään kokemuksia? Auttoiko yhtään?
  20. H

    Libero-kerhosta pari kysymystä

    Meille tuli noiden Marimekon raidallisten housujen jälkeen vielä noin 1,5 v:n iässä se Baby Björn -essu ja pupu -sukat kirje. Ja siinä ne ilmotti että kerhoilu on ohi tältä erää. :)

Yhteistyössä