Hakutulokset

  1. M

    The ketju

    Ei kai jollekin oo maksettu noista Stockmannin verkkosivuilta jotka ei vittu KOSKAAN toimi, AAAARGH
  2. M

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Mä luulen, että mut voi suosiolla siirtää taustailijoihin tällä erää. Käyn kyllä aina välillä kuikistelemassa mitä täällä kuuluu, mutta tää nyt on ollut jotenkin liian rankkaa minun psyykeelle tällä hetkellä. Vaikka ei vasta olekaan kuin yk 3, ja tiedän, että moni täällä on yrittänyt jo...
  3. M

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Tätipä saapui sitten taas, eli kp 1 ja yk 3. Ehdin jo salaa innostua kun alkoi kierto venymään ja seksiäkin ollut joka päivä lähes pariin otteeseen, eikä mitään menkkaoireita kuulunut mutta niinhän se vuoto sieltä vaan ilmaantui :/ Aletaan olla siinä pisteessä että tutut alkaa kyselemään onko...
  4. M

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    saapi täti pysyä ja kaukana! kyllähän sieltä Jks14 vauva olis tulossa! :heart:
  5. M

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    jotain punaista siinä pilkistää!
  6. M

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Onneksi täällä on lista olemassa, niin pystyin tarkistamaan millä päivillä ollaan :'D Eli en oo seuraillut nyt koko tilannetta tai bongaillu ovista sen kummemmin. Viime kierto joka venyi ihan älyttömän pitkäksi veti mielen matalaksi. Ja vielä ei ainakaan kuulu menkkaoireitakaan niin voi olla...
  7. M

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Pikainen päivitys vain, paino pysynyt samassa (sentään). Kierto venähti 50 päivään ja oon ollut niin v*ttuuntunut siitä, että oon kiertänyt kaukaa kaikkia vauva-aiheita netissä viime viikot :| Sain sentään hankittua kortin kuntosalille, nyt sitten vaan ihmettelen milloin siellä ehtisi...
  8. M

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Menee vähän mutupohjalta kun ei ole samanlaista vuoto kuin yleensä, mutta toivoisin silti että kp 3 ja yk 2, kierron pituudesta ei edelleenkään hajua, toivon mukaan ei noin pitkiä seuraa jatkossakin... Oon ollut ihan hermoheikkona koko vauvahomman ja olin vähän sitä mieltä, että jos homma...
  9. M

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Viime viikon alkupuolella alkoi rusehtava tuhru, joka jatkuu edelleen. En tiiä onko nämä olevinaan nyt sitten menkat vai ei. En ole käynyt kauheesti nyt seurailemassa juttuja kun on ärsyttänyt tämä kierto niin helvetisti. Mutta tsemppiä piinailijoille ja tervetuloa uusille, toivottavasti emme...
  10. M

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Negatiivinen testi, ei menkkoja, kp 43 :(
  11. M

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Kävin testin nyt hakemassa, mutta ajattelin aamuun odotella ennenkuin teen. Jos hyvin käy niin hanat aukee yön aikana... Valittelin silloin 2 viikkoa sitten vaan jo menkkaoireita, tai siis alavatsakipua lähinnä, eikä se ole oikeastaan hävinnyt sen jälkeen. Ei nyt ole ihan jatkuvaa, eikä niin...
  12. M

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    En uskalla :headwall: Oon tehnyt jo niin monta negaa että melkein hävettää kuinka hätäilevä sitä pitää olla ja pelottaa vähän että jos se on edelleenkin, niin mitäs sitten? Ei oo varmaan ikinä näin pitkää kiertoa aikuisiällä ollut joten jotain muuta on sitten pielessä ja pahasti : /
  13. M

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Kp 40 ja dpo 20, eikä menkkoja vieläkään näy vaikka tuntuu koko ajan että alkaa hetki mikä tahansa. Tein viimeksi testin viime vkon keskiviikkona ja en oo sen jälkeen uskaltanut testata, kun pelottaa että olis yhä nega, kummallinen tämä ihmismieli...
  14. M

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Tilasin Raskauskeijusta muutaman r-testin, jotka tänään sitten tulivatkin ja piti toki yksi tikku pissiä - negahan se edelleen... Onko kellään ollut Cerazette käytössä ennen vauvahommia? Kuinka kauan teillä on mennyt kierron normaaliksi palaamisessa? Ehdin niitä sen about 1,5 vuotta napsimaan.
  15. M

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Täällä odotellaan yhä tätiä : / en osaa oikein päättää onko tämä hyvä vai ei. Odottelin menkkoja jo viikonloppuna alkavaksi, tein la negatestin mutta mitään ei tapahdu vieläkään. Tämä on toki eka luomukierto joten voi olla vähän vinksinvonksin vielä (ei ennen ihan näin pitkää kiertoa ole ollut...
  16. M

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Ääääh, heti sakkoja läsähti ekalla viikolla, eli +700g :ashamed: Mutta! Oon ollut tosi kipeä ja viikko on melkeinpä pötkötellessä kulunut niin sinänsä tämä ei ollut yllätys, vaikka harmittaa toki. Buranaa nassun ja jospa se siitä pian paranisi :snotty:
  17. M

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    kp 28 ja vatsakipuilusta päätellen on täti tuloillaan :(
  18. M

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Heheeei, täältä yksi paksukainen liittyisi mukaan! :wave: Ensin ajattelin että ens viikolle sitten, mutta ehei, tää lykkääminen on nyt lopetettava! Eli maggis, 26 v, lp 113,1 kg (itketti vähän kun kävin vaa'alla...) Ekaksi tavoitteeksi ajattelin laittaa sen mitä painoin ennen ekaa raskauttani...
  19. M

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    empuska, asun itse Kuopiossa ja täältä löytyy ihan "akupunktioklinikka", jossa olen käynyt. Aika moni hierojakin tekee, ainakin sellaiset jotka on erikoistuneet erilaisiin luontaishoitoihin. Lupaamaan ei kukaan pysty toki, että sellainen auttais, mutta jos pääsee vähän rentoutumaan niin ei...
  20. M

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Pahoittelut Wiville ja empuskalle :hug: kuulostan nyt ihan ihme hipiltä (:whistle:), mutta oletko empuska ajatellut esim. akupunktiossa käyntiä raskautumista ajatellen? mulla on ollut ihan törkeen hyvä akupunktiohoitaja, jolla olen käynyt mm. huimausta ja raskausajan väsymystä korjaamassa ja...

Yhteistyössä