Hakutulokset

  1. H

    Onko teillä graco mosaic-matkarattaat?

    Haluaisin tietää, mitä peitteitä/suojia kuuluu mosaic-rattaiden mukaan? Kun ohjekirjan kuvassa olisi 4 eri peitettä/suojaa, mutta silti siitä ymmärtää, että ne kaikki ei välttämättä kuulu automaattisesti mukaan? Eli meille tuli mukaan 2 eri jalkapeitettä - lyhyempi ja pidempi, ja myös iso...
  2. H

    Tampereella hyviä paikkoja?

    Ollaan alkuviikosta menossa treelle. Missä kannattais käydä? Onko Viikinsaari nähtävän arvoinen? Entäs, olisko jotain kivoja kauppoja jossa hyvät alet tms?
  3. H

    Listataanko raskaus-aiheisia lastenkirjoja?

    Olis kiva tietää hyviä lastenkirjoja tästä jännittävästä aiheesta. Meillä ainakin tuo 4,5-vuotias pohtii ja miettii kaikenlaista. Siis mitä kirjoja suosittelet luettavaksi? Itse tiedän Vallaton vauva-kirjat
  4. H

    SSG-tutkimuskokemus

    Hei! Ajattelin heti, että täytyy laittaa kokemus SSG-tutkimuksesta tännekin, sillä itse menin tutkimukseen hyvin sekavalla mielellä. Senkin vuoksi, koska olin lukenut niin monenlaisia kokemuksia asiasta. Itseasiassa hoitaja aika hyvin totesi, että onhan synnytyksestäkin niin erilaisia...
  5. H

    MITÄ MAKSAA HAJUVEDET SAKSASSA?

    Mun pitäs äkkiä päättää, annanko kaverin ostaa haluamani hajuveden ruottin laivalta vai toisen kaverin tuoda saksasta? Onko hajuvedet paljon helvempia saksassa, kun laivallahan ne ei enää sen halvempia oo, ku täälläkään. Tietäiskö joku?
  6. H

    MIstä saa tyhjiöpusseja??

    Hobby hallissa myydään (niin, ja tv-shopissa) sellaisia säilytyspusseja, joista saa ilmat pois, eli säästävät tilaa paljon! Oletteko nähneet niitä tavallisissa kaupoissa????Missä? Kävin tänään citymarketissa, anttilassa ja prismassa, ei ollu..
  7. H

    Miten toimitte, jos tarvitte apuja näihin asioihin?

    En tiedä, miten olisin tuon otsikon muotoillut.. Mut siis tarkoitan sitä, että jos nämä asiat askarruttaa, mistä haette apua? Terkkarilta, naisten polilta? Vai kuinka? Tarviiko lähetteen jostain? Tms. Mulla terokuurit takana ja apua ei näköjään ollut sen jälkeen kun ne loppui. Reseptin siihen...
  8. H

    kurkku kipeä 3 viikkoa

    Nyt alkaa raivostuttaa. Mitään selkeää syytä ei löytyny yleis- eikä korvalääkärillä. Oon syöny yhen 10 päivän kuurin ja se ei auttanu ja nyt uus kuuri. 5. päivä menossa, eikä auta! Masentaa jo, ja mietityttää, että mikä tää oikeen on??? Nyt siis kurkkukipua jo 3 viikkoa. Muita oireita ei, eikä...

Yhteistyössä