Hakutulokset

  1. T

    Auttakaa :'(

    Antakaa neuvoja ystävät hyvät! En tiiä enää et mitä tekisin. Kaikki tuntuu menevänpäin pe*****ä! Ollaan miehen kanssa aika varmasti eroamassa. Raskausviikoja miulla on nyt 11+1. Ja pelottaa että miten tää kaikki stressaaminen ja muu vaikuttaa lapseen. En osaa nykysin muutakun itkee. Miehestä...
  2. T

    Milloin suolaa ja minkä verran?

    Hip! Pitipä tulla täältä viisaammilta kysymään, että milloin lapselle voi antaa sellaista ruokaa, missä on suolaa esim. kiusaukset (lohi, kinkku)? En tarkoita, että pitäisi syödä vielä 1-vuotiaana samaa ruokaa, kuin muu perhe, mutta että milloin sitä voi alkaa siihen pikku hiljaa totuttelemaan...
  3. T

    Ksnk ja kuntaseitsikon alue!

    Tässä kolmekymppinen pojanvesseleiden äiti kaipailisi uusia tuttavuuksia kyläilyn, ja viihteellä käynnin merkeissä. Jos oot avoin,hauska ja iloinen luonne, niin otahan yhteyttä.
  4. T

    Kukaan käynyt kattoon Tiitiäisen satupuun?

    Kansallisteatteri Tiitiäisen satupuu. Onko kukaan käynyt kattoon 2 vuotiaan kanssa? Soveltuuko? http://www.nationaltheatre.fi/ Willensauna, Tiitiäisen satupuu
  5. T

    Rahaa kuin roskaa pelin säännöt

    Muistaako kukaan tällaista peliä ja sen sääntöjä? Löydettiin peli mummolassa komeron perältä, mutta kukaan ei muista kuinka sitä pelataan. Olisimme tosi kiitollisia, jos joku muistaisi ja viittisi kertoa meillekin, kuinka pelataan.
  6. T

    ihoreaktio

    Tää on vähän outo juttu, mutta ajattelin kysyä. Eli söin itse neekerinsuukon (vai onko nykyään pelkkä suukko?). Vähän tämän jälkeen menin ja suukotin vauvaa 4 kk. Vauvalle tulikin sitten suukottelu-kohtaan pientä näppyä ja iho alkoi punoittaa. Tätä kesti n. puoli tuntia. Kokeilin toisen kerran...
  7. T

    [b]puistoseuraa helsinki[/b]

    elikkäs varmasti tarvis tälläiselle palstalla.ajattelin että jos vaikka tällä lähdetään.Vuosaarestapäin itse olen!!Muita!
  8. T

    Kerava hu-huu

    Hei, Onko täällä ketään Keravalaisia palstailemassa? Olen 27-vuotias yhden tytön äiti Keravalta. Odotan toista lasta rv24+1. Haluisko joku tehdä jotain yhdessä Keravalla? terveisin Minna
  9. T

    Kerava hu-huu

    Hei, Onko täällä ketään Keravalaisia palstailemassa? Olen 27-vuotias yhden tytön äiti Keravalta. Odotan toista lasta rv24+1. Haluisko joku tehdä jotain yhdessä Keravalla? terveisin Minna
  10. T

    Dysfasia

    Moi, osaisiko joku kertoa minulle tästä tarkemmin?
  11. T

    emätinkuulat

    Mistä saa ja mitä maksavat vagitrim- tai jotkut vastaavat emätinkuulat? En nyt tarkoita geishakuulia vaan ihan virallisia harjoituskuulia... Lantionpohja sikahuonossa kunnossa, mahtaako siit tulla edes kalua enää ikinä, vaikka kuinka treenais.. :/ Hitsi, oon vielä ihan rutiköyhä, eikä ois varaa...
  12. T

    Parhaat talvirukkaset pienelle?

    Mitkä olisi pienelle (vajaa 2v.) sellaiset talvirukkaset joissa kädet pysyisi lämpimänä ja pienikin voisi käyttää käsiään? Reimateceissä voi kyllä hyvin tarttua esineisiin, mutta lämpimät eivät kyllä ole:(
  13. T

    Koululykkäys ja eskari?

    Olemm erinäisistä syistä harkinneet loppuvuodesta (joulukuussa) syntyneelle pojallemme koululykkäyksen hakemista. Poika täyttää tänä vuonna 5, eli ensi syksynä olisi eskari edessä, mutta entä jos haemme lykkäystä, niin voiko asiasta sopia jo ennen ensi syksyä, jolloin poika ei menisikään vielä...

Yhteistyössä