Hakutulokset

  1. up&go

    Avomieheni on urpo!

    toi pieraisu oli tosi mauton ja niin miesten tyylinen pila :P Löysän munan heiluttelua vertaisin kuitenkin sun ketkutteluun. Oisko sen pitänyt olla pystyssä?? ja sit oisit sanonut ei ja toinen olis ihan valmiina toimiin.. Jos ois kiinostanut niin eiköhän se olis siitä nopeaa noussut ja oisit...
  2. up&go

    mä oon kateellinen niille joilla on normaali ja hyvä parisuhde..

    no ei se tilanne siitä mihinkään muutu jos ei itse jotakin tee. Jos todella on halua niin etsii ne keinot mitkä auttaa.. toisille se on terapia, toisille joku muu. Pääasia ettei valita vaan vaikuttaa.
  3. up&go

    Valaiskaa minua!!

    Tuttu tunne..välillä sitä valittaa turhasta ja tietää sen. Koita keskittyä niihin positiivisiin ja ala tiedostamaan oma asenteesi. Tuommoinen kaikesta vastuun kantaminen ja oman ajan puute kyllä alkaa pidemmän päälle käydä todella raskaaksi. Asioista pitää puhua. Kerro ettet kohta enää...
  4. up&go

    Kohtalon ivaa että elämän kaikki vastoinkäymiset osuvat Mikkosten perheelle

    Mulla tulee Nina Mikkosesta aina vaan mieleen se kuinka "lapsensa hoitoon laittavat äidit on huonoja ja, että äidin paikka on kotona. Tilanteet pitää järjestää niin, että tämä onnistuu". Se ehdottomuus oli vastenmielistä. Ei mitään joustoa olit sitten yksinhuoltaja tai muuten vain köyhä...
  5. up&go

    Te ylipainoiset, huonovartaloiset, oletteko ihan oikeasti tyytyväisiä oloonne ja ulkonäköönne?

    Toisille sopii pieni pyöreys :) itse en ole yhtään tyytyväinen itseeni jos on ylimääräistä. Jotenkin se ahdistaa ja häiritsee. Nyt ihan kivasti saanut raskauden aikaisin kiloja pois, mutta vielä muutama pitäisi saada jotta olisin ihannemitoissani. Sitten tosin saattaa tissitkin pienentyä jotten...
  6. up&go

    Syötkö muikut paskoineen?

    niin vika lause oli kyllä tässäkin tasan sama kuin tuossa ekassa..
  7. up&go

    Tahtoisin olla melkein posliini alapäästä,mutta kuinka te kehtaatte?oon raskaanaki ny..

    Miten orava eroaa majavasta? pienempi pöheikkö kenties :laugh:
  8. up&go

    Miten pyytää istumapaikkaa kun olen raskaana?

    oisin varmaan sanonut "täähän on raskaana olevien paikka, monennellako kuulla sä oot?"
  9. up&go

    Miten pyytää istumapaikkaa kun olen raskaana?

    No vaikka siksi ettei äkijarrutus tilanteessa kaadu ja käy huonosti.
  10. up&go

    mistä saa tilattua edullisesti koiran pantaan nimi/puh.nro.laatan?

    näin. Koska jos tietää koiran nimen on se helpompi saada tottelemaan ja mahdollinen uusi ostaja uskomaan, että koira on tämän varkaan.
  11. up&go

    Annatko istumapaikkasi täydessä kulkuneuvossa raskaana olevalle?

    Kyllä. Toivottavasti ei käy ikinä niin nolosti ettei se sitten olekaan raskaana..
  12. up&go

    Miten nämä eroavat abortista?

    Minä en kannata aborttia, mutta kyllä mä silti tossa aika isonkin(!) eron näen. Miksei noitakin vauvoja voinut antaa adoptioon.. ois kaikilla mukavempaa.
  13. up&go

    Kumpi on riidassa ärsyttävämpää?

    no mä inhoan tuota huutamista. Olen aina inhonnut kun miehet huutaa, niiden ääni on jotenkin niin kova. Ja varsinkin lasten kuullen en tykkää yhtään. Mies ei kyllä usko ja on sitä mieltä, että mun ärsyttävä puhetyyli on yhtä paha. mene ja tiedä, mutta tästäkin saatiin riita riidan sisään :P
  14. up&go

    Kumpi on riidassa ärsyttävämpää?

    ei kauaa.. normi riita 10-15minuuttia..
  15. up&go

    Kumpi on riidassa ärsyttävämpää?

    "Nalkuttava" äänen sävy vai huutaminen?
  16. up&go

    nyt apuja...vauva vierastaa etäisää :(

    Monet vauvat vierastavat jossain vaiheessa miehiä.. varsinkin jos isä/isähahmoa ei ole ollut kuvioissa.
  17. up&go

    Syötkö muikut paskoineen?

    Miten tää vika lause liittyy asiaan? :laugh:
  18. up&go

    Mieheni on kieltänyt minua menemästä pihavarastoon

    nyt tuli fiilis taas ettei tää ihan totta voi olla.. kissastoori meni. Eilen nostateltu, muttei kiinostusta löytynyt palstalta ja nyt sitten taas epämääräinen avaus aiheeseen..
  19. up&go

    Mitä jos saisit tietää joutuvasi joskus tulevaisuudessa (mahdollisesti) pyörätuoliin?

    Pärjäähän sitä vaikka minkämoisissa tilanteissa. Mutta kyllä mä ainakin mieluusti pitäisin vanhempani vaikka pyörätuolissa kuin olisin ilman. Ja tosiaan omien lapsieni elämää haluaisin itse nähdä vaikka tuoliin joutuisinkin.
  20. up&go

    Lapsen suusta

    No mä kyllä repesin vikalle lauseelle :laugh: olkookin kyseessä provo ja se, että 15-vuotias kissa voi elää vielä 10vuotta helpostikin..

Yhteistyössä