Hakutulokset

  1. O

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    hei! Meille syntyi kolmen tunnin synnytyksen jälkeen sunnuntaina klo 12.35 poika vauva. mitat 4145g ja 50,5cm. Synnytys meni hyvin vaikka hartioista vähän jäätiin jumiin. Loppu hyvin, kaikki hyvin! Olo mitä onnellisin! :heart: orpk+ poika 2vrk
  2. O

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Natte Kiitos synnytyskertomuksesta. Kyllä tuon jaksaa ainakin yhdessä koossa oleva lukea. :D Mansikka-maijalle tsemppiä osastolle! Sipulisankari Täällä kans odotellaan viimeistä vauvaa. Ehkä sen takia täälläkin on nyt jostain syystä saavutettu joku zen-tila ja maha ei tunnu olevan niin...
  3. O

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Sipulisankari Olin kontrollissa, koska neuvolahoitajan mielestä vauvan koko oli yhtäkkiä pompsahtanut viikon aikana. Siis kun mahan päältä kokeili. Täällä yliaikaiskontrolli tehdään 41+3 mut saa nyt nähdä. Voihan ne olla ilkeitä ja pistää vielä sieltäkin kotia vähäksi aikaa.... Toivottavasti...
  4. O

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnea kaikille vauvan saaneille! Taas monta vauvaa syntynyt! :heart: Polikuulumisia: Kaikki oli ihan hyvin. Ärsyttävänkin hyvin. ;) Vauvanpainoarvioksi saatiin 3750g ultralla. Ja selvisi syykin miksi pallero tuntuu masun päältä niin isolta. Reisimitta on selkeästi isompi mitä muut mitat...
  5. O

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Kiitos myötäelämisestä. Helpottaa kummasti kun saa avautua. :heart: Hjannahille tsemppiä imetykseen! :hug: Toiveena kauniina: Mulla on kans samanlaisia oloja et jos ei liiku niin pelkää et on kuollu ja sit kun potkii hulluna niin luulee että taistelee viimesiä hetkiään rassu masussa. Luulin...
  6. O

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Varoitus! Omanapainen valitusvirsi alkaa.... Täällä liitytään tähän itkupotkuraivari-ryhmään. Sain eilen totaalisen raivokohtauksen kun meidän olisi viimeviikolla pitänyt saada suvussa kiertävä pinnasänky ja eilen selvisi ettei vieläkään ole tietoa milloin saamme sen sängyn. Olen aivan...
  7. O

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnittelut kaillie nyyttinsä saaneille! :heart: Täällä poksuu rv 40+0 tänään ja oloja ei ole muuta kuin hirveä turvotus ja ahdistus mahan kanssa. Olisin niin valmista kauraa jo. :headwall: Huomenna neuvola jossa aijon saada uhmaikäsen itkupotku raivarin. Olo on surkea kun ei haarukkakaan...
  8. O

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Heipähei! Onnea kaikille vauvan saaneille! :flower: Kyllä hyvin on haudottu tässä ryhmässä. :) Itsekkin epäilin, että johtuu kylmyydestä kun ei vauva synny ja kerroinkin tänään masulle, että ensiviikolle on luvattu jopa + 10 astetta joka tarkoittaa kevättä.... Tiedä sitten ymmärsikö tuo...
  9. O

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Meidän kuu! Ihanaa! Pitkään aikaan ei ole tullut kirjoiteltua kun on ollut isommat lapset vuoron perään kipeenä tai loukannut itsensä. Lisäksi itse olen saanut mojovan turvotuksen ja puutumisen käsiin joten ketjun seurailu on jäänyt pelkkään lukemiseen kun ei sormet taivu kirjottelemaan...
  10. O

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

    iniss: Lasten isästä ja heidän perheestä en ole kuullut 7 vuoteen mitään. Mut melkein parempi niin. Nykyisen mieheni kanssa kohta 6 vuotta yhteiseloa ja hänen perheensä on ottanut meidät ihan omakseen. Tytöt oli niin pieniä kun meidän yhteiselo alko joten miehestäni on tullut ihan isä heille...
  11. O

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

    Iniss Mulla oli kans et vanhemmat oli ihan onnessaan lapsenlapsesta joka oli heille ensimmäinen. Silloisen miehen vanhemmat kertoivat vain minulle kuinka olen pilannut heidän pojan elämän nyt ja omassa elämässä en tule mitään saavuttamaan.... En tiedä onko heille kukaan vieläkään kertonut ettei...
  12. O

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

    Heipähei! tervetuloa myös mindille. Ja onnittelut suskille kihlauksesta. :) Meidän äitillä ihana masu! :) Meillä hankinnat on rajottunu vaunuihin ja turvakaukaloon. Pinnasänky saadaan käytettynä. Nyt pitäis kait vähän noihin vaatepuoleen panostaa. Hoitopöytää ei olla hankkimassa kun...
  13. O

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

    Tervetuloa joukkoon iniss! Kiinnitin heti huomiota ikääsi. Itse sain esikoisen kaksi päivää 18-vuotispäivieni jälkeen kun meni 10 yli lasketun ajan. :) Laita ihmeessä viestiä jos haluat keskustella, tiedän kuinka hankalaa välillä on tuossa iässä olla raskaana.... Itse sain välillä aika paljon...
  14. O

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Joulukuussa*

    Toiveena kauniina: Mulla ensin supisteli satunnaisesti ja sitten oli jo viimeset päivät töissä niin että maha oli kovana koko ajan ja alko kipuja tuleen, tosin satunnaisesti. (selkä ja masu kumpikin kipeenä) Lisäksi supistuksia tuli jo levossakin ja ne ei hellittäny asentoa muuttamalla vaan...
  15. O

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Joulukuussa*

    Heipähei! Täällä alkoi vähän pitempi joululoma. Pari viikkoa tullut kivuttomia supistuksia paljon ja ei lähtenyt rauhottumaan. Jouduin sitten 3 viikon sairaslomalle. Lepoa ja lepoa vain. Onneksi ei ollut kuitenkaan kohdunkaula vielä lähtenyt reagoimaan. Mutta kuulemma kolmannen lapsen...
  16. O

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Joulukuussa*

    Heipähei! Täällä rakenneultra oli eilen, mutta lasten sairastuminen kuumeeseen on vähän hidastanut päivityksiä. :) Meillä kaikki rakenteet ok ja mitat oli samat kuin mitä näillä viikoilla pitikin olla. Lupauksia sukupuolesta ei saatu vaikka jonkun aikaa koitettiin asiaa tutkia. Sen...
  17. O

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Tatja: Ennen raskautta normaalipainoinen olin. Painoa on tullut nyt jo 5-6 kg ja viimesen kuukauden aikana 3,5kg joten aika selkee nousu tullu. Turvotusta tosiaan on ollu ja sitä tuo neuvolatäti meinas et vois olla turvotusta... Olin just ollu 5 päivää töissä ja suoraan viimesestä työvuorosta...
  18. O

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Poks poks! Puoliväli olis nytten. :) Neuvolassa (tänään)moitittiin painoa vähän liikaa tulleen mut johtunee turvotuksesta jota on vähän tullut.... Hb 108 ja alotellaan raudan syönti. Muuten kaikki ok. Liikkeet tuntuu ja hirvee jytä päällä välillä. :) Ensiviikon tiistaina olis rakenneultra. Kun...
  19. O

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Hei glögiystävät! Löysin sellaisen glögin jossa ei ole inkivääriä mausteena. Merkki oli arla ingman. Ainakaan tuoteselosteesta ei inkivääriä löytynyt. :) Ajattelin vain kun siitä oli aikaisemmin puhetta.
  20. O

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Nitta: Onnee hyvistä uutisista! Lääkkeistä sen verran, että mulle kans määrättiin sellasta kortisoni voidetta jota ei sais raskaana ollessa käyttää, lääkäri totes huolettomasti et tottakai voi käyttää ja apteekista sanoivat et eivät suosittele ainakaan pitkäaikaista käyttöä, mutta päätös jää...

Yhteistyössä