Hakutulokset

  1. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

    Moips! Oli pakko tulla tekeen tänne pikainen päivitys.. Neuvolantätiä oli jäänyt vaivaamaan asia,et onko masussani kaksi asukasta..oli varannut mulle ajan toiseen neuvolaan (siellä voi ultrata) tälle päivälle..pääsin siis kurkkaamaan masuuni..JEE..nyt se on sit vahvistettu..masussasi asustaa...
  2. H

    Alkuraskauden monikkoperheet

    Tervehdys En olekkaan tänne ennen kirjoittanut,mut nyt piti tulla purkaan ajtuksi ku pää on sekaisin kuin Haminan kaupunki.... :) Kävin eilen neuvolassa ja en tiedä pitäisikö nyt olla iloinen vai järkyttynyt.. Hb ja verenpaine oli hyvät,sekä pissa puhdas. Paino tippunut alusta 2 kg...
  3. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

    Tervehdys pitkästä aikaa Mullekkin saa päivittää iän tonne listaan, 42 v.Taidan olla porukan vanhin odottaja. Kävin eilen neuvolassa ja en tiedä pitäisikö nyt olla iloinen vai järkyttynyt.. Hb ja verenpaine oli hyvät,sekä pissa puhdas. Paino tippunut alusta 2 kg vaikka syön joka...
  4. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    Voimia ja jaksamista kaikille koettelemuksen kohdanneille! Onnittelut kaikille ,jotka olette saaneet hyviä ultrakuulumisia! Joka päivä olen käynyt täällä kurkkimassa ja lukemasaa kuulumisia,en vaan ole itse jaksanut kirjoittaa. mut nyt vähän jotain.. PelkoMeillä jokaisella on erilaisia...
  5. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    Moips taas! Nyt on ultrassa käyty ja kyllähän se pikkuinen olikin hyvin eloisa kaveri,potki ja huitoi käsiä ihan tosissaan.Pituutta kaverilla oli jo huikeat 6cm =) Kaikki näytti vauvalla olevan ok.Uusi huolenaiheeni on nyt et istukka on ihan puhtaasti kohdunsuun päällä.Siirtyy kuulemma...
  6. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    Heips, täällä ois yks maalismamma lisää.=)Laskettu aika 6.3. Olen seurannut ketjua pitkään,mutten ole rohjennut kirjoittamaan omia kuulumisia. Siispä,tässä vähän taustaa.. olen 42-vuotias neljän lapsen äiti.Edellisestä synnytyksestä on jo vierähtänyt tovi aikaa,14 vuotta.10 vuotta...

Yhteistyössä