Hakutulokset

  1. P

    Kevätkullat06

    Moikka, tulin käväisemään täällä pikaisesti miestä töistä odotellessa. Poju meni nukkumaan jo kahdeksan aikoihin (nukahti puurolautasen äärelle ja kannoin siitä sänkyyn). On ollut vähän itkuinen parin päivän ajan. Toivottavasti ei ole tulossa kipeäksi, sillä huomenna olisi tarkoitus mennä...
  2. P

    Kevätkullat06

    Heippa kaikille! Onnea Maijulle uusien taitojen oppimisesta! Meidän poju on melkein samanikäinen kuin Maiju (ensi maanantaina 7 kk), mutta liikkeellelähtö ei ole ollut yhtä vauhdikasta kuin Maijulla. Olin vähän jo ehtinyt huolestuakin asiasta, mutta eilen illalla alkoi onneksi näyttää jo...
  3. P

    Kevätkullat06

    Heippa kaikille! Terkkuja täältä Helsingistä! Täälläkin on harmaata ja vettä satelee, elikkä siivouspäivä tiedossa (jos maltan tästä koneelta nousta ennenkuin poika heräilee päikkäreiltä :) ). Meidän poika syntyi siis 4.5.2006. Poika oli aika pienikokoinen syntyessään (2410 g ja 46 cm)...
  4. P

    Kevätkullat06

    Heippa, täällä myös yhden viime keväänä syntyneen pojan äiti. Minua askarruttaa monet samat asiat kuin teitäkin, joten olisi kiva vaihtaa kuulumisia. Mahtuuko vielä porukkaan mukaan?
  5. P

    Aavistitko mitenkään,että synnytys alkaa lähipäivinä?

    Mä en aavistanut synnytystä mitenkään ennen kuin supparit alkoivat, mutta jälkikäteen oon huomannu, että olin tosi nälkäinen edellisen päivän. Söin siis ihan hulluna ja olin myös tosi väsynyt ja nukuin paljon. Kai sitä kroppa luonnollisesti keräsi voimia tulevaa koitosta varten. Sitten ei...
  6. P

    Pihlajanmarja hu huu...

    kerrohan..
  7. P

    Ihanaa, että saatiin vihdoinkin tämä "oma" palsta...

    "laina ja korko" voisi nyt tulla tännekin kommentoimaan tuota että kuinka tämä palsta saikaan alkunsa ;) hän se näistä luomujutuista tietää ja onneksi tietämyksellään valaisee meitä muitakin tallaajia.
  8. P

    vauveleita hoidoilla vai luomusti peiton alla?

    eipä tuo minnuu niin kovasti kyllä kuohahduttanu kuin vastaukseni sinua :headwall: pointtini oli että luomuja me kaikki ihmiset olemme. Jos leikkimielellä kyselet, älä menetä leikkimieltäsi kesken kaiken kun sinulle vastataan. Mutta toki, ainakin sinä ja minä olemme kovastikin erilaiset emmekä...
  9. P

    vauveleita hoidoilla vai luomusti peiton alla?

    Jotenkin mua ärsyttää toi luokittelu luomuvauva vai ei...Ehkä oon hieman tosikko tän asian suhteen, ehkä en ollenkaan :whistle: Tarkoitan vain,että jokainen me kait täällä maan päällä yhtä luomuja ollaan.Meille kaksoset syntyivät aivan spontaanisti heti kun mahdollisuuden saivat, ei ole...
  10. P

    eka aloitus tännekin osioon=)

    Heipähei, täältä löytyy 7kk ikäiset kaksostytöt :heart: :heart:
  11. P

    raskausoireketju(mahd.)

    Kiva ketju! =) Minulla nyt kp vissiin 21/28 ja seuraavia tavallisesta poikkeavia oireita: - väsymys - alavatsakivut - tuntuu kuin olisi vatsa täynnä ilmaa, mutta ei ole ilmavaivoja - rinnoista tulee puristettaessa vähän nestettä :o - nälkä / heikotus Noin viikon päästä voin tulla...

Yhteistyössä