Hakutulokset

  1. S

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Facebookiin liittyen yksityisviesti lähetetty, sekin tuntui jotenkin suurelta askeleelta. :D Meikäläisellä alkoi tänään kesäloma! Puolentoista viikon päästä olis tarkoitus juhlia tupareita, joten ainakin alkuloma menee siivoamisen ja järjestelyn ja puunaamisen merkeissä. Eletään remontin...
  2. S

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Heippa! Maanantaina käytiin nt-ultrassa ja pikkuvipeltäjällä oli kaikki hyvin. Raskaus alkaa nyt vasta konkretisoitumaan, sen verran vähäisiä oireet on kuitenkin ollut ja monesti oon miettinyt, että kuvittelenko vaan senkin ällötyksen ja väsymyksen. :) Raskaus vastasi täysin viikkoja, mutta olin...
  3. S

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Heippa kaikille! Oireet tulee ja menee, joka toinen päivä oon varma ettei tuolla masussa ketään ole ja sit saakin taas halailla pönttöä tai nukkua monen tunnin päiväunia. Öisin nukuttaa hyvin, enkä ole liian vilkkaita uniakaan nähnyt. Yhden ultraunen näin; ultraaja totesi hieman pettyneenä...
  4. S

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Täälläkin eilen käyty ekassa neuvolassa, tosin viikkoja vasta 6+3, eikä ultrattu. (pikkupaikkakunnalla ei ultraa vaan pitää mennä Tampereelle) Neuvolakäynti oli miellyttävä kokemus, täti on ihan huipputyyppi. Tosin lähinnä täytettiin papereita ja juteltiin, nyt pitäis sit varailla ultraan...
  5. S

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Fantaihana; mitä tarkoitit kun sanoit että laihduit kymmenen kiloa alkuraskauden aikana? Tarkoituksella vai pahoinvoinnin seurauksena? Ominpäin vai seurannassa? Itelläni olis elopainoa vähän liikaakin ja haluaisin siitä edelleen eroon, vaikka nyt raskaana olenkin.
  6. S

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Huomenna poksuu 6+0 (ehkä). Eilen join kahvia ja ateriaväli venyi ja pääsin halailemaan pönttöä, tämä aamupäivä oli sitten jo yhtä hemmettiä. Kahvia en uskaltanut tänään juoda, vaikka iltapäivällä pahoinvointi helpottikin. Väsymys on ehkä helpottanut?
  7. S

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Oon siis kerran käynyt ensikäynnillä neuvolassa, mutta sillon jäi täyttämättä kaikki paperit koska olin vuotanut reippaasti verta pari päivää ja neuvolatäti varasi mulle vaan ajan ultraan, jossa todettiin varhainen keskenmeno. Periaatteessa siis täti on jo tuttu, mutta kaikki tuntuu...
  8. S

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Heippa, mun tiedot uupuu listalta, eli LA 21.1/Slartibart/25/esikoinen/VAS tai TAYS. Kiitos päivittäjälle. :) Ensimmäinen neuvola 30.5. kyllä se näin ensikertalaisena vähän jännittää vaikka varmasti onkin sitä papereiden pyörittelyä. :)
  9. S

    Clomittaret 2013

    Heipa; kyllä kiinnittymisvuodolta kuulostaa?
  10. S

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Soittelin juuri neuvolaan. N 30.5. :)
  11. S

    Clomittaret 2013

    Mutkin voi laittaa plussanneisiin, toivottavasti ei joudu pois enää! Slartibart.. 14.5 .. 29/30 .. ya 3/12 ..tk .. Pco, 25v.
  12. S

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Heippa! Haluaisin tulla joukkoon mukaan, tein tänään toisen plussatestin, joten kai se täytyy uskoa. :) Sain maaliskuussa varhaisen keskenmenon, joten toivotaan että tämä kaveri pysyy mukana kyydissä. Eli LA 21.1/Slartibart/25/esikoinen/VAS tai TAYS muoks. värit
  13. S

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Tiistaina tehty plussa, hyvin epätodellinen olo kun toiseen kiertoon keskenmenon jälkeen tärppäs uudelleen. :) Saa siirtää plussanneisiin 14.5 (ya 3/12, yk7). :) Plussatuulia kaikille!
  14. S

    Clomittaret 2013

    Täällä on mieletön aalto meneillään, itse tein plussatestin tänään myös. :) Vielä ei saa siirtää plussanneisiin, katotaan sit kun tän asian on tajunnut. :) Toisesta kierrosta keskenmenon jälkeen tärppi, toivottavasti tämä kaveri pysyy kyydissä. :)) Ihanaa kevättä teille kaikille. :} Lääh ja puuh!
  15. S

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Meikäläisellä tänään tiistaina kp 2/30, yk7 ja tauko clomeista. Ei siis tärpännyt keskenmenon jälkeiseen kiertoon. Nyt metsästetään tammivauvaa. Jutan Superdieettiviikko kolme starttaa tänään. :) Hyvin on mennyt, en oo nyt käyny vaa'alla mutta ekalla viikolla lähti 2,5 kiloa vaikka kävin...
  16. S

    Clomittaret 2013

    Heippa taas, pidin vähän taukoa täällä käynnistä ja nyt luin kaikki viestit läpi, kiitokset perään kyselijöille. :) Paljon onneja ovisplussista, kun saatais tähän pinoon taas raskausplussia niin ilahduttais kovasti. :) Meikäläisellä tänään tiistaina kp 2/30, yk7 ja tauko clomeista. Ei siis...
  17. S

    Clomittaret 2013

    Juuri testasin hoppunegan, pentele. Hyy:lle peukkuja!
  18. S

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Hei hou, täällä olis pituutta 169 ja painoa noin 95, vaa'alle en enää uskalla mennä. Projekti on kova.. Vuoden yrityksen ja varhaisen keskenmenonkaan jälkeen en tunnu vaan saavan itseäni niskasta kiinni. Oon suunnitellut osallistuvani Fitfarmin Superdieettiin toukokuussa, onko kellekään tuttu...
  19. S

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Miss_piggy; ite en uskaltanut teroja ottaa ennen ovista. En niitä syönytkään loppukiertoon kuin parissa kierrossa, mutta tikuttelin oviksen ja aloitin vasta sen jälkeen. Ovis oli siis kp 17. Kahlasin läpi aimomäärät keskustelupalstoja, mutta mitään faktatietoa en löytänyt siitä, häiritseekö ne...
  20. S

    Clomittaret 2013

    Kiitos paljon kaikille! Mieli on tosiaan ihan hyvä, ainakin tärppi on mahdollinen. :) Ahkeralle listanpäivittäjälle myös kiitos! Jos viitsisit vielä korjata että nyt on menossa yrityskierto 6. :)

Yhteistyössä