Hakutulokset

  1. M

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Tammikuussa 2014~

    Kauppaan tytön kesävaatetta pääkaupunkiseudulla, tarkemmin vantaalla. Meillä huhtikuussa 2013 syntyny tytsy ja ois tarjolla 8kpl t-paitabodeja, joista yks hihaton, yks bodymekko & valkonen hellehattu, kaikki 3€ Laita yv jos kiinnostaa. Tsempit kaikille loppuodotukseen!! Vielä tuoreessa...
  2. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Tsemppii Mizzymazzu sä taidat tehdä hautomisen ennätyksen huhtikuisissa, tsemppiä kohta sullakin syli täynnä vauvaa :) Täällä toinen "imetyshullu" :) Musta imettäminen on vaan niin ihanaa. Se on onnistunu kaikilla kolmella tosi helposti, ei rintatulehduksia (kop,kop) Kahta ekaa täysimettäny...
  3. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnea Mansikka-maija!! hyvin ajoitettu, mul kans yks kaveri jonka pojat syntynyt samana päivänä ja mun siskon kaks lasta kumpikin syntyny 16pv (kuten myös sisko) mut eri kuuta ja mites Sipulisankari? varmaan tuoksuttelee nyyttiään ettei oo kerenny tänne ilmottelee :) Toive Hakemus kans...
  4. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Sipulisankarilleonnenpotku takapuoleen, hyvin se menee! Jo ois sunkin aika jakautua :) Onnea taas nyyttinsä hakeneille! NatteMulla jäi synnärille 4kg!! Vauva paino 4,426kg :) eli turvotuksen takia ei painonlasku näy mulla ainakaan heti, kun mahakin oli heti synnytyksen jälkeen niin iso...
  5. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnea Pai80 Pojasta Eepekka tytöstä Meidän äiti Täältä kans virtuaalivoimahalit!! Hormonit täällä ekat itkupotkuraivarit ja ihan ilman syytä niin mies ihmeissään. Parin viikon yöheräilyt ja hormonit niin tarvitaanko vielä joku kunnon syy?! Mä hikoilen öisin kun pieni possu, sit tulee kylmän...
  6. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    ONNEA mmiilia tytöstä ja Ada amelia pojasta!! Whisky peat tytöstä! Ihanaa, lisää vauvoja!! Moika Meillä kans melkein 5v poika kerhossa 3krt/vko, 3h kerralla. Mä uskaltauduin puntarille :) Mulle tuli 20kg joista nyt 10kg lähteny, käyn kyllä kerran viikossa puntarille etten oo siinä luulossa...
  7. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Ihanaa kun vauvauutisia joka kerta kun tänne kurkkaa, puhelimella oon selaillu samalla kun imetellyt, nyt pitkästä aikaa koneella istun. ONNITTELUT Lokkis, Angelika85, Amante tytöistä!! ja Eeev, Mandalay, Äitituuli, Nellu, Hjannah, House, Pinkkikissa, Meidän äiti pojista!! Jos joku jäi...
  8. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Iltaa kaikille kanaemoille, kunnon hautojia täällä tosiaan! itse myös kuuluin joukkoon :) Hjannah Sun nyt ois jo ainakin aika päästä jakautuun, taidat tehdä ennätystä hautomisen suhteen, mulla meni se 41+0, mut sulla se tänään. Tsemppii, tiedän kuinka tuskasia ja pitkiä ne viimeset päivät on...
  9. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Kiitos kaikille Onnitteluista!! Kotiuduttiin eilen, 1,5vrk jälkeen. Onnittelut täältäkin viuwolf, Namida ja Senna Nyt alkanut kunnon poksuminen! Monilla kyllä kuulostaa kypsiltä paikat ja olot varsinkin, suppareita nyt sitten vaan varsinkin Hjannah jo olis sunkin aika suunnata synnärille...
  10. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Pikainen päivitys synnäriltä, ei tuu uni silmään. Prinsessamme syntyi tänään klo 2.51, rv 41+0, naiselliset mitat heti ensimetreillä 4426g, 52cm. 23.00 tultii synnärille, ilokaasun voimin meni koko homma. Tarkemmin myöhemmin. -Manzana+vauveli 3h, ihanaa se kipu on ohi!!
  11. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Meidän äiti Jännä et eri versioita tosta kiinnittymisestä. Kaveri joka viime yönä synnytti meni sairaalaan ambulanssilla koska vedet meni eikä viime neuvolassa ollut vielä vauva kiinnittynyt. Lisää verisempää limaa tullu, tulispa se lähtö nyt viimestään yöllä, miks vauvat haluu synty just...
  12. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnittelut Karen prinssistä varmasti ihanaa olla kotona viikon sairaalassa olon jälkeen. Tsemppiä alkuun! Meidän äiti Kiitos uudesta pinosta, finally Meidän KUU!! Limatulppaa bongattu aamulla, vaaleenpunasta sellasta. Yö ja aamu meni supistellessa ja menkkamaista jomotusta vähän väliä...
  13. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Mandalay Tervetuloa, tänne mahtuu kyllä! Mäkin luin maaliskuun pinoa välillä kun oma LA siirty sille puolelle, ollaan aika samoilla viikoilla. Mun LA tuli ja meni kans (27.3) Toukokuisissa 3syntyny, kävin kurkkaa aikani kuluks, viimesin aika jännitystarina kun ambulanssissa synnyttäny Oulun...
  14. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Viljavainio Oi, onnea prinssistä!! Meinasin et laitan niitä akupunktio kohtia sulle, mut ethän sä mitään enää tarvii kun nyytti sylissä. Jos jotai muuta kiinnostaa niin google löytää heti esim"akupunktio-pisteet synnytyksessä" hjannah Niin sitä on malttamaton, mut toisaalta kun vauva jo...
  15. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Moika Mä niin kade sulle! Tääl jatketaan kärvistelyä.. Karen Mites siellä? Ei oo kuulunu sit lapsivesien menon? Et oo tainnu ehtiä raportoimaan, toivottavasti kaikki meni hyvin. hjannah Vielä yhdessä koossa? Viljavainio Sä pääset toimiin siis ma:na?! Epistä! Ei oo sit näköjään isompia...
  16. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Piiiiiiitkäää perjantaita!! Toive Täällä tiiviisti yhdessä koossa, puuh!!! Jännä et joku sut bongannu täältä, tuliko sanoon suoraan vai? Sulla on nyt sit joitain viikkoja aikaa totutella sektio ajatukseen, ymmärrettävää pettymykses mut toisaalta helpottavaa kun joku toinen tehny päätöksen...
  17. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Onnea Moika!!! Mahtavaa, olet saanu nyyttis, kärvistely sen arvosta. Kuulosti aika menolta, mul tokasta kyl kans paljo nopeampi avautuminen ja olin kotona kuumassa suihkus kun aukeneminen tapahtu ja synnärille ku tultii niin jo 8cm auki. Otitko ilokaasua? Vauvantuoksua! Manzana, 40+1...
  18. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Onnittelut myös täältä Pahan ilman lintu! Supistelee, supistelee mut siinä kaikki... Voi kun jotai tapahtuis, ei tätä enää voi peruuttaa... Nii-in, täysikuu ja hyvä ois aika synnyttää. -Manzana ja edelleen 40+0 :)
  19. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Neuvolassa käyty RR 118/65 Paino +540g/vko, ei siis loppua näy.. Pissa puhdas Sf-mitta 35, sama kun viimeks eli on laskeutunu Sykkeet 150 Seuraava aika tasan vkon päästä, mut jodpa tämä pääsiäisyllätys kuoriutuis sitä ennen... Tässä nyt tuntuu et haudotaan pitkän kaavan mukaan näin...
  20. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Toive No höh, voit sanoo et yritetty on, kun puhuit ettet haluu ees kääntöä yrittää, oliko kivuliasta? Sitkeä sintti sit haluu tulla maailmaan peppu edellä. Moikalle Tsempit, jospa nyt ois ollut menoa jos vedet meni! Karenilla Nyytti sylissä olettasin? Tääl kärvistellään edelleen...

Yhteistyössä