Hakutulokset

  1. N

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Blommor osanotto suuressa surussa. Ei löydy mitään oikeita sanoja, mutta toivottavasti muistot pienestä Helmi-tytöstä kantavat teitä vaikeina aikoina. Lämpimiä halauksia ja voimia teidän perheelle!
  2. N

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Heippa kaikki! Vauva-arki on vienyt täysin mennessään :) täällä kaikki sujuu melkoisen mukavasti nyt ja poika kasvaa hienosti. Musta olis tosi kiva jatkaa kirjoittelua suljetun kerhon puolella, synnytyskertomuksenikin voisin sitten sinne laittaa. Osaako joku sellaisen kerhon luoda...
  3. N

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Pääsin vihdoin oikeasti hommiin torstai-iltana ja eilen aamulla syntyi meidän poika 3230g 51cm. Mieletöntä koko puuha ja nyt nautitaan vauvasta! Tsemppiä kaikille vielä odottaville ja lohdutukseksi peloista kärsiville: kyllä on hyvä hoito ja paljon osaavia kätilöitä ja lääkäreitä meillä...
  4. N

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Hei vaan! Täällä edelleen yhtenä kappaleena. Supistelee ajoittain tosi kovasti ja olo alkaa ollahirveän väsynyt. Toissayönä unta tunti, viime yönä kaksi parin tunnin pätkää. Eilen käytiin näytillä ja homma ihan alkutekijöissään. Viime yönä kipujen kanssa tuli pillitettyä suihkussa hyvä tovi...
  5. N

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Täällä vielä! Eilen supisteli 12 tuntia putkeen 40 minuutin taukoa lukuunottamatta sen 5 minuutin välein minuutin kerrallaan. Ei kuitenkaan lähtenyt kunnolla kipeytymään ja illalla panadolin voimalla unta, yöksi sitten hiipui touhu. Nyt aamulla on vain yksittäisiä kipeitä supistuksia...
  6. N

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Onnea vauvan saaneille! :heart: Itselläni nyt supistellut puoli kymmenestä säännöllisesti noin viiden minuutin välein ja muutama on ollut jo aika tiukka. Synnäriltä sanoivat, että sitten kun kotona ei pärjää niin voi lähteä matkaan. Jännää, saa nähdä onko tämä treeniä vai pääsiskö jo ihan...
  7. N

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Moi! Huhhuh. Alkaa tosiaan viikot käydä vähiin :) täällä vauvaa odotellaan jo kovasti, tosin ei yhtään haittaa vaikka menis se viikko vielä ainakin, iskee muuten paniikki. Sehän ihan oikeasti voi olla (ja onkin) kohta täällä. Eli vielä pari päivää pliis.. :) Oon tainnu todella saada pahan...
  8. N

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Heippa! Suuret onnittelut Kristiin tyttösen johdosta! :flower: Ja tsemppiä Blommorille ja pienelle Helmille leikkaukseen <3 Vauvojen asennoista on hyvä nettisivu Spinning Babies Home josta saa vinkkejä lantion alueen tasapainottamiseen, venyvyyteen ja avaututumiseen. Siellä voi myös...
  9. N

    Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

    KeepGoing oon jo aiemmin sun kirjoituksia lueskellessa ihmetellyt, että miten sä oikeen jaksat vielä tehdä yötöitä hoitoalalla.. Mulla oli ainakin ihan superhyvä päätös jäädä saikulle aiemmin. Takkiin tuli taloudellisesti, mutta oma olo helpotti pian (tosin vielä saikulla piti hoitaa työasiat...
  10. N

    Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

    Ihan hirmuisesti tsemppiä Meejj ja ReVe!
  11. N

    Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

    Huomenta toukolaiset! Onpas ihanaa kun aurinko paistaa (ainakin täällä etelässä), aivan ihana herätä aamuisin kun on niin mahtava sää! Oon viime vuosina tajunnut todella olevani jotain muuta kuin talvi-ihminen.. Ihana oli kuulla sonjasusannan ja pienen kuulumisia! Ja kiva saada vielä...
  12. N

    Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

    Kaikille supistusten kanssa tuskaileville! Mulla huomattiin aika sattumalta tulehdus, joten kannattaa pyytää neuvolasta lähete tsekkauttamaan labraan virtsatietulehduksen tai emätintulehduksen varalta.. Mulla nimittäin väheni todella paljon supistukset kun sain lääkkeet. Ja oireita ei kyllä...
  13. N

    Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

    Iltaa! Kiitos synnytyskertomuksista, niitä on hyvä kyllä kuulla. Tuntuu, että valmistautua voi aktiivisesti synnyttämään luomuna, mutta ihan mitä tahansa voi tulla vastaan. Mua ei jostain syystä pelota synnytys, vaan odottelen sitä jotakuinkin mielenkiinnolla. Toivottavasti kaikki menee...
  14. N

    Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

    sairaalakassi hyviä listoja teillä, pitääpä varmaan pikkuhiljaa alkaa kasaamaan omaakin kassia. Ostin muutamat imetysrintsikat jo kun tuntuu hölmöltä ostaa kolmatta kokoa normaalia isompia liivejä mahdollisesti vaan joiksikin viikoiksi. Sitä paitsi nyt kun ei enää tarvitse töihin mennä niin...
  15. N

    Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

    Hei vaan kaikki toukomammat! Täällä on menty niin haipakkaa viimeiset kuukaudet, että ei oo ehtiny ja jaksanut kirjoitella. On ollu kuitenkin tosi ihanaa lukea teidän juttuja :) Hurjasti onnea kaikille vauvan jo saaneille! Ja erityisesti voimia Blommorille :hug: oma olo on vaihdellu aika...
  16. N

    Toukokuun toukat 2013 *MARRASKUU*

    Komppaan tinkaceciliaa; huoli kannattaa yrittää jättää pois. Maanantain verenvuoto loppui siis tiistaina kokonaan ja tänään piipahdin avoneuvolassa kuunteluttamassa sydänääniä. Sieltä ne kuuluivat tasaisena! Kuulosti muuten mun korvaan hevosen laukalta (?) oliko tästä jotain veikkailuja...
  17. N

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Heippa! Voi kurjuus kun näitä huonon uutisia vielä kuuluu. Tsemppiä kaikille niitä kohdanneille! Itselläni alkoi ma-iltana verenvuoto, joka sitten loppui eilen. Lääkärissä pienellä kaikki hyvin ja vuodon syy jäi epäselväksi. Ehkä istukan reuna tiputteli. Fiilikset on ollu aika huonot kun...
  18. N

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Nyt ehkä onnistuu väreillä, eli mulle voi päivittää Nomma/26/1./NKL Fb En ainakaan nyt halua vielä liittyä, anonyymi jutustelu ja jakaminen tuntuu ihan riittävältä. Tosi kiva kuulla, että tänne jää vielä porukkaa. Mielialat on heitellyt ihan hirveästi. Jotenkin herkistyy helposti ja...
  19. N

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Moi! Täällä on myös vietetty hiljaiseloa. Huono olo, VÄSYMYS, kiire, flunssa.. Mutta kaiken olen lukenut. Voimia pois jääneille, tosi pahalta tuntuu teidän puolesta. (.) meillä oli tänään np-ultra ja kaikki oli hyvin. Kyllä tuli itku, siellä se jumppaili pieni ihan tietämättömänä mun...
  20. N

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    LillaVe, mulla oli ihan sama juttu! Onneksi noin viikko oireiden katoamisesta oli ultra, jossa sitten nähtiin pieni sydän vauhdissa. Ei varmaan kannata hätääntyä, itse aloin vaan nauttia kun ei enää okseta tai rinnat ole yhtä kipeät.

Yhteistyössä