Hakutulokset

  1. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Kirjoittelin viime vuonna tässä ketjussa, joten ajattelin tulla kertomaan oman tarinani, toivottavasti se tuo tsemppiä kaikille! Pikainen kertomus uusille palstailijoille: Olen jättänyt e-pillerit pois 2005, siitä asti samassa suhteessa lasta toivoen...
  2. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Tilanne tänään: Ei menkkoja. Tilanne eilen: Uskalsin sanoa vasta su-iltana miehelle, että menkat on nyt vähän myöhässä.. en sanonut aiemmin, kun en halunnut tuottaa sille pettymystä, kun se on aina niiiiiin toiveikas pienestäkin merkistä. (tässä vaiheessa kuitenkin oli jo pakko sanoa) Tuli...
  3. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Mun olis pitänyt testata nega 4.7, jolloin alkoi menkat (alkoi ruskealla vuodolla, sitten alkoi kunnon vuoto ja ruskea vähäinen vuoto jatkui vielä kauan).. en testannut ollenkaan, ennenkö heinäkuun lopussa tuli sellainen olo ennen yksiä juhlia, että pitäisköhän varmuudeksi tehdä testi... nega...
  4. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Voihan kilin piip. Sanonko... ekan ivf:n jälkeen menkat oli aika oudot ja nyt ne sitten jäi kokonaan pois.. se tästä vielä puuttuiskin, ettei oo edes sitä luomumahista sitäkään vähää kuin enne, jos kaikki hormoonit on saanut kehon ihan sekaisin.. netistä lueskelin ja oli aika yleistäkin, että...
  5. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    tarana Tervetuloa mukaan! :) Mä olen nyt vaan ollut taustalukijana ja kovasti yritän keräillä voimia soittaa klinikalle uuteen, kolmanteen :'( , hoitoon.... se jotenkin tuntuu niin lopulliselta. Ja tässä kesällä kun on aikaa roikkua koneella, on tietysti tullut luettua paljon...
  6. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    aniraz, kiitti vinkistä, täytyy tutkia paremmin! Kun saisi voimia, soittaisin uutta aikaa syksylle, mutta sitä ennen aion tosiaan kyllä vaatia jotain tutkimuksia. Eihän tässä nyt oo suoraan sanottuna päätä eikä häntää pumpata täyteen hormoneita, olla töistä poissa ja kaiken kukkuraksi "saalis"...
  7. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Esikoista yrittävät IVF-hoitolaiset Nimimerkki..........Tuleva hoito.......Ajankohta.......Syy Rachel79..33.......2.ICSI............... .....? grosjean..31.......2.IVF................ syksy 2013? ambrosio..31........2.IVF............... ....?..............PCO...
  8. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    No mitäpä tänne... eilen olisi ollut testipäivä, päätin jo aiemmin että testiä en tee ennenkö menkat on reippaasti myöhässä. No onneksi en hakenut testiä ja tehnyt sitä heti aamusta, kun töissä alkoi tuhruvuoto... tänäänkin vielä pelkkää tuhruvuotoa, mutta eiköhän se siitä ylly oikein...
  9. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Ja mitä enemmän netistä keskusteluja tästä aiheesta lukee, aika monet ajattelee samoin.. mikä on toisaalta ihan ihana huomata, ettei tässä ainut ole näiden ajatusten kanssa. Hoitojen alkuvaiheesta muistan, kuinka ajattelin lukiessani muiden vastaavia viestejä, että miten toi asia voi johtaa...
  10. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    HelgeR, mä niin tiedän sun ajatukset ja tuon tunteen.. ensimmäiseen hoitoon lähtiessä oli toiveikas ja tuntui, että parisuhde vaan vahvistui... ekan epäonnistuneen hoidon jälkeen sitä muuttui jonkin verran katkeraksi, tapeltiin paljon enemmän ja riidat sivuutti melko paljon tätä lapsettomuutta...
  11. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Nonniin... leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Fiilikset on kieltämättä tällä hetkellä juuri sellaiset, että miksi sitä ikinä tuli hoitoihin edes lähdettyä.. tämän jälkeen lapsettomuudesta on tullut sen verran iso asia. Eilen päästiin siirtoon, juu, mutta samalla kuultiin taas sekin asia...
  12. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Onnea Haperotta plussasta!! Mä sanoin eilen punktiossa, että olisi kiva tietää viimeistään keskiviikkona (eli tänään), jos siirtoon ei tarvitse ajellakaan jos alkioita ei ole. Mä todella toivon, etteivät jätä ilmoitusta huomisaamuun, jos oliskin huono onni matkassa, koska matkaa klinikalle...
  13. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Niinpä olikin sama kohtalo, en olisi muistanut! Viimeksi mentiin elonvalla, loppuvaiheessa pari pv puregonia. Nyt pelkällä puregonilla piikiteltiin. Kaikki on tähän asti näyttänyt molemmilla kerroilla niin hyvältä... joku elinvoimaisuus siellä taitaa olla ongelmana :(
  14. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Te ootte taas olleet niin aktiivisia kirjoittajia, etten kerinnyt edes lukemaan kaikkea. Hurjasti kuitenkin tsemppiä kaikille, oli tilanne mikä tahansa! =) Mulla oli tänään punktio, torstaina siirtoon, jos tulee siirtokelpoisia alkioita. Jotenkin sitä helmikuussa lähti ekaan hoitoon niin...
  15. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Täällä taas =) Ajan kanssa täytyy lueskella itsensä ajantasalle.. ajatukset oli niin sekaisin, että päätin epäonnistuneen ekan hoidon jälkeen nollata kaikki ajatukset tämän asian tiimoilta ja keskittyä muihin juttuihin.. oma punktioni oli siis tammikuulla, josta saaliiksi 16 munasolua, 9...
  16. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Jahas, päivitetääs lista... mun osalta piinailu päättyi tänään :attn: YRITTÄJÄT Nimimerkki.............Tuleva hoito........................Ajankohta Valoa..........................2.IVF.... ........ .............helmi-maaliskuu Snipsu..........................1.IVF... ...
  17. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Valoa: Mulla oli punktio 8.2, siirto 12.2, jolloin siirrettiin yksi morula-vaiheinen alkio (mitä toi tarkoittaa?? eikö alkion olis pitänyt tuolloin olla jo blastokysti-vaiheessa?), joka sai vaan 2 laatupistettä. Kahden alkion viljelyä jatkettiin ja 14.2 on todettu ettei niistä kehity...
  18. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hetken sitä jaksoi olla toiveikas näiden IVF-hoitojen suhteen, mutta tämänpäivän kirje sai kyllä loputkin positiivisuuden rippeet katoamaan... "Jatkoviljellyistä alkioista ei kehity pakastuskelpoisia, eli pakastettuja alkioita ei ole." Se siitä 16 munasolun punktiosta ja kaikesta kivusta jäi nyt...
  19. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    YRITTÄJÄT Nimimerkki.............Tuleva hoito........................Ajankohta Valoa..........................2.IVF.... ........ .............helmi-maaliskuu Nannukka81..*31v…….....2.ICSI……? ??…. .. .........helmikuu 2013 *keijukainen*..*29v......1.ICSI/2.PAS................helmikuu 2013...
  20. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hui... ei siis kannata luottaa pelkkään tikkutestiin, vaan varmistaa myös veritestillä samantien, vaikkei sitä oliskaan määrätty? Mulla tosin ei ole sitä pelkoa, että joutuisin tekemään kumpaakaan.. ihan samat menkkaoireet (mulla on aika vahvat), on alkanut kuin normaalistikin viikkoa ennen...

Yhteistyössä