Hakutulokset

  1. Kissimi

    Kyssäri suomalaisista näyttelijöistä

    Keistä suomalaisista näyttelijöistä pidät? Mistä syystä tai syistä? Voi myös mainita rooleja/ohjelmia/leffoja joissa on näistä erityisesti pitänyt. Keistä suomalaisista näyttelijöistä et pidä? Mistä syystä tai syistä? Kuka on esillä liikaa, kehen olet kyllästynyt? Kuka saisi olla...
  2. Kissimi

    POLVIystävällisiä kotitreeniliikkeitä? Tietääkö kukaan mitään hyviä?

    Lähinnä siis jaloille, takamukselle. Esim. askelkyykkyä en uskalla enää edes kokeilla. Mulla on jotenkin heikot polvet luonnostaan (aina esim. polvillaan istuminen on tuntunut todella epämiellyttävältä), ja viime kesänä rasittui vaelluksella niin että pelkäsin jo että ne posahtaa. Pitäis...
  3. Kissimi

    Mikko Zetterberg :D (Putous)

    Rupesin nyt sitten tutustumaan Putoukseen, ei ole ollut tietoa minkälainen ohjelma se on mutta kun siitä jatkuvasti puhutaan niin ajattelin että olishan se ihan hyvä pysyä (Suomenkin) kartalla. Joten olen kattonu Youtubesta nyt sitten sekalaisia jaksoja. Osa on hyvää, osa aika kehnoa... Mutta...
  4. Kissimi

    Liikuttava video down-lasta odottavalle äidille :)

    https://www.youtube.com/watch?v=Ju-q4OnBtNU
  5. Kissimi

    Viimeisin biisi jonka olet kuullut, joka on niin hyvä ettet kestä! :D

    Edit: Niin ja laittakaa linkit myös, mä haluun kuunnella! :) Tässä mun Ellie Goulding: Figure 8 http://www.youtube.com/watch?v=8ETet-EbaoM
  6. Kissimi

    Kuvailkaa päiväänne niin että se kuulostaa mahdollisimman epänormaalilta (mutta kaikki on totta)

    Mä olen viettänyt koko päivän sängyssä, jossa myös tutustuin erään miehen polyamoriseen elämään. Koskettelin juuri raakaa lihaa nenälläni. Nyt kaksi miestä karjuu mun makuuhuoneessa. Seuraavat tunnit aion viettää mm. miettien, kuinka joutua näppärimmin murhapaikalle.
  7. Kissimi

    Lapsi - nukke -faceswap. :O :D

    Face swap kuvia lapsista ja heidän nukeistaan - Katso hurjat kuvat! | Netin Hauskimmat
  8. Kissimi

    Käytätkö "Uusimmat kirjoitukset" -palkkia?

    Käytätkö "Uusimmat kirjoitukset" -palkkia?
  9. Kissimi

    Käytätkö "Uusimmat kirjoitukset" -palkkia?

    Käytätkö sivun oikeassa laidassa olevaa "Uusimmat kirjoitukset"-palkkia? EDIT: Vastatkaa äänestysketjuun, sillä opn sama otsikko. Äänestyksen piti tulla tähän mutta ei suostunut.
  10. Kissimi

    Minä tykkään, muut ei

    No niin, näin päin! Näitä olikin paljon hankalampi keksiä kuin tuohon toisen ketjuun (Muut tykkää minä en). - tämä ei ehkä niin harvinainen mutta sanon nyt kumminkin: Yksinolo - rokotuspiikki - Hammaslääkäri - julkisilla matkustaminen (etenkin junassa ja bussissa istuminen. Myös se...
  11. Kissimi

    Millaisissa jaotteluissa (värit jne) pesette pyykkiä? Kiinnostaa.

    Itselleni on vakiintunut 4 ryhmää eli mustat, valkoset, punaset ja vihreät. Vihreisiin menee siis myös turkoosit, khakit ym. Siniset ja ruskeat menee vähän sävystä riippuen joko mustin tai vihreisiin. Lämpötiloja en erittele vaikka ehkä pitäis. Aremmat vaatteet pesen yleensa käsin tai...
  12. Kissimi

    Kaunistelematon treffi-ilmoitus Sinusta!

    "Treffipalstojen miehillä on kyllä niin vääristynyt kuva itsestään!!" -ketjun innoittamana. Antaa tulla nettideitti-ilmoituksia! Tässä omani. Kiinnostaisko O_o Seuraa tositarkoituksella etsiskelisi (jos olisi vapaa, mut hei, unohdetaan pikkuseikat... ei kai haittaa!) hieman päälle...
  13. Kissimi

    Vihreät vehreät mukavat asuinalueet Helsingin ulkopuolella mutta nopea bussiyhteys keskustaan?

    Eli alueita, joista pääsisi max 40 min Helsingin keskustaan mutta joista voisi ehkä löytää hieman edullisemman rivi- pari tai jopa omakotitalon vuokralle? Onko tällaisia? Olin nimittäin joskus aikoinaan Helsingistä Veikkolassa töissä, ja järkytyin kun sinne kesti vain 30 min! Veikkola tosin suht...
  14. Kissimi

    Mitäs hommailette juuri, palstailun ohessa?

    mikäli oheistoimintaa on. Itse juuri aloin tuota miettimään että tässä samalla nettiä selaan ja teen jotain muuta, kun tajusin mitä teen: pyyhin sälekaihtimista pölyjä vanhoilla alushousuilla ja hyräilen "Ken on heistä kaikkein kaunein" !? :D
  15. Kissimi

    Ihana nimiäismekko - kansallispuku!!

    Kansallisupuku häihin-ketjusta innostuneena aloin googlaamaan kansallispukuja. Alkoi kovasti himoittaa moinen, kovasti tekisi mieli kunnoittaa omia juuria sellaisella, etenkin kun olen niin kaukana sukuni kotiseuduista. Sopivasti oman suvun alueen puku oli myös tosi kaunis (kaikki eivät...
  16. Kissimi

    Tyhmien kysymysten ketju

    Tänne kaikki tyhmät kysymykset, joille ette halua tai jaksa tehdä omaa ketjua :xmas: Minä aloitan: Tarttis mitata leipomiseen veden lämpotila (41-42 astetta). Voinko mitata ei-digitaalisella kuumemittarilla :xmas:
  17. Kissimi

    Tuli löytö vastaan: Osta ruosteisia nauloja

    vain 20 dollaria sisältäen postikulut ($4 lisää USAn ulkopuolelle.) jee, heti ostamaan :D long rusty nails by rainitreasures on Etsy Ruoste lisää tavarasi arvoa, eikun tavarat sateeseen vaan! Rustiikkisuus on IN :D
  18. Kissimi

    Leffojen/sarjojen ihanimmat "pari sai toisensa" -kohtaukset

    Joskus aina sattuu kohdalle sellainen ihan hykerryttävä kohtaus leffassa tai tv-sarjassa, kun joku on esim. niin kauhean ihastunut johonkin, ettei oikein uskalla edes toivoa että siitä jotain tulisi, ja sitten jotain kummaa tapahtuu ja vastapuoli yhtäkkiä näyttääkin tunteensa.... Mitä tällaisia...
  19. Kissimi

    Millaiselta näyttää mielestänne tyypillinen suomalainen? KUVAKETJU

    Kiinnostaisi tietää millaisia käsityksiä teillä on :) Kuvia, kiitos!
  20. Kissimi

    Määää, bongatkaa muutkin hauskoja peräkkäisiä otsikoita, alan tuntea itseni jo ihan oudoksi tuolla yksin

    :kieh: Ja tylsääkin on kun on niin vähän uusia juttuja naurettavaksi. :'( :saint: Saatte kukkiakin :flower: :flower:

Yhteistyössä