Hakutulokset

  1. H

    Helmikuun helmet 2013

    Pilkku_ ja muut nuhanenien kanssa kamppailevat. Tipat yhdistettynä niistäjän kanssa tuo helpotusta vauvoille. Ja nimenomaan paras on sellainen halpa apteekin niistäjä missä kaksi letkua ja säiliö, maksaa n. 2,5€. Meillä toellinen pelastus nuhassa ja nytkin päivittäisessä käytössä knöllien...
  2. H

    Helmikuun helmet 2013

    Bettis ja Hepa Mulla myös imetys sattui ihan helvatosti alkuun ja kun ensimmäinen imetys oli 7 kuukautta ihan hirveetä ja toinen ei onnistunut ollenkaan, niin olin ihan valmis luovuttamaan koko touhusta viidessä päivässä. Sitten googlasin ja hain tietoa ja luin keskusteluita, niin päätin, että...
  3. H

    Helmikuun helmet 2013

    Halibut Meille neukkutäti sanoi että se on napasientä se pikku törrötin, putsasin pari kertaa antiseptisellä aineella ja niinhän se katosi melkein ekasta kerrasta. Kokeileppa! Hansuu
  4. H

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Päivää kaikille pitkästä aikaa ja onnittelut vauvan saaneille ja zemit vielä odottaville. Synnytytarinan ajattelin jakaa...eli: 12.2 klo 21.04 tuli ensimmäinen tajunnanräjäyttävä supistus, varoitin miestäni, että jos samanlaisia tulisi vielä kaksi, niin lähtö synnärille olisi varma. Anoppi...
  5. H

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Hello, mä pääsen heiluun tänne punakyän kanssa silllä onnesta soikeena ilmoitan että 13.02.2013, klo 02.09, tyttövauva 3 860g, 50 cm, syntyi rv 40+2. Minä ja vauva voidaan hyvin, kotona ollaan ja tissitellän ja nuuskutellaan. Ihan parhautta :heart: Hansuu ja Erin 1 vkr
  6. H

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    40+0 ja kärvistely jatkuu myös täällä! Supistelee 7-10 minuutin välein, osa kivuliaammin kuin toiset, limatulppa irtosi, mikä sai taas toivon heräämään, mutta eiköhän tää homma kuivu taas kasaan. Blaah. Kävin pyörähtään neuvolassakin, turhaa hommaahan se nyt on, kun kaikki on hyvin, vain vauvaa...
  7. H

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Mulla kasvaa juuret tähän sohvaan, tuutti otsaan! Kyllä, olen kateellinen ja katkera ja ärsyyntynyt. Kateellinen muiden vauvoille, katkera, kun vauva leikkii eipäs-juupas-leikkiä, ja ärsyyntynyt vähän kaikkeen. En jaksais viettää koko päivää sohvalla, mutta liikkumisesta tulee vaan kipeeksi (...
  8. H

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Huoh.. Kaksi ekaa syntyneet 38+3 ja 38+6, niin kyllähän tämä aika menee vain itteensä kytätessä. Kaikki toimet ovat jotain merkkejä synnytyksen käynnistymisestä. Kolme päivää laskettuun ja olisi mukavaa, jos pään sais asennoitumaan siihen, että yliajalle mennään...Mutta kun ei pysty. Ja lisäksi...
  9. H

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    kysymys: Jos ja kun me nimettöminä ja kasvottomina täällä vaihdamme mielipiteitä, niin miksi te pyytelette mielipiteitänne anteeksi ja varotte loukkaamasta ihmisiä? Ihminen loukkaantuu, yritätte sitten pyydellä sitä anteeksi tai ette, jos on loukkaantuakseen. Mutta enemmän mua ketuttaa tollanen...
  10. H

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Supistelee ja viiltää alaosastoon, mutta ei säännöllisesti, joten kotona ollaan. Ja kyllä ton viikonlopun jälkeen vaivuin jo sellaseen "masennukseen", että eiköhän tää mene viä yliajalle! Sairaala vieraat Mun mielestä oli tosi ihanaa saada sairaalaan kukkia, lahjoja ja vieraita. Meillä oli...
  11. H

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Mä liityn kärvistelijöihin, kaksi päivää on jo ollut käynnistyy/ei käynnisty-leikki menossa. Pakarat aivan tulessa, supistuksia kun tulee niin huvin paukkuu ja sitten...ei mitään. Tuskaa!!! Olin niin varma, että tämä tapaus tulee suht nopeeta, kun tuon edellisen avautuminen ( 3-9 cm) kesti 40...
  12. H

    ikea mammut jakkara, sopiva 2 vuotiaalle?

    Meillä on kaaduttu noilla tuoleilla noin 100 kertaa, niin kevyitä ovat.
  13. H

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    MrsR: Mites ku toi etusivu ilmottaa, että sulla olis vauva jo syntynyt??? Onko mulla mennyt jotain ohi?:confused:
  14. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    EtelänHetelmä: Mä olen menossa kättärille kolmatta kertaa, ja onhan tuo hyvin imetykseen kannustava sairaala. Mulla maito ei ole kummallakaan kerralla noussut heti, ja ensimmäisen kanssa maidonnousuun taisi mennä 4-5 päivää ja silloin sain kyllä vauvalle korviketta. En kyllä pariin päivään...
  15. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    Ei ollut terkka, Naistenklinikan sisätautien lääkäri. Ja totta: Et tiedä mun taustoja, ja silti sulla on asiantunteva mielipide!! I rest my case. Tarkoitus oli avata joidenkin silmiä, että aina kaikki ei ole joko-tai, mutta tiesinkin sen olevan mahdotonta. Ehkä jokaisella on oma risti...
  16. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    Mä kyllä lupasin itselleni, että en ota asiaan kantaa, mutta oikeasti VITUTTAA, tämmöset kirjoitukset. Helppo on tuomita ja "tietää" kaikista asioista kaikki. Elämä ei aina ole joko-tai!! Itselläni siis crohnin-tauti, joka aina aktivoitunut stressistä, veriripulia, vatsakramppeja, kipuja...
  17. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    Raskaus ei ole sairus....:laugh: sallikaa mun nauraa. Paremminkin vois sanoa että raskaana oleva ei tervettä päivää nää. Mulla ei näin paljoa vaivoja ole ollut edellisissä raskauksissa, närästää, suonikohjuja, selkä on ihan romuna, supistelee koko ajan ja sitten tuo uusin ihanuus eli alapään...
  18. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    Viivi76: Mikäli oikein muistan, säkin tunnut olevan vähän sellainen oman tien kulkija näissä syömis yms jutuissa, niin jos mä olisin sä, niin mä kyllä menisin ton asian kans ihan perus maalaisjärjellä. Eli jos vauva on normikokoinen ja kaikki ok, en tod koskisi insuliiniin. Suomessa diabeteksen...
  19. H

    Eskarilaiselle lämpöset kengät

    Ugg:it,Shepherdit tai Emut, lämpöisenpiä kenkiä saa hakea!
  20. H

    Haussa uusia kavereita

    Mulle kavereita kans! Kolmatta pukkaa ja kaikki kaverit joko lapsettomia tai muuttaneet kauemmas. Nyt varsinkin kun jään kotiin olis varsinkin päiväsaikaan lounas-kaffe-hoplop tms kaveria vailla. Olen 34-vuotta, Malmin lähistöllä ja lapset 3- ja 7-vuotiaat, ja viimeinen pulla tulee uunista ulos...

Yhteistyössä