Hakutulokset

  1. F

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Huh, onpa tullut paljon tekstiä kun oli hetken poissa. Hannuliinille pahoittelut :( Ja Illacrimolle tsemppiä piinapäiviin. :hug: Maanantaina olisi vihdoin VU! Jotenkin pelonsekaisin tuntein sitä odottaa. Mulla ei ole vielä minkään näköistä mahaa (lukuunottamatta edellisestä raskaudesta...
  2. F

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Tervetuloa uusille! Kiva että on lisää loppukuun odottajia, kun välillä tuntuu että näin pienillä viikoilla toiset on ihan valovuoden itseä edellä. Täällä edelleen "oireeton" olo. Tai onhan sitä kaikennäköistä pientä, muttei niin paljon kuin haluaisi. :D Jotenkin sitä uskoisi paremmin...
  3. F

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    New Look - Womens Clothing, Mens fashion, Teen and Kids Fashion löytyy myös edullisia ja kivoja äitiysvaatteita. Tilasin sieltä jonkin verran viime vuonna kun olin raskaana. Mulla on vielä koko pino äitiysvaatteita tallessa niin uusia ei tarvitse ostaa, ellei halua, ja kyllähän sitä haluaa...
  4. F

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Hei kaikille! Täällä olisi yksi uusi mukaan. :wave: Fanning/27.2./29v./3.lapsi/PHKS Mitään kummempia oireita ei toistaiseksi ole ilmaantunut, muuta kuin kestohymy, alavatsan kuumottelu ja pieni repiminen sekä kireä pinna. Ja tuttuun tapaan, ennen kuin olin edes saanut kahta viivaa...
  5. F

    LAHDEN seudun odottajat

    Taisin bongata sut fasesta ni laitoin viestiä :)
  6. F

    LAHDEN seudun odottajat

    Joo katselin kanssa että muut Lahti-ketjut on aika hiljaisia. Mulla on mennyt ihan ok, en oo oksennellut mutta alussa tuli huono olo heti jos ei syönyt säännöllisesti. Sekin onneksi ohi ja nyt ei ole tässä välissä ollut mitään ennen kuin nyt on alkanut selkä vihottelemaan. Teen istumatyötä niin...
  7. F

    LAHDEN seudun odottajat

    Ainiin ja olen 27-vuotias.
  8. F

    LAHDEN seudun odottajat

    Täällä myös Lahtelainen äiti, poika 6v ja laskettu aika elokuussa. :) Asutaan Ahtialassa. Olen tässä jonkin aikaa pohtinut perustaisiko Lahti-ketjun mutta olit reippaammin kuin minä ;) Esikoisen odotuksen aikaan olin myös vastaavassa keskustelussa ja oli mukava tavata muita samassa tilanteessa...
  9. F

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Mä huomasin että masu alko kutiamaan kun yks ilta unohdin öljytä sen saunan jälkeen. Muualtakin tuntuu kutittavan vähänväliä, mutta oon pistänyt sen pakkasen piikkiin. Huomasitteko että täällä on jo syyskuisten ketju? Me ei olla enää viimeisiä! :) Unohdin kommentoida aikasemmin että täällä...
  10. F

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Taru olen tosi pahoillani sun puolesta :/
  11. F

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Poks! 7+0, jippii! Mäkin oon paljon miettinyt noita reaktioita ja oon tullu siihen tulokseen että osa (niinkuin oma isä esim.) on niin häkeltyneitä ettei tajua onnitella, ja osalla saattaa olla just omat murheet asiaan liittyen taustalla. Kuulin just että yks kenelle kerroin on puolisonsa...
  12. F

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Tervetuloa uusille ja onnea plussista :) Uskon että jokainen tekee aivan varmasti parhaansa polttamisen lopettamiseksi, eikä sitä toinen voi ymmärtää millaisten ajatusten ja tunnontuskien kanssa toinen painii kun ei pääse toisen pään sisään. Lippu siis korkealle ja päivä (tai rööki) kerrallaan...
  13. F

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Mä myös yhdyn nälkäisiin. Nälkä, tuo raastava tunne mikä ei mene pois vaikka maha olisi täynnä! Huoh. Nytkin hirvee nälkä ja oon ihan raivona kun en voi lähtee lounaalle ja mies kuppaa jossain mun ruuan kanssa mitä lupas tuoda. Tänään en saanu aamupalaa ni meinas oksu tulla vähän aikaa sitten...
  14. F

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Viuh_tille osaanotto ja lämmin halaus. Zzzzz... Päätin sinnitellä hereillä vielä sen aikaa että pääsen tänne kirjoittelemaan. Päivällä oon ihan pirteä mutta illalla lyhty meinaa sammua jo 8 aikaan. Teki niin pahaa äsken kammeta itsensä sohvalta suihkuun, mutta mä tein sen! Muina oireina kipeät...
  15. F

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Täällä myös opiskelija. Olen opiskellut pari vuotta täyspäivätyön ohella huonolla menestyksellä. Työt on etusijalla ja opiskelu ei oo oikeen millään lähtenyt käyntiin. Nyt otinkin välivuoden ja pitää kattoa jatkaako sitä ens syksynä. Alan vaihto kiinnostaisi kyllä suuresti. Mulla oli viime...
  16. F

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Ooo, ihania ultrakuulumisia :) <3 ja onnea uusille plussanneille! Tekis jo niin mieli kertoa esikoiselle että siitä tulee isoveli.. :/ mut en tiiä miten osaisin kertoa sille jos tilanne sitten muuttuiskin.. Toisaalta mietin että miks odotan pahinta koko aika, turhaa se kai on. Olisipa jo...
  17. F

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Huh, loppuuhan tää maanantai vihdoinkin! Tuntuu että päivät vaan matelee eteenpäin.. Mä en oo miettinyt mitään hankintoja vielä. Pinnis ja hoitopöytä meillä on mutta ne on tällä hetkellä lainassa. Vaunujen suhteen oon tosi kranttu joten saa nähdä mimmoset sitten jää käteen. Viime raskaudesta...
  18. F

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    A.R, ostin Lifestä, luontaistuotekaupasta. Kävin kahdessa apteekissa eka mut ei ollu kummassakaan. Makso 23,50e.
  19. F

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Alin? :) AnyHope, ei mullakaan tossa vaiheessa ollut ton tummempi viiva. Ehkä odottelisin sinuna jonkun 3 päivää ja sitten testaisin onko eroa. Oon itsekin testaillu tässä että tummeneeko viiva, ja ainakin mun kohdalla se tapahtuu todella hitaasti.
  20. F

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Mulla on ollut kanssa toispuoleista kipua, mutta oon ajatellut että joko oon ovuloinu siltä puolelta tai pikkunen on kiinnittyny sille puolelle. Kipu ei kuitenkaan ole jatkuvaa niin en osaa olla huolissani. Enemmän häiritsee jatkuvat menkkakivut. Niistäkään en oo niin huolissani kyllä, mutta on...

Yhteistyössä