Hakutulokset

  1. CirsiJanita

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Heipat kaikille :wave: Myrtille ja Ikiäidille paljon jaksamista ja voimia :hug: Nää on aina niin surullisia uutisia. Mulla esikoisen ja nyt tän uuden tulokkaan kanssa ei mitenkään ihmeellinen ollut tuo ensimmäinen neuvola. Täytettiin perustietoja äitiyskorttiin ja mitattiin verenpaine...
  2. CirsiJanita

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Ultrassa eilen käyty ja pieni sydän jumpsutti siellä kovaa vauhtia :heart: Kaikki hyvin, vastasi viikkoja 8+3, lähes 2cm pitkä ihmisenalku! Laskettu aika vahvistui ja tulee olemaan 20.12 Tämän jos SaraSofia viitsisi päivittää. Eipä paljon onnellisempi olo voisi olla tällä hetkellä ja...
  3. CirsiJanita

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Heipat kaikille piitkästä aikaa. :wave: Lähes päivittäin käyn teidän kuulumiset lukemassa, mutta koskaan ei muka ole aikaa istua koneelle ja näpyttää itse viestiä. Joku tuolla olikin kysellyt, kuinka mulle tuli ekassa raskaudessa vain 4 kiloa. Sitä ihmettelin itsekkin. Poika painoi 2850 ja...
  4. CirsiJanita

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Kiitos noista tuplaratas vinkeistä :) Katselin noita britaxeja ja olis kyllä tosi näppärän oloiset..mutta mutta nainen kun olen niin mulle ulkonäkö on tosi tärkeää myös ja nuo ei ihan hirvittävästi miellytä omaa silmää(yhden ratasosan ja koppaosan yhdistelmänä ainakaan). En sitten osaa sanoa...
  5. CirsiJanita

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Oireet ovat edelleen aika vähissä täälläkin. Nyt muutamana aamuna on ollut hieman etovaa oloa, mutta siihen (ja armottomaan väsymykseen) oireet sitten jäävätkin. Vielä 1,5vkoa varhaisultraan ja odottavan aika on todellakin pitkä. :headwall: Mulla itselläni on ollut down pikkusisko, ikäeroa...
  6. CirsiJanita

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Oi, ihania uutisia miltsu76 :heart:
  7. CirsiJanita

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    SaraSofia toivotaan parasta kaikesta huolimatta :hug:
  8. CirsiJanita

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Hei kaikille :wave: Täällä on oikein urakalla luettu tätä pinoa, oma kirjoittelu on jäänyt vähemmälle, sillä meillä meni läppäri rikki ja vasta pari päivää taakse päin saatiin hommattua uusi :) Kiva, että on liittynyt näin paljon uusia odottajia matkaan, toivottavasti pysytään kaikki täällä...
  9. CirsiJanita

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Minä en ainakaan osaa lopettaa noiden kalaöljykapseleiden syömistä, kun niitä olen aika säännöllisesti jo viime synnytyksestä asti syönyt. Esikoisesta söin rv 22 asti ja sit jätin pois siihen saakka, kunnes synnytys olis ohi. Valitettavasti ei kalaa tule syötyä riittävän usein, vaikka se hyvää...
  10. CirsiJanita

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Täälläkin neuvola varattu, on 7.5 :) Myös ensimmäinen ultra varattu lääkärille ja se ois näillä näkymin 12.5. Tuolloin omien laskujen mukaan viikkoja 8+2. Täällä on nyt eilisen ja tämän päivän ollut aika oireeton olo, toivottavasti ei enteile mitään huonoa! Väsymys on oikeastaan tällä...
  11. CirsiJanita

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Sarasofia onpa kiva, että muitkin kaksissa synnyttäviä tulee mukaan :) Täällä ollaan kerrottu miehen lisäksi parille hyvälle ystävälle sekä yhdelle minun (kolmesta) sisruksesta. Varmaan ensimmäisen ultran jälkeen kerrotaan lähimmille ja nt ultran jälkeen sitten vähän muillekkin.. saa nyt...
  12. CirsiJanita

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Hippu :hug:
  13. CirsiJanita

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Oi ihania uutisia Esteri76 :heart: Tervetuloa joukkoon metsäläinen :wave: Tänä aamuna ensimmäistä kertaa oksennettu aamukahvien jälkeen. Esikosta oli hurjan pahat pahoinvoinnit viikolle 10 saakka ja välillä myös sen jälkeen. Toivottavasti nyt edes vähän vähemmällä selviäisi. Tänä aamuna...
  14. CirsiJanita

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Täällä kanssa yks entinen tupakoitsija. Ennen kun aloin esikoista odottaa, poltin lähes askillisen päivässä. Plussattua onnistuin heti lopettamaan, mutta ei ne ensimmäiset viikot mitenkään helppoja olleet :/ Tahdon voimalla vaan päivästä toiseen, nyt olen siis siitä asti ollut savuton (muutamia...
  15. CirsiJanita

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Rosma :hug: Toivotaan, että kuitenkin olisi niitä kehon omia oikkuja. Tuosta hoitovapaasta. Mulla loppui just pari päivää sitten edellinen äitiysloma ja nyt sitten heinäkuun alkuun saakka hoitovapaalla. Sitten olen luvannut palata töihin ja mies jää kuukaudeksi esikoisen kanssa kotiin...
  16. CirsiJanita

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Esteri76 uskomatonta, että nykypäivänä kukaan kehtaa sanoa tuolla tavalla :O Täällä on erittäin oireeton olo, joten koko homma kovasti vielä epäilyttää, vaikkakin tänään tuli digiin teksti: Raskaana 1-2 :heart: Toivotaan, että nää piinailuviikot ois äkkiä ohi ja pääsisi nauttimaan...
  17. CirsiJanita

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Chokomom :hug: LilyAlice ihania uutisia :heart: Ei itse millään jaksaisi odottaa omaa varhaisultraa, jos sinne saakka mukana pysytään. Täällä kaupunki tarjoaa onneks varhaisultran viikoilla 8-9. Huomasin tuolta listalta, että oon laittanu ikäni väärin oikea ikä siis 22v.
  18. CirsiJanita

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Varovasti voisin liittyä joukkoonne. Tänä aamuna aika selkeä plussa tikkuun pissitty. La ois laskurin mukaan 21.12 eli hyvon alussa vasta. :) Toinen lapsi tulossa, poika 9 kuukauden vanha, syntynyt heinäkuussa 2013. Täysin oireeton olo täällä, palelua lukuunottamatta. Toivottavasti kaikki...
  19. CirsiJanita

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Heinäkuussa * MEIDÄN KUU! <3

    Täälläkin sairaalakassi pakattu ja on makkarin ovenpielessä lähtövalmiina. Ulko-ovessa vielä lappu uupuvista tavaroista, jotka täytyy kassiin heittää lähtiessä. Ja vielä pitäis varmaan käydä ostamassa jotain pientä purtavaa sairaalaan sekä itselle että miehelle. Myslipatukoita, pillimehuja ja...
  20. CirsiJanita

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Na-nu : Painoarvio vauvalla siis 36+0 oli 2355grammaa. Paaaljon onnea kaikille tasapuolisesti vauvautumisesta :heart: Oma olo entisellään, luulenpa että vaikeasta alkuraskaudesta huolimatta mennään lasketun ajan yli, että hujahtaa! Täällä aivan jäätävä nälkä koko ajan, voisin vaan...

Yhteistyössä