Hakutulokset

  1. E

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Miwwille ja sydänx3:lle voimia:hug: Heippa kaikille. Täällä on ollut vähän kaikenlaista, niin ei ole oikein kerinnyt kirjoittaa vaikka olen lukenut kyllä. Tuollainen suljettu kerho voisi olla ihan mukava. Nytkin voisin kertoa enemmän jos olisimme sellaisessa. Mutta pelkään että jos kovin...
  2. E

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Moi kaikille ja tervetuloa uudet:flower: Sukupuolesta: Otetaan varmaan selville, mukavaanhan se jotenkin on. Ja olen aika kärsimätön. :) Kahvista: en pysty yhtään juomaan. Teetä en koskaan ole juonut, joten nyt siis ei tule juotua oikein mitään lämpimiä juomia. Paha-olo on koko ajan...
  3. E

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Pikkusukka :hug: Mä jotenkin pelkään kauheesti että masussa ei oo enää mitään, varsinkaan kun en löydä tolla kotidopplerilla Vieläkään niitä sydänääniä :( Mutta meillä siis nt- ultra 21.1. Maha on kyllä turvoksissa kun mikä. Koirista olitte puhuneet myös, meillä 2kpl pieniä rotukoiria ja...
  4. E

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Moi taas kaikille! Tervetuloa uusille! Ja onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja sykkeiden löytymisistä :) Auto: Romu ja ihan tavallinen, katsotaan mahdutaanko enää vai onko aika hankkia uusi :D Talossa on kyllä tilaa, on omakotitalo. Isyydentunnustus: Helppohomma, mutta kieltämättä...
  5. E

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Oikein hyvää ja onnellista uutta vuotta kaikille! Tervetuloa uudet ja onnea kaikille joilla hyviä ultra kuulumisia:flower: Täällä ei mitään, paitsi huonoa oloa aamusta iltaan. Oikein ei mikään maistu. Kaurapuuroa olen sitten syönyt :D Emmi4 ja Hippu 9+5 ,mistä näitä viikkoja ja päiviä...
  6. E

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Taru81 :hug:
  7. E

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Heippa ja tervetuloa uudet! :) Taidan jatkaa vielä hetken "joulutaukoa", yritän olla miettimättä tätä raskautta. Tuntuu että olen ihan paniikissa siitä onko sielä sittenkään mitään. Siinä varhaisultrassa kaikki oli kunnossa ja seuraava käynti onkin sitten se nt-ultra. Jotenkin pelkään että...
  8. E

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Pippurihäntä Onnea ultra kuulumisista! :) Ja tervetuloa taas uudet :flower: Pahoinvointi ja sukupuoli Itse en ole kahdesta tytöstä oksentanut. Ensimmäisestä kyllä yökin. Nyt taas sama tilanne, ei vielä yökkimistä mutta välillä hieman huonoa oloa. Toivotaan etten taaskaan oksenna. Kaveri...
  9. E

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Viuh_ti:hug: Täällä kanssa sitä mieltä että turha lukea mitään tarinoita synnytyksistä etukäteen. Ja eipä mun synnytykset menny myöskään niinkun oppikirjoissa :D Ja vaikka olisi lietsonut itsensä mielipuoliseen kauhuun niin synnytettävähän se on ja ei siinä kerkiä paljon ajatella että miten...
  10. E

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Tuli mieleen että ollaanko ajateltu perustaa vaikka tollasta suljettua kerhoa? FB-ryhmästä taiskin olla jo jotain puhetta että sitten paremmilla viikoilla. Tuli vaan mieleen kun luin netistä vuoden 2009 pinosta nykyisestä kuopuksesta kirjoittamiani tekstejä tossa yksi yö, että ne kyllä säilyy...
  11. E

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Tervetuloa uudet:flower: Kiitos UniUnna! Ja onnea Sinulle myös! :) JeNski91 Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Meille muuten lääkäri sanoi että jos on viikolla 7+ ja sykkeet näkyy ja alkio on oikeassa paikassa on vain 4,3% mahdollisuus saada enää keskenmeno ja 8+ viikolla mahdollisuus on...
  12. E

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Heippa kaikki! Tänään siis neuvola jossa sinnikkäästi sanoivat uudeksi LA:ksi 31.7.2013 Mennään nyt sillä et en oo kohta aivan sekaisin :) Ja Sitten ne ultra kuulumiset!! Yksi pieni siellä oli ja sydän löi kovasti:heart: Josko sitä nyt sitten kanssa uskoisi että on raskaana?? Onneksi saatiin...
  13. E

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Llinndda Minä uskon kanssa että sä pärjäät! Kyllä siinä lapsen kanssa yhdessä sitten vielä kasvaa, varmaan koko elämän :) Mutta muistan tunteen :) olin just saanut ajokortin ja siinä me seistiin syksyisessä sateessa poikakaverin kanssa yhtä hölmistyneinä ja jotenkin niin pikkuisina siinä...
  14. E

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Tervetuloa Llinndda ja tsemppiä. :) Itse sain esikoiseni kanssa 18vuotiaana, aikamoinen matka mutta tässä sitä ollaan kolmannella kierroksella :) Emmi4 ja Hippu 6+6
  15. E

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Tervetuloa uudet!:flower: Voi että toi kaakao!! ihanaa!! oon nyt purkkitolkulla juonu sitä play- maitokaakaoo kylmänä :) Ja sallittakoon paheeni kun en juuri muuten maitotuotteita käytä. Paitsi juusto on toinen mistä tykkään :) Mutta leipää tulee syötyä melko harvoin :D Appelsiineja mätän...
  16. E

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Heippa vaan kaikki :)! Paljon on tullut tekstiä taasen :) Asumisesta: Meillä on omakotitalo, joten tilaongelmia ei vielä tule. Meillä on 3. pientä makkaria ja 1iso sekä muutoin tilaa ja mahdollisuus tehdäkkin muutama huone varmaan. Silloin kyllä asuttiin 48m2 kerrostalo asunnossa kun...
  17. E

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Heippa! Ja uudet tervetuloa joukkoon!:flower: Varasin justiin neuvolan :) Hassua, mutta kyllä jännitti. Neuvola olis sitten 17.12. ja neuvolan mukaan viikot olisi jo 6+5 ja la 31.7, mutta pitäydyn omassa laskelmassani, luulen sen olevan hieman luotettavampi :D Kuitenkin kyselin samaan syssyyn...
  18. E

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Heippa ja tervetuloa taas uusille!:flower: Alkuraskauden ultrasta: Hirveästi tekisi mieli mennä, mutta kun on hintoja kysellyt niin en oikein tiedä. Toisessa paikkaa oli 160e ja toisessa sanoivat että omavastuu 95e. Mutta mitäpä on hinta jos ja kun ei saa kelakorvausta. Ehkä maltan mieleni...
  19. E

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Niin tuosta synnytyspelosta piti kommentoida. Minua pelottaa. Edellisten lapsien synnytysten kesto on ollut 3h, joten pelkään että tällä kertaa en ehdi edes sairaalaan. :( tai saatika saa mitään kivunlievitystä ainakaan. Esikoinenkin tuli niin nopsaan että olin sairaalassa vaan reilun tunnin ja...
  20. E

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Heippa! Tervetuloa uusille!:flower: Täällä ei vieläkään mitään oireita! Ei siis kertakaikkiaan MITÄÄN. Mutta kyllä tässä nyt raskaana varmaan ollaan kun olen tehnyt varmaan 20 raskaustestiä:laugh: Taisin jo mainita että ei varmaan kerrota aikoihin kellekkään. Yhdelle kaverille voisin...

Yhteistyössä