Hakutulokset

  1. S

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Ihanaa äitienpäivää kaikille äideille, jo oleville ja tuleville! Käyn edelleen lukemassa teidän kuulumisia, vaikka oma muru on jo 5 kk :heart: Onnea kaikille vauvan saaneille ja tsempit odotukseen muille! Mulla vauvan syntymä laukaisi jotain liittyen koettuun kkm:oon, ekat viikot vauvan...
  2. S

    Kokeumuksia kaipaan? Alkuraskauden ultrassa alkion viikot ei vastaa saatuun plussatesttin nähden.

    Hei, mä sain plussan jo rv 3+4. Yksityisellä kävin rv 5+5 verisen vuodon takia, ultrassa näkyi kohdussa tyhjä sikiöpussi, joka oli viikkoihin nähden liian pieni. Uusi ultra rv 7+6 ja nyt näkyi jo sikiökin sykkeineen, mutta vastasi rv 7+1. Eli olisin muka saanut plussan jo rv 2+jotain jos nuo...
  3. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Minalo, ONNEA plussasta!!! Todellakin oli jo korkea aika sun päästä tälle puolelle :heart: Onnea Ammiina ja Equus vauvoista! Toivottavasti miss_piggy pikkuinen pysyisi vielä viikkoja kasvamassa käsin sisäpuolella! Kaikille tsempit raskauteen, jännittämiseen ja panikointiin...
  4. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

    Nopea omanapainen päivitys: meille syntyi sunnuntaina rv 40+4 vajaa nelikiloinen poika :heart: Kaikki on hyvin, yritän ehtiä joku päivä tänne lukemaan ja kommentoimaan :) Stellini ja poju 4 vrk
  5. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

    Onnea pömppis! :heart: Täällä ei merkkiäkään että jotain tapahtuisi... Stellini 39+6
  6. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

    Pikainen huikkaus tänne että yhessä koossa ollaan täälläkin edelleen (ja varmaan vielä joku tovi...) Onnittelut uusille plussanneille :heart: stellini 39+4
  7. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

    Onnea wallaroo :heart: Toivotan paljon vahvistumista pienelle :) Päivittäin olen käynyt lukemassa tällä mutten ole vain saanut kirjauduttua ja kommentoitua... Kanellan kuulumisia mietin vieläkin välillä... Tuntuu että mä oon ollut jo ikuisuuden raskaana, aika ei vaan kulu... stellini...
  8. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

    Onnea Marlin :heart:
  9. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

    Fujin ja muut tänään ultraan menevät, TSEMPPIÄ!!! Tuo pelko on vieläkin niin hyvin muistissa että huh huh... Ralliruutu ei kyllä voi käydä niin p*ska tsäkä että olisit taas marginaaliryhmässä noiden menetysten suhteen... Tai tietty kaikki on mahdollista, mutta kyllä se toinen sitikeä sissi...
  10. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

    Marlin, huuuiiiii!!! Tsemppiä tulevaan, tulehan sitten kertomaan vauvauutisia :heart: Ja mä kun oon koko ajan ajatellut että sä et ole kuin vähän mua edellä ja nyt jo synnyttämässä! Tsemppiä ultran odottelijoille, kuulumisia odotellaan... :) Ammiina, sanos muuta :) Ensi kuuta odotellessa...
  11. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

    Ralliruutu :hug: Voi surua ja iloa... Hyvä että toisella kuitenkin kaikki hyvin! Varmasti vie kuitenkin aikaa tottua ajatukseen että kahden sijasta tuleekin yksi... Mites muiden ultrakuulumiset?
  12. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

    Tsemppiä ultraan kukkurukuu ja niwhai! Täällä odotellaan malttamattomana ja jännätään tediän ultrakuulumisia :) miwwi ei mullakaan kotidoppler antanut aluksi minkäänlaisia lukemia vaikka vauvan syke kuului selvästi! Joten don't worry :) Joosukka, mitkä hermot sulla onkaan! Itse en olisi...
  13. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

    Jee Fujin ja Miwwi! On se vaan niin mielä huojentavaa kun sen jumpsustuksen sieltä saa kuuluviiin. Ja tosiaan varsinkin vielä tuossa vaiheessa piti meilläkin olla nupit kaakossa jotta sieltä jotain kuului :) Zapatalle onnittelut vauvasta :heart: ON: Eilen pääsin ultraan rd-diagnoosin...
  14. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

    Tervetuloa tänne vaan niwhai, onnea! Tuolla kuumeilijoiden puolella sun VAHVAN plussan jo näinkin! Oliskohan vaan niin kuin moni siellä toisessa pinossakin veikaksi ettei vana olis raskaus jo pidemmällä, että ne viime "menkat" ei ollutkaan menkat..? Katrinainen onnea hyvistä ultrakuulumisista...
  15. S

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Oi, en huomannutkaan tuota hcg:n laskua Rosuliinalla:( Hurjasti tsemppiä ja onneksi olet sanut hyvää hoitoa!
  16. S

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Rosuliina tsemppiä! Jos yhtään kohduttaa, niin itse hakeuduin lääkäriin rv 5+4 aivan törkeän kovien alavatsakipujen vuoksi, verta tuhrusi myös. Ultrassa ei minullakaan näkynyt mitään, kodun ulkoista epäiltiin vaikkei sielläkään mitään näkynyt. Mutta HUS:n alueella kun olin, niin tapansa mukaan...
  17. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

    Onnea Fujin hyvistä ultrakuulumisista! :heart: Miwwille tsempit pahoinvointiin edelleen! Ja kyllä siitä saa "valittaa", eihän s esitä tarkoita etteikö raskaudesta iloitsisi! Oireista... Tosiaan oireet ei kyllä merkkaa välttämättä mitään suuntaan tai toiseen. Mulla kkm:ssä ihan samat...
  18. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

    Fujin, noi pelot on ihan p:stä, mä muistan kun ajattelin alkuraskaudessa tyyliin että voi kun mut voisi nukuttaa ja herättää joskus rv 39 niin ei tarviis olla pelko persiissä koko ajan! Mutta kyllä ne siitä helpottaa, usko pois! Mähän hötkysin alkuraskaudessa 3 (kyllä, KOLME) kertaa ykstyiselle...
  19. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

    Onnea kukkurukuu, ihanaa että olet täällä taas! Oliko sullakin alunperin la heinäkuussa kuten mulla, vai muistanko ihan väärin...? Fujin, tsempit ultran odotteluun! Toi alku on niiiin raastavaa, i feel you :heart: Dorianille myös tsmepit ultran odotteluun! miss piggy, sullakin jo noin...
  20. S

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Heipä hei tännekin puolelle! Edelleen käyn lähes päivittäin lukemassa teidän kuulumisia ja toivomassa plussia tänne! Ja kivasti niitä nyt tullutkin, lisää vaan tähän pinoon niitä!!! Välivuodoista ja tiputtelusta, mulla ei ole koskaan aiemmin ollut niitä, paitsi siitä kierrosta kkm:n jälkeen...

Yhteistyössä