Hakutulokset

  1. Ä

    Vauvalla angiina!

    Esikoisella 9 v oli loppiaisena angiina. Vauvalla silloin 9 kk oli selvästi kurkku kipeä ja kiikutin lääkäriin että josko olisi sama tauti. Nauroivat pihalle että ei voi olla, äidin vasta-aineet suojaa. Hiihtolomalla oli lasten kavereita yökylässä ja kotiinhaettaessa äitinsä tokaisi että viimein...
  2. Ä

    Kuomurattaat+vaunukoppa vastasyntyneelle?

    Tein tuosta hiljattain aloituksen, katso vauvavuosi kuomurattailla -haku
  3. Ä

    Vauvavuosi kuomurattailla suoritettu!

    Kuopuksemme täyttää kohta vuoden ja koko vuosi on menty Brio Race -kuomurattailla. Ostopäätöstä tehdessäni olisin tällaisia kokemuksia kaivannut ja niinpä niitä nyt teille laitan. Aluksi rattaissa oli Brion pehmeä koppa, jossa kova pohja. Hienosti meni lopputalvi ja alkava kesä. Kesällä oli...
  4. Ä

    Öiset kauhukohtaukset

    Onko kellään antaa vertaisneuvoja: 5-vuotiaan tytön öiset kauhukohtaukset senkun jatkuu. Olen nettilääkärit jo kolunnut läpi ja sanovat ettei pitäisi herättää. Ihan mahdoton ajatus, toinen on todella hädässä, huutaa kuin sumusireeni (naapuri tuli kahden talon päästä kysymään mikä hätänä) ja...
  5. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnea vauvan saaneet ja tsemppiä hautojat! Erityistsemit MizzuMazzulle, tylsää tuollainen odotuttaminen! Pinkkikissa, Mansikka-Maija ja muut imetyksestä kirjoittaneet. Minä rakastanrakastanrakastan imettämistä: sujuessaan se on niin hienoa yhteispeliä! Olen neitini imettänyt noin...
  6. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Hei! Natte, kippurassa oli veli viikon ikäisenä, nyt alkaa jo suoristelemaan. Edelleen saattaa löytyä vaunuhaalarin sisästä aika mainioissa mytyissä. Esikoisella oli meillä ihan kauhia pahka syntyessään, mutta se oli tosiaan pitkittyneen synnytyksen aikaansaama ja oli seuraavana päivänä...
  7. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Lauantaita, Ylläri iltatähti: me ollaan juuri kaksi päivää annettu lisämaitoa. Juuri ja juuri paino olisi riittävä rintamaidollakin, mutta en jaksa tuon asian kanssa urheilla. Tuutia ostin eikä mitään masuvaivoja näy ilmaantuneen, kakkakin on edelleen iloisen keltaista. Sellaisiin Mam anti...
  8. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Hei Hautojat ja Munineet! Mansikka-Marja, soitithan? MizzyMazzu, mulla ei kahdesta ensimmäisestä supistanut kertaakaan ennenkuin ambulanssissa (johon siis joudun sen verenvuodon takia) Esikoisesta ja vesien menon jälkeen Keskisiskosta. Ja tästä kolmannesta supisti joulu- ja tammikuussa...
  9. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Maanantaita! Olipahan oikea kuningasyö - tai oikeastaan ilta, yö meni hyvin. Ensin Keskisisko 5 v sai kauhukohtauksen, joita saa viikottain. Ei tunne meitä, kyselee äitiä enkä minä kelpaa ja on siis hereillä-unessa. Sitten pieni mies hilluu, ei saa makuulta imuotetta, mussuttaa mutta on...
  10. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Hei! Onnea kaikille vauvan saaneille ja kiitos synnytyskertomuksista! Päksy, tervetuloa mukaan. Minulla oli laskettuun aikaan Keskisiskon kanssa 2 vko kun Esikoisen tarhassa joka toinen lapsi oli vesirokossa. Otin paniikissa hänelle rokotteen, sillä en olisi jaksanut hoitaa 2,5 v...
  11. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Hei, Onnea Mandaley, Eeevp ja Lokkis. Samalla liityn kerhoonne: Pieni poikamme syntyi to 4.4.2013 klo 23.10. Mitat 50 cm 3220 g, ei tarjontavirhettä, ei jättikokoinen!:) Synnytyskertomus Keskiviikkoiltana mies oli ulkomaisten asiakkaiden illallistilaiduudessa ja tytöt olivat...
  12. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Hei vaan! Onnea Manzana ja Senna! Ihan huimaa ajatus että jos Senna sinun vauva oli tuon kokoinen noilla viikoilla niin mitä se olisi ollut laskettuna aikana - tai 2 vko yli!!! Mä en oo mitenkään fanina tähän kuuluisan neuvolaseurannan nykytilaan, mutta näyttää se toimivankin...
  13. Ä

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Hei, Moikaa peesaan, tervetuloa vaan huhtikuisten ketjuun kaikki edelleen avoimessa netissä keskustelua haluavat. =) Moika on tosiaan jo nyyttinsä saanutkin ja monilla on siellä la maaliskuun puolella ja aiheet aika sama kuin teilläkin. Minä olen ilolla lukenut teidän hieman edellä olevien...
  14. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Pääsiäispäivää! Onnea Viljavainiolle! =) Ihana kuulla ettei aina mene päiväkausia... Tosin jäi nyt näkemättä miten se 'ilman syytä' käynnistys olisi mennyt... Eeevp, paha sanoa. Jotkut kun 'melkein synnyttää' kuukausia. Ei sekään kiva kun sitten lopussa on ihan tööt. Mulla oli todella...
  15. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Onnea Moika ja Pahis! :heart: Hurjalta kuulosti nuo synnytykset, mutta uskottava kai se vähitellen on että itsekin tuohon ollaan matkalla... Pihlajalle onnea äitiyslomasta! Mun mielestä kanssa näitä neuvolakäyntejä on harvassa! (.) Niin paljon jäi hermostuminen alkuviikosta päälle että...
  16. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Tervehdys! Täällä jo vähän ennenaikaisesti huohahtelen, herran kun voi lentokentältä noutaa klo 18 niin eiköhän tästä selvitty ilman yksin synnyttämistä kun ei vielä ole merkin merkkiä. Ulkomailla työmatkalla siis oli jos en vielä ole aiheesta riittävästi täällä miukunut. Huomenna tulee...
  17. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Pääsiäisasrkartelut hoituvat täällä kaksijakoisesti: ensin me olemme tehneet tuhdin nipun virpomisvitsoja ja nyt niitä on satanut meille koko aamun. 24 munaa ja yli 20 suklaatipua on jo kadonnut koreihin ja kahvipannuihin: molemmat lapset ovat onnellisesti lähikoulussa ja -tarhassa, joten tuttua...
  18. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Hei, Ihanan paljon kirjoituksia, mulla on vierotusoireita kun maaliskuiset on siirtyneet suljettuun ryhmään! Omista syntymäajoista: pätee täällä! Esikoinen on syntynyt 2 tuntia ennen laskettua aikaa, Keskisisko pari päivää jälkeen ja minä aikanaan pari päivää ennen. Kivinlievityksestä...
  19. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Eeevp, viestisi oli tullut samalla kun tuota kirjoitin: symppaus :hug: Ei ole ollut hepatoosia eikä käynnistystä mulla, ihan hyödytön olen neuvomaan... Eikö ole edes mitään rasvaa joka helpottaisi kutinaa? Äitituuli
  20. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Heip, Nyt loppu tämä koti-ihmeen esittäminen! Pari viikkoa sitten jotain ihme-inventaatiota karkkikaapissa kun piti viedä neitejä kaverille kylään ja tarvittiin tuliainen. Sitten onnistuin sinkoamaan sen karkkipaketin avohyllylle, jossa oli niitä maustepusseja joista täytetään lasipurkkejä...

Yhteistyössä