Hakutulokset

  1. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Pikapäivitys eli eilen otettiinkin jo saliin ja oksitosiinitippa klo 19 tippumaan ja siitä alkoikin tunnin päästä säännölliset supistukset. Lopputulos: 17.4. klo 01.52 syntyi tyttö, paino 4038g ja pituus 51 cm. Rv oli 39+2. Ei jäänyt käynnistyksestä pahaa sanottavaa, eikä tullut...
  2. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Toiveena kauniina kyselit tilannettani ja täällä osastollahan sitä vielä ollaan. Kotiin pääsen sitten kahtena kappaleena, kuten neuvola epäilikin :D Aamupäivällä lääkäri katsoi veriarvot ja ne jotkut oli taas tippuneet, joten se riitti syyksi käynnistyksen aloitukseen. Nyt vaan odotellaan...
  3. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    ( . ) Tämän päiväisen neuvolan jälkeen tuli lähete päivystykseen; parin päivän korkeat verenpaineet, päänsärky, turvotus ja huono olo. Kummasti kotona mitatut paineet tippuu heti sairaalaan päästyä - kiristääkö sit kotona vähän enemmän, heh :laugh: Muutenkin oli kaikki ok, paitsi ultrassa...
  4. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnea Eepekka tytöstä! Piti vielä lisätä, että verenpaineet on noussut. Tänään mittaillut kovasti ja on liian korkeat arvot. Johtusko huono olo sit myös tästä - raskausmyrkytys?? No, onneksi huomenna neuvola.
  5. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Ihana synnytyskertomus Hjannah :heart: Tosi kiva, kun vertasit esikoisen synnytykseen. Jotenkin helpompi hahmottaa, kun itsellänikin toinen tulossa. Kiitos! Ja kiitos muillekin, näitä on mukava lukea :D vielä kun tässä omaansa saa odotella. Vauvan koosta kommentoijille, että tällä hetkellä...
  6. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnittelut kaikille vauvan saaneille! :flower: Monta kertaa päivässä pitää käydä tarkistamassa palstalaisten kuulumiset - on vaan niin ihana lukea synnytyskertomuksia ja muita tuntemuksia sekä milloin kenellekin tulee lähtö laitokselle. Kauhea pakokauhu iski itselleni torstaina äp-käynnin...
  7. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnea uusille käärönsä saaneille! ...Nimimerkkejä en voi valitettavasti kirjoitella, kun en muista koskaan kuka on uuden käärön jo syliinsä saanut. On nimittäin sen verran huono nimimuisti, että hyvä kun omani edes muistan :laugh: Purppuraviivasta luin artikkelin pari viikkoa sitten ja ihan...
  8. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Valtavan suuret onnittelut kaikille jo poksahtaneille! :flower: Minua alkanut kovasti jo jännittämään, kun olen lukenut näitä sivuja. Tajuntaan alkaa pikkuhiljaa kai mennä se, ettei tämä raskaus olekaan lopullinen olotila vaan kohta itsekin saa pikku käärön syliin :heart: oih ja voih! Kuinka...
  9. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Onnea Pikinen pienen pojan johdosta! Ihana, että olette päässeet jo kotiin ja eritysesti kaikki on hyvin :heart: Eilen alkoi mammaloma sit vihdoin ja viimein. Ei se kyllä missään tuntunut, kun oon ollut saikulla lokakuusta lähtien :) Toiveena kauniina on kiva kuulla, että meitä on...
  10. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Onnea Dominiquelle hyvän kokoisesta pojasta!! :flower: Mindi kertoi käsien puutumisesta ja täällä on nyt toinen. Ei oo kovin pahasti vielä puutuneet, mutta tuntuu että päivä päivältä pahenee. Jotenkin ei pysty ylähyllyltä tavaroita ottaan, kun tuntuu ettei oo voimaa käsissä. Neuvolassa...
  11. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Kuten monet muutkin ovat kirjoitelleet kuinka mukava näitä juttuja on lukea - samaaa mieltä minäkin. Netti ei oikein toimi, joten kännyllä yritän tähän jotain raapustaa. Saattaa muutama kirjotusvirhekin esiintyä! Sitruunaiset cup cake -ohje aivan loistava!! :flower: Mä olin näpsä mamma...
  12. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Pikaisesti yritin lukea kaikkien kuulumiset, mutta ne meni ohi hyvin pikakelauksella, joten suurempia kommentteja ei nyt muille tule. Ajattelin kuitenkin päivittää omat kuulumiseni tässä nopeasti. Aika on mennyt muuttoa väsätessä ja nyt alkaisi olla vihdoin koti paketeissa. Sunnuntaina sitten...
  13. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Voi kiitos kaikille :heart: onpa ihana huomata, kuinka täällä tsempataan eteenpäin! Muutto sen puoleen helpottaa oloani, että pääsen lähelle ystäviäni, kun nykyisessä asuinpaikassani niitä ei ole - työkavereita lukuunottamatta. Sain eilen aivan mahtavan puhelun ystävältäni, joka odottaa kovasti...
  14. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Kiva, että mun tänne liittyminen innosti myös muita tulemaan mukaan :cool: Tervetuloa siis mun jälkeen tulleille! Mä tulin ekaa kertaa poksumaan tänne eli POKS 29+0! Tänään äitipolilla semmoinen tarkistusreissu. Katsottiinkin lähetettä ja kommentoi, ettei nyt oikein ymmärrä, että miksi mut...
  15. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Meidän Äiti kyllä laskettuaika meni ihan nappiin :) Viikkoja olisi vielä jäljellä vaikka kuinka. On tuntunut siltä, että maha kasvaa ihan valtavan suureksi tai on sitä jo nyt, mutta kuitenkin viimeisen viikon ajan on tuntunut, että se olisi kutistunut :O Hyvä, että on mahaa lainkaan...tai...
  16. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Heips vaan kaikille, Mä olen jo tovin aina iltaisin kännyllä lukenut näitä juttuja ja ajatellut, että pitäisi liittyä joukkoon mukaan :wave: . Kännyllä tuo kirjoittaminen on aina niin hankalaa, joten tämä on sitten jäänyt - kunnes tänään pääsin ihan koneelle lukemaan juttuja. Minut voisi...

Yhteistyössä