Hakutulokset

  1. I

    * Heinäkuiset 2016 *

    Täällä ilmottautuu heinäkuisen odottaja Aloin miettimään reilu viikko sitten, että mikä mahtaa olla kun rinnat ovat tosi kipeät. Seuraavaksi muistelin edellisiä kuukautisia. Ne oli tosi epämääräiset, ensin tiputteli pari päivää sitten oli taukopäivä, jonka jälkeen netuki normaalisti. Menkat...
  2. I

    Lokakuun lutuset - Lokakuussa **MEIDÄN KUU**

    Meille syntyi rv 40+2 poika. Painoa pojalla 3370g ja pituutta 48cm :heart: Sunnuntaina meni lapsivedet kotona, supistukset alkoivat miltei samantien tiheinä ja napakoina. Päädyttiiin siihen, että lähden itse ambulanssilla edeltä ja mies tulee omalla autolla, jahka saa esikoiselle hoitaan...
  3. I

    Lokakuun lutuset - Lokakuussa **MEIDÄN KUU**

    Kiitos uudesta ketjustaa :) ihan uskomatonta, että meidän kuu on jo nyt. Sika on mennyt tosi nopeasti, mä niiin toivon että oma vauva syntyisi pian. Pääsisi esittelemään vauvan isoveljelle, joka päivittäin silittää ja pussaa masua :heart: Isoveikka myös siirtää omaa ruokaa mun lautaselle ja...
  4. I

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Onnea kaikille, jotka ovat saaneet vauvan syliin :) Mulla poksui tänään 39+0, eli jos samoilla viikoilla syntyy kuin esikoinen niin 4 päivää olisi enää :) oma vointi on ollut aika tuskainen välillä, kun taapero tarvitsee huomiota ja leikkiä äidin kanssa, mies tekee 12-14 tunnin päiviä...
  5. I

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Kaikkea hyvää sinulle Hippimamma, olen usein miettinyt että mitä sinulle kuuluu :heart: Paljon voimia tulevaisuuteen :)
  6. I

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    ChocolateBox Saa toki kysyä ja kerron mielelläni :) Mulla on skokioosi, joka leikattiin ala-asteella, mulla on osa selästä jäykistetty luuduttamalla ja raudoilla. Teini-iässä alaselkään selkäydinkanavaann tuli kaksi kertaa hyvälatuinen kasvain, jotka leikattiin pois. Sen takia ei voida...
  7. I

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Onnea Malttamaton :) Kummit on jo valittu ja kysytty. Ristiäiset on tarkoitus pitää tänä vuonna :) Mua on alkanut synnytys jännittämään. Mulle ei voi laittaa epiduraalia eikä spinaalia, koska selkää on leikattu. Esikoisen synnytin ilokaasun voimalla ja ihan just ennen ponnistusvaihetta...
  8. I

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Uusiäippä, onnea mahdottoman paljon :flower:
  9. I

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Kiitos uudesta ketjusta! Mulla on laskettuun aikaan hieman yli 4 viikkoa, ihan huikeeta! Me mennään naimisiin ensi viikon perjantaina maistraatissa. Vihkimisen jälkeen mennään syömään. Koko kesä ollaan mietitty sopivaa päivää häille, mutta mun mies oli koko kesän niin kiireinen. Peltohommia...
  10. I

    Lokakuun Lutuset *Elokuussa*

    Kävin tällä viikolla Kysillä vauvan kasvukontrollissa. Vauvan painoarvio oli keskiviikkona 1667g ja viikkoja oli silloin 31+4. Lääkäri sanoi ensin, että hieman alakäyrällä vauva kasvaa, sitten näytti jotain suomalaisille tehtyä käyrää ja ihan krskikäyrän tuntumassa vauva on :) Seuraava...
  11. I

    Lokakuun Lutuset *Elokuussa*

    Mulla on ollut neuvolat heti alusta lähtien neljän viikon välein, nyt aletaan seuraamaan kahden viikon välein.
  12. I

    Lokakuun Lutuset *Elokuussa*

    Kiitos uudesta ketjusta :) Mulla oli maanantaina neuvola. Terkkari oli huolissaan painon noususta, kun nyt lisäkiloja on tullut 2,7kg. Ennen raskauta normipainoinen olin. Myös hb oli laskenut aika paljon, viimeks se oli 154 ja maanantaina 120. Mietitään seuraavalla kerralla, että pitääkö...
  13. I

    ***Lokakuun lutuset heinäkuussa***

    Minä myös toivon hiukan viileämpiä ilmoja. Sisällä on 28 astetta lämmintä ja ulkona on kuuuma. Huono omatunto on siitä, kun en jaksa olla kauaa ulkona esikoisen kanssa. Ensi viikolla lähden pojan kanssa mun vanhempirn luokse, siellä on niin ihana olla :) Masu kasvaa ja vauva liikkuu paljon :)...
  14. I

    ***Lokakuun lutuset heinäkuussa***

    Ihanaa heinäkuuta kaikille :) kiitos uudesta pinosta, on kyllä oikeesti huikeata että enää kaksi pinoa ja sitten onkin lokakuu :) Mulla oli eilen neuvola. Kaikki hyvin; painoa alkutilanteeseen nähden on tullut 2,4 kg, pissa puhdas, RR ok, HB:tä ei mitattu kun se on aina ollut niin hyvä...
  15. I

    ***Lokakuun lutuset kesäkuussa!***

    Kasenja esikoisen aikaan mä hain samalla kertaa lapsilisän muiden avustusten kanssa. Kun esikoinen oli syntynyt tuli päätös postissa. Nyt tein samalla tavalla, eikö Kelan täti sanonut mitään etteikö sitä voisi jo hakea samalla =) Nimistä ollaan miehen kanssa juteltu, tai minä oon ehottanu...
  16. I

    ***Lokakuun lutuset kesäkuussa!***

    Mulla alkoi viime viikon leskiviikkona koskemaan mahaan, oikealle puolelle. Torstaina kivut jatkuivat, joten soitin lääkäriaikaa omasta terveyskeskuksesta. Aika järjestyikin jo seuraavalle päivällä. Kun menin lääkäriin tämän pallomahan kanssa, tuntui kuin lääkäri olisi kauhistunut. Kerroin...
  17. I

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    Mulla verenpaineet on lähes aina neuvolassa koholla, mutta kotona matalahkot. Joten mulla taitaa ollä jännitys verenpainetta tai jotain. Neuvolassa sanottii, että jos kktona on hyvät niin ei tartte huolestua, kunhan proteiinia ei ilmaannu pissaan. Esikoista odottaessa kävin pariin kertaan...
  18. I

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    Heippa kaikille :) Meillä oli rakenneultra viime keskiviikkona ja vauvalla kaikki kunnossa :) istukka on tossa edessa, niiin sen takia liikkeet tuntuu edelleen aika vaimeina, mutta tuntuu joitain muljahduksia :) Täällä oli viime viikolla hellettä, mutta sunnuntain ukkoskuuron jälkeen sää...
  19. I

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    Mulla esikoisrn synnytys oli hvä kokemus. Alkuvaiheen avautuminen kesti ja kesti, mutta kun kohdunsuu oli 4 cm auki, klo 20.00 kätilö sano, että ei vauva tänään synny. Poika syntyi samana päivänä klo 21.42 eli loppuvaiheen avautuminen meni omasta mielestä nopeasti. 15 min ponnistuksella syntyi...
  20. I

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    Tänne kuuluu hyvää :) Eilen oli neuvola, kaikki kunnossa. Vauvan sydän jumpsutteli 140-150 kertaa minuutissa. Se on vaan aina niin ihanaa kun kuulee vauvan sydänäänet :heart: Onko jo teiltä mitattu SF- mittaa, multa otti eilen ja 18cm se on :) Viikko sitten oltiin koko perheellä Bomban...

Yhteistyössä