Hakutulokset

  1. A

    Tammikuiset 2020

    Hyvä että muillaki tää sama ongelma vaatteiden kanssa :D itsekään en haluais vielä paljastaa mut nyt helteillä varsinkin ku ei oo kauheesti vaatteita... :D Jos vähän viilenis nii ei sit ois näi paha ongelma :D
  2. A

    Tammikuiset 2020

    Se piinaavin hetki takana, ootat että kello juoksee ja lääkäri ottaa sut sisään ja ultraa ja näkyy että toukalla sydän sykkii, on se aina niin ihmeellistä ja ihanaa. <3 <3 @jouluihminen nii oliks joku facen ryhmä? nyt uskaltaisin liittyä joukkoon ku varhaisultra ohitse. :) Siis meillä on...
  3. A

    Tammikuiset 2020

    Pitää tulla tänne avautumaan ku en siellä facen ryhmässä vielä oo. Liityn ku raskaus on varmaa ku varhaisultra on ens keskiviikkona. Mihinkä sitä on taas ruvennut, väsyttää, päätä särkee, keho tuntuu herkältä ja huono oloki jos ei syö tyyliin kahden tunnin välein, yöllä jouduin olemaan hereillä...
  4. A

    Neljästä viisi

    Neljästä viisi
  5. A

    Tammikuiset 2020

    Jeij, taidan mäkin liittyä facen ryhmään vasta ens viikolla ku eka ultra on. Vaikka raskausoireita onkin mutta kuitenkin takaraivossa huutaa joku että nyt pitää rauhoittua eikä innostua liikaa jos onkin joku pielessä... koskaan ei kyllä oo vielä keskenmenoja ollut mutta kuitenkin. Positiivisiä...
  6. A

    Tammitähdet 2017

    Pitkästä pitkästä aikaa täällä. Nykyisin aika paljon vähemmän istun koneella, facen selailen samalla kun imetän. :D Meidän tyttö on nyt kaksi kuukautta, keskiviikkona tulee täyteen pari kk. Hänen nimekseen tuli lauantaina Emmi Juulia. :) Emmi on yhtä kiltti, ja jopa tyytyväisempi ja kiltimpi...
  7. A

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Kiitoksia kaikille onnitteluista! :) <3 Jos hieman avaan synnytystä tässä kun vauva nukahti syönnin päätteeksi syliin. :) Elikkä epäsäännölliset alkoi lauantaina iltapäivällä, säännölliseksi muuttuivat iltaseiskalta. Kivuliaita 10min välein. Yritin mennä nukkumaankin mutta kipuihin ei...
  8. A

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Vihdoin ja viimein, minäkin synnytin. Tyttö syntyi sunnuntai-iltana klo 17:45. Sairaalaan mentiin jo yöllä kahden maissa...kirjoitan paremman tarinan synnytyksestä kun ollaan tytön kaa kotouduttu joku päivä. :) Pitää sen verran io nauraa, motonetistä ja ammeesta löytyy supistuksia. :D :D
  9. A

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Minninkäinen: mä en oo selvinnyt ilman raskauskiloja... hirvitti kun oli paino noussuna nyt niin paljon että joutui jo uuden kymmenluvun sanomaan... eli nyt tullut yhteensä 18kg, tai ainakin torstain mittauksen perusteella. ja mä sanoin tiistaina neuvolassa että toivottavasti ei tartte viikon...
  10. A

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Onnea Musicro! jaa-a, en tiiä milloinka tämä vauva haluaa oikein syntyä, tänään on 40+2. Alaselkäkipuja aaltomaisena on kylläkin olluna parina päivänä, välillä hieman kipuliaampia mutta ei sen enempää. Ja yhtenä päivänä vauva oli niin alhaalla että en pystyny melkein kävelee, mutta sitten...
  11. A

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Onneksi olkoon uusista nyyteistä Susanna ja Repa! Oon käynyt täällä lukemassa monesti päivään onko joku muukin synnyttänyt, mutta en oo jaksanut kirjautua. :D Täällä vielä yhdessä kasassa. Eilen tosin tein paremman siivouksen, lumitöitä ja lenkilläkin kävin, sekä vielä saunassa. :D Nyt on...
  12. A

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Jos ei vauva vielä sunnuntainakaan ilmoita tulostaan, niin sit teen kyllä kunnon siivouksen ja sit vois käyä vähän pidemmällä lenkilläkin jne. :D noista "lopunajan merkeistä" muuten, mä en muista yhtään esikoisen ajasta että oliko mulla mitään muuta kuin ne supistukset pariakin päivää ennen...
  13. A

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Täällä edelleen yhdessä koossa, toiset hetket parempia kuin toiset. Toisinaan kipuja enemmän ja vähemmän. Eilen illalla oli rr-arvotkin koholla kun mittailin, mutta tänä aamuna oli ihan normit. Eilen kävin vähän kävelemässä tytön kanssa niin koski kyllä mutta helpotti kun sai hetken olla...
  14. A

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Tänään poksahti uus viikko täyteen eli 39+0! <3 :love: Että eipä ois kun viikko laskettuun aikaan, epäilen vahvasti että syntyy aiemmin. Eilen oli melkein toinen jalka oven välissä menossa jo synnyttää. Yöstä lähtien oli kipuja selässä, kyljissä, alapäässä tuntemuksia, supisteli, iltapäivällä...
  15. A

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Marianille älyttömän paljon onnea! :) Tsemppiä sinulle, onneksi on hyvät hoitajat ja lääkärit jotka osaavat hommansa! Lepäile ja toivu nyt synnytyksestä! Sait kuitenkin aika todella ihanan joululahjan! (y) Täällä on saatu viettää joulu yhdessä, tosin mies kävi hälyllä iltapäivällä mut muuten...
  16. A

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Täältäkin oikein rauhallista joulua kaikille! :) Viettäkäämme rauhallinen joulu joko siellä kotona tai sitten siellä sairaalassa! :) Jospa tämä vauva masussa pysyisi vielä ainakin huomisen yli niin saisi viettää jouluaaton kotona, toisaaltahan sitä ois ihanaa jouluyönä synnyttää! ;) :D :p Nyt...
  17. A

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Onnea RubyS! Toivottavasti vauva ja sinä voitte hyvin ja pääsisitte kotiin pian! :) Mä muistan kun olin kyssillä esikoisen aikaan, että ruokaa oli tarjolla ja sit sai kaikkee leipää,hedelmiä ja juomia syyä/juua niin paljon kuin halus. :D Paitsi jos hoitaja joutu viemään huoneeseen niin eihän...
  18. A

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Eletään kyllä jänniä aikoja... Tuohon lasketun ajan kysymiseen, tietty monet koko ajan kyselleet että milloinka olis laskettu aika, oon vastannut että uuden vuoden seudulla, sitten tulee vastakysymys: että ihan uutena vuotenako. nii, sitten on pitänyt vastata että 4.pv että eikös tuo oo aika...
  19. A

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Vauva oli eilen täysaikainen. Nyt jo. :o :) Täällä kärvistellään alaselän kipujen kanssa, sekä ennakoivien supistuksien, ja mukana myös alakerran tuntemukset että eipä tiiä mitenkä pitkään vauva haluaa enää olla masussa... Minun puolesta sais jo vaikka syntyäkin vaikka oon aiemmin sanonu että...
  20. A

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    oih, ihanaa, jos siis en ihan sekaisin ole niin ainakin Mariani ja RubyS saa jouluvauvat. :) ja onhan Marianille tulossa jo hyvän kokoinen vauva. Meidän painoarvion mukaan mikä saatiin viime keskiviikkona nii oli 2620g, eli ihan hyvän kokoinen syntyäkseen mutta olisihan se hyvä että vielä hieman...

Yhteistyössä