Hakutulokset

  1. tinttu76

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    Voi miten ihanaa Miltsu76 :heart:! Nyt saat keskittyä rauhassa odottamiseen.
  2. tinttu76

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    En tiedä onko täällä ketään tuttuja enää jäljellä, mutta kerrotaan nyt kuitenkin, että meille syntyi 15.6 poika (3200g ja 50cm) kolme viikkoa etuajassa. Onneksi kaikki meni kuitenkin hyvin ja nyt ollaan jo pari viikkoa totuteltu toisiimme :). Tässä vaiheessa tuntuu siltä, että saatan löytää...
  3. tinttu76

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    No niin, nyt on pari viikkoa tässä eletty perhe-elämää. Aika hassua ajatella, että jos asiat olisivat menneet suunnitelmien mukaan, olisi kaveri syntynyt vasta maanantaina ja olisin nyt juuri Tyksissä. Onneksi kaveri oli niin hyvän kokoinen, ettei kolmen viikon etuaikaisuus haitannut...
  4. tinttu76

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    Pikainen päivitys: meille syntyi pieni poika sunnuntaina (3200 g ja 50 cm). Kaverilla on hiukan ongelmia verensokerin kanssa mun radin ja pienen etuaikaisuuden vuoksi, mutta muuten voidaan hyvin ja odotellaan maidon nousua. Voin laittaa tarkempaa tarinaa myöhemmin kunhan kotiudutaan.
  5. tinttu76

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    Onnittelut Kanervankukkanen :heart:! Tänään käytiin kaverin kanssa perätilakontrollissa ja niinhän siinä kävi, että sektiolla mennään. On ne äidinvaistot ihmeellisiä, kun olen koko ajan jotenkin tiennyt, että näin tässä käy. Kaveri oli väärinpäin ja lisäksi pää oli takakenossa, joten lääkäri...
  6. tinttu76

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    Täällähän on ollut vilkasta. Tervetuloa mukaan cynde ja Pippurihäntä!! Minttumaar* mä niin samaistun tuohon toisen toivomiseen: tätä ensimmäistäkään vielä saatu kunnialla ulos ja jo haaveilen, josko kroppa suostuisi vielä toiseen :D. Tänään se sitten alkoi, siis ÄITIYSLOMA!! Vuosi sitten en...
  7. tinttu76

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    Onneksi olkoon Ollakovai...? ja antoisaa jatkoa :heart:! Tänne ei kuulu ihmeempää. Pikku hiljaa on synnytys hiipinyt mieleen ja olen alkanut lukea aiheesta (hommasin jopa yhden kirjan). Toistaiseksi kaveri on edelleen pää ylöspäin, joten vielä en panikoi (en suostu edes yrittämään "normina"...
  8. tinttu76

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    Ihanaa miltsu :flower:! Onnea Selina :heart:!
  9. tinttu76

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    Kiitoksia Tähtitomu. Huomasin, että mun ikä on listassa väärin. Pitäisi olla siis 38 ei 37, mutta ei tuolla niin kauheasti väliä ole :). Joko olet Miltsu käynyt ultrassa? ON: Eipä täällä ihmeempää. Päivät menee eteenpäin ja vielä olisi neljä viikkoa äitiysloman alkuun. Hirvittää, että...
  10. tinttu76

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 2

    Toivotaan Blancita kovasti, että kaikki on hyvin. Nyt on sitten äitiyspolilla käyty. Ihan mukava fiilis jäi. Hoitaja oli sitä mieltä, että arvot on kohdillaan ja samaa rataa saa jatkaa. Ei edes sovittu kontrolliaikaa, vaan otan sitten yhteyttä, jos sokerit alkaa pomppia. Kaverikin oli...
  11. tinttu76

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 2

    Voi miltsu76 miten ihanaa!! Paljon onnea matkaan :heart:! Muistanko väärin; olitko se sinä joka pudotti vähän painoa tätä projektia varten? Oliskohan se innostanut kropan toimimaan. Täällä on aloitettu synnytykseen valmistautuminen. Kävin eilen kokeilemassa äitiysjoogaa ja taidan mennä...
  12. tinttu76

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Luin aikanaan useammankin "miten tulet raskaaksi" kirjan ja niiden mukaan paras päivä raskautua on viimeinen "märkäpäivä", joka on yleensä myös se kananmunalimapäivä. Erityisesti tämä korostuu näin "vanhemmalla iällä" :), jolloin hedelmällisiä päiviä voi olla vain yksi per kierto. (Tarkkoja...
  13. tinttu76

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 2

    Tuplaonnittelut Sirpa! Toivotaan, että molemmat pysyy matkassa :heart:. Täällä alkaa olla sokerimittaukset rutiinia. Vähän veikkaan, että paastoarvoista on tulossa ongelma, mutta syömisen jälkeen on arvot onneksi olleet ok. Tosin tuohon paastoarvoon vaikuttaminen on hankalampaa eli ei taideta...
  14. tinttu76

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Kirjallisuuden mukaan pitäisi mitata ennen kuin nousee sängystä ja vielä samaan aikaan joka päivä. Mulla ainakaan tuo aika ei ollut niin olennainen, mutta mittasin kyllä ennen ylösnousua. Viikonloppuinakin tuli mitattua melko aikaisin, kun hankin mittarin joka mittasi muutamassa sekunnissa...
  15. tinttu76

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Raidallinen kissa jos kovasti epäilyttää tapahtuuko ovista lainkaan, niin ainoa kotikonsti varmistaa asia on aamulämpöjen mittaus. (Nousee siis oviksen jälkeen.) Itse koin ne älyttömän käteviksi (nopeasti tuli rutiini) ja tiesi aina tarkalleen koska ovis oli ollut (nippailuja oli aina ennen ja...
  16. tinttu76

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 2

    Valtavasti onnea Suski! Kunpa jo itsekin pääsisi tuohon vaiheeseen =). Mulle on iskenyt joku megapesänrakennuskuume. Surffailen kaikki illat ties missä lastentarvikesivuilla ja keksin kaikkea "tarpeellista". Eilinen ilta meni imetystyynyjä ihmetellessä ja nyt pohdin malttaisko panostaa...
  17. tinttu76

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 2

    Ihanaa Selina76, onnea! Nyt on sitten haettu sokerimittari kotiin ja pääsen mittailemaan verensokereita. Onneksi neuvolatäti oli erittäin mukava, enkä saanut hirveää saarnaa syömisistä. Tosin olen kyllä sitä mieltä, että en saanut tätä syömällä (sen verran maltillisesti tullut syötyä). Täti...
  18. tinttu76

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 2

    Eilen oli sokerirasitus ja tänään tuli soitto neuvolasta. Kaikki kolme arvoa koholla eli raskausdiabetesdiagnoosi pamahti. Huoh, toisaalta osasin odotaa tätä, koska mulla on mielestäni aina ollut vaikeuksia sokerin kanssa (hirveä kooma, jos syön suuremman setin jotain.) Toivottavasti selviän...
  19. tinttu76

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Sirpa75 mä muistan sut :). Ihan mielettömäm ihanaa!! Onnea matkaan! Chokomom mullakin oli plussakierrossa monta päivää ovisoireita (yleensä esim. limoja on vain päivän). En tosin testannut enää plussan jälkeen, joten testeistä en tiedä. Varhaisultrassa selvisi, että munasoluja oli irronnut...
  20. tinttu76

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 2

    Onnea Mesimarjaana ja kiitos synnytyskertomuksesta :flower:! Oli ihan kiva reissu. Tosin taisi olla kyllä viimeiset hetket lähteä kaupunkilomalle. Sen verran tuskaisia oli illat jalkojen kanssa, kun oli koko päivän kävellyt. Mulla oli ajatuksena shoppailla jotain kivaa vaatetta...

Yhteistyössä