Hakutulokset

  1. O

    Lokakuun lapset 2013

    Olikos se Leijonamama, joka kyseli minun sijaintia täälä kartala, niin vielä pohojosemmaksi mennään ku mitä Ylivieska (kait se oli se paikkakunta minkä mainittit, en muista ennään..) sijaittee. Meilä oli 7.pv 6kk neuvola. Saldona 69,9cm, 6615g ja painokontrolli kk päähän. Ärsyttää tuo painon...
  2. O

    Lokakuun lapset 2013

    Lumililja meilä poika nukkuu päivisin hyvin vähän. Parhaimmillaan (vai pahimmillaan..?) 1,5h päikkäreitä kokonaisuuessaan päivän aikana ja neki kolomesa pätkäsä.. Vaunuisa kyllä saattaa nukkua pitkät unet, kuhan ollaan liikkeelä. Ei siis suostu nukkumaan liikkumattomisa vaunuisakkaan ku sen...
  3. O

    Lokakuun lapset 2013

    Meilä 5kk neuvolasa strategiset mitat oli 67,1cm ja 6275g. Rokotteista nousi kuume päiväksi, mutta ei se kovin korkiale onneksi kohonnu. Hampaita ei vielä ole. Ikenet pojala on kutissu jo 2kk iästä lähtien ja kuolaa on riittäny enemmän ku tuola karvasela otuksela ruoka-aikana.. Itkeneet on ollu...
  4. O

    Lokakuun lapset 2013

    Miramei kyllä mulla poika kääntää pään ku sille puhutaan. On teheny sitä jo jonku aikaa, mutta en ossaa sanoa sen tarkemmin millon alotti, 6.pv tullee 5kk. o873060 ja haba
  5. O

    Lokakuun lapset 2013

    Mie alotin bataatila, porkkalala, kukkakaalela ja parsala. Näitten jäläkeen annoin ensimmäiset makiat banaani, omena, mustikka ja mansikka nyt viimesimpänä. Perunaa en ole antanu ollenkaan. Riisi olis kans vielä eesä, on kans mieto ensi ruuiksi. Pojan lenppareita on ehottomasti bataatti, banaani...
  6. O

    Lokakuun lapset 2013

    Addodalle onnea! Jännä miten iteläki on ollu vähän vauvakuumetta ja haikeutta siittä etten toista lasta saa.. Minunhan ei pitäny saaha tätä ensimmäistäkkään, mutta täsä elämäntilanteesa en toista tule saamaan. Ens viikola oliski aika kierukan laittoon. Tiistaina oli 4kk neuvola. Pojala...
  7. O

    Lokakuun lapset 2013

    Meilä taietaan alottaa kiinteitten antaminen ihan kohtapuolin. Poika on kyllä kasvanu rintamaiola sen mitä on pitänykki, mutta on rinnala melekolaila jatkuvasti. Öisin syyään usiasti, johon siis toivon jottain helepotusta kiinteitten alottamisesta. Mutta (mulla ku ei ommaa kokemusta ole ja...
  8. O

    Lokakuun lapset 2013

    Heipä hei! Ensimmäistä kertaa mieki tänne kirijottelen vaikka mielesä on ollu usiasti. Lukenu olen kyllä palstaa koko ajan. Poika täyttää reilun viikon päästä 3kk. Voi hyvin onneksi. Vähän ollu mahavaivaa ajoittain, mutta kuulunnee asiaan. Ja ikävä kyllä poika on periny minun atooppisen...
  9. O

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Poika synty eilen klo 20.33. Painoa 3040 ja pittuutta 48. Aivan ihana ja rauhallinen vauva. Olen niin rakastunu :D Kiriottelen tarkemmasti vähän myöhemmin. o873060 ja haba
  10. O

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Salisa ollaan ja ootellaan lääkäriä kalavojen puhkasuun. Kohta pitäs siis alakaa tapahtua :D o873060 ja haba 39+3
  11. O

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Onnea kovasti kaikile vauvan saaneile! Joku kyseli painoarvioita rv36, harmikseni en niitä ulukoa muista ja tuo minun neuvolakortti on kätilöilä, joten en voi tarkistaakkaan asiaa. Kovasti oli asioita, mitä piti kommentoia, mutta tämä minun muisti on niin uskomattoman lyhyt.. Ite olen...
  12. O

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Leijonamama ideaalinen asento vauvala synnytyksesä on kuulemma se, että sen selekä on sinun nappaa kohti. Itekki asiaa vähän murehin lääkärile, ku minun mölliäiselä on selekä vasempaa kylykiä kohti, ja hän sitten rauhoitteli, että vauva ruukaa synnytyksen aikana sitten viimistään löytää sen...
  13. O

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Onnea Nii1! (.) taisin tänä aamuna bongata ainaki osittaisen limatulupan.. Nyt äkkiä siis laittaan kämppä kuosiin ja siirtyminen synnytyspaikkakunnale alakakoon. Paitti minun tuurila se synnytys ei sitten kuitenkaan tapahu vielä usiampaan päivään :/
  14. O

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Leijonamama ei mullakkaan olis kotoa käsin ku se 10-15 min matka sairaalaan.. Mutta näitten minun veriarvojen takia jouvun menemään yliopistolliseen sairaalaan synnyttämmään. Onneksi mulla on kavereita ja sukulaisia sielä joitten tykönä olla, mutta on se aina vähän vaivaannuttavvaa olla muitten...
  15. O

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Onnea taas syntyneistä vauvoista! Ja MillaMakiale mieki kyllä suosittelen asian perusteellista käsittelyä ettei jää vaivaamaan vastasuuesa. Vaatteista en ole hankkinu yhen ainutta äitiysvaatetta koko aikana. Koin sen turhana. Ja turhaa se olis ollukki, nyt vasta on haasteita pukkeutumisen...
  16. O

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Onnea taco! Täälä olis kans yks hyvin valamis synnytykseen. Puhun siis ittestäni, ei taia mukula vielä ulos haluta.. Olen niin kyllästyny tähän yht'äkkiä alaksnneeseen järkyttävvään turvotukseen!! Kohta ei mahu pääle mitkään muut housut ku verkkarit. Iliman tätä turvotusta painon nousu olis...
  17. O

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Onnea Nanneli! Elukoista oli jottain puhetta. Mulla on semmonen 45kilonen hurtta, jonka suhtautumista tulokkaaseen ootan mielenkiinnola. Herra on kovapäinen ja kovasti reviiritietonen sekä mustasukkanen emännästään. Mutta silti mulla on jotenki semmonen olo, että hyvin se ottaa pojan osaksi...
  18. O

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Onnea Yana ja Tourniquet! Ituh jaksamista. Rankka tilanne sulla. Mulla ei nyt ihan vastaava, mutta ei kuiten mittään onnea ja auvoa parisuhteen saralta. Saattas olla huomattavasti helepompaa olla yksin, kokonaan. Vaikka on siitä miehestä mulle toki apuaki ollu. En yhtään väheksy sen antammaa...
  19. O

    Lokakuun lapset 2013 <3 *elokuussa*

    Jep, sairaalasa olen nyt toistamiseen. Kerkesin olla ensimmäisen sairaalareissun jäläkeen kotona melekein kaks viikkoa. Huomena onneksi kotiuttavat tältä reissulta, paras synttärilahaja ikinä!! Ensimmäiselä kerrala sain supistuksia estävän tipan ja kortisonipiikit lapsen keuhkojen kehittämiseksi...
  20. O

    Lokakuun lapset 2013 <3 *elokuussa*

    Tervetuloa uusile oottajile! Tännään on mulla aihetta olla tyytyväinen, lääkäri luppaili vähän päästävänsä minut kotia tännään ku veriarvot on parantunu eikä tällä hetkelä tarvitte miettiä sektiota. Ja jos sitä sen 3 viikkoa vielä jaksaa (ja totta kaí jaksaa ku lapsesta on kyse) olla ja maata...

Yhteistyössä