Hakutulokset

  1. N

    Tammikuun tähtöset 2014 elokuussa

    Kusma Meillä esikoista epäiltiin ultrassa liian pieneksi. Lähinnä keskivartalo ei vastannut viikkoja. Käytiin sitten parissa ylimääräisessä ultrassa ja viimeisessä sitten todettiin että ei mitään hätää :) Eipä tuo nyt mikään iso ollutkaan syntyessään 3110g ja 47cm pitkä.
  2. N

    Tammikuun tähtöset 2014 elokuussa

    Täällä myös neuvolassa käyty. Painoa on tullu jo 6 kiloa. Huh huh :D Mutta viimesen kuukauden aikana ei oo noussu ku kilolla. Sama se oli kyllä esikoisestakin et aluks nous tosi nopeesti mutta eipä sitä sitten loppujen lopuks tullu ku 11kg. Hemppa on laskenu 125 -->119 mutta eipä tuo oo ainakaan...
  3. N

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Eilen käyty ultrassa ja kaikki hyvin :) Siellä se pikkuinen rauhallisesti köllötteli. Tuli jotenkin vahva tunne että se olisi poika. Olin ihan varma et ultraavat sisäkautta kuten esikoisestakin mutta tällä kertaa ultrattiinkin mahan päältä. Ja ultraaja näytti sitten vielä parempaa kuvaa ja voi...
  4. N

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Täällä on onneks olot jo alkanut helpottaa. Kunhan muistaa syödä usein niin ei pääse olot yllättää. Hirveesti jos rehkii niin seurauksena on huono olo. Vaunuista: Ostin vähän aika sitten Phil&Tedsit. Oon kyllä tykänny. Saa nähä tykkäänkö sitten ku kyydissä on kaks. Sit oli puhetta siitä...
  5. N

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Tänään käyty ensimmäisessä neuvolassa. Eipä siellä kyllä mitään ihmeitä tapahtunu. Verenpaineet oli vähän koholla 136/82 että niitä pittää vähän seurailla. Ja painoa on tullu jo 3 kiloo. Huh. Noh, en ihmettele tällä syömisellä :D Mutta eiköhän se siitä tasaannu.. Olin kyllä pettynyt kun...
  6. N

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Minulla kans jäänyt kirjottaminen kauhean väsymyksen ja pahoinvoinnin takia.. Esikoinen nukkuu vielä kahet päikkärit ja minä tietysti käytän tilaisuuden hyväksi ja nukun myös :D En ymmärrä mistä tätä unta riittää.. Tää pahoinvointi on kyllä niin syvältä... Oksennettua ei tule mutta yökin täällä...
  7. N

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Plaaah.. Tulihan se paha olo tännekkin. Aamulla vähän puhallutti kun piti alkaa esikoiselle puuroa vääntämään mutta vähän helpotti kun sai jotain omaan suuhun. No ei se kauaa kestäny ku oli taas paha olo. Mielitekoja ei oo viel tullu paljoa. Paitsi saarioisten tonnikalapizzaa tekee mieli :D...
  8. N

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Tänään soitettu neuvolaan ja ensimmäinen käynti olisi 17.6 Äitiysvaatteet: Viime raskaudessa en ostellu juurikaan mitään.. Paitoja muutaman ja siskolta sain muutamat housut. Tässä raskaudessa aion kyllä ostaa enemmän :) Meillä mies ei tuu neuvolaan mukaan. Esikoisen aikaan tuli ekalla...
  9. N

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Oireista: Eipä oikein oo minkäänlaisia oireita.. Mahaa vähän turvottaa. Tuntuu sen takia myös epätodelliselta, että ees oisin raskaana. Esikoisen aikaan oli pahoinvointia viikolle 16 asti. En tosin muista missä vaiheessa se alkoi. Aika alussa kuitenkin. Syömisestä: Ruokahalu on muuttunu et ei...
  10. N

    Toinen lapsi 2014?

    Joo eiköhän mut voi siirtä plussanneisiin :) clearblue anto tuloksen "raskaana 1-2" ja david-testissäkin viiva vahvistunut. Ja teille muille hirmuisesti plussa tuulia :whistle:
  11. N

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Minäkin varovaisesti haluaisin liittyä tammikuisiin :) Eilen kp 29/28 raskaustestiin haamu :) 20.1.2014 / Naspu / 24 / toinen lapsi / TAYS
  12. N

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    snforever Kyllä tuo plussalta vaikuttais :) Tinker_ Tuo testi on tehty dpo13 ja tuli 10min sisään. Tein saman testin dpo10 ja oli kyllä niin nega kuin vain voi olla. Olin ihan varma että ei ole tärpännyt kun dpo9 alko ihan hirveet menkkakivut mutta tänään ne oli kadonnut ihan kokonaan :)
  13. N

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Yk1 En usko, että tässä kierrossa tärppiä olisi käynyt (ei nimittäin hirveesti oo tehty tän kierron eteen) mutta voinpahan sitten seuraavia kiertoja vertailla näihin oireisiin :) Dpo 0 Pupuilua Dpo 1-4 Ei oireita Dpo 5 ja 6 Tajuton väsymys iskee iltapäivästä ja vilu Dpo 7 Väsymys poissa...
  14. N

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Minä sain tänään haamun testiin :)) Huomenna tulee lisää testejä niin pääsee testailee lisää.
  15. N

    Toinen lapsi 2014?

    Testasinkin malttamattomana jo tänään ja haamu tuli :)) Voi että miten ihanaa!
  16. N

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    nMesrg - Image - Aijaa.com Olen teidän muiden haamuja seuraillut päivittäin ja nyt saan lisätä omani. Tänään siis kp 29/28 ja eikös vain olekkin haamulainen? :)
  17. N

    Toinen lapsi 2014?

    Huijui, tänään pitäs menkkojen alkaa.. Menkka oireet on kadonnut. Huomenna testaan ellei menkat tänään ala :p
  18. N

    Toinen lapsi 2014?

    Voi jee pitääkö tässä vielä 5 päivää jaksaa jännäillä että saa raskaustestin käyttää :p Onneks nää päivät menee töitä tehdessä ja esikoistytön synttäreitä järjestäessa. Oishan se kiva saada plussa tikkuun äitienpäivänä :) Tosin ei oo kyl yhtää sellane olo et ois tärpänny...
  19. N

    Toinen lapsi 2014?

    Voi ovistestit ku temppuilee mun kanssa.. Oon tikuttanut kp11 lähtien ja kp14 tuli plussa..Tai niin mä ainakin luulin ku sit tänään kp16 tuli kans plussa.. Taidan uskoo enempi tän päivästä ku mahassaki on ovistuntemuksia. Onneks on nyt vapun aikoihin töitä ni ei tuu koko aikaa laskeskeltua...
  20. N

    Pupuilut, ovulaatio ja plussaus -ketju

    Tällä hetkellä kp26 meneillään.. kp1-5 Menkat kp8-9 Pupuilua Kp12 Pupuilua Kp15 Ovisplussa ja pupuilua Dpo0 Pupuilua Dpo1-3 maha ja selkä kipee, valkovuotoo Dpo4-6 Eipä mittää muuta ku valkovuotoo.. Ja tunne et ei oo tärpänny :| Dpo8 Vatsanpohjassa sellane tunne et menkat tekee...

Yhteistyössä