Hakutulokset

  1. Niian

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Moikka! Hydra: Parhaimmat onnittelut ultrakuulumisistanne! Meillä kävi niin, että lopulta 2 ivf:ssä taas punktioitiin 20 munasolua joista kaikki ei ollut kypsyä, mutta kypsistä 11 hedelmöittyi normaalisti ja 3 päivänä olivat oikein kuulemma oikein kauniita 8soluisia alkioita, suuri osa...
  2. Niian

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Wau Hydra! Onnea kovasti! <3 Pahoittelut skorppari negsta!! :´( Untuvikko80: Mulla itsella ainakin alkoi sumuttelut kp21 aamuin ja illoin 2 suihketta ja niitä jatkettiin noin 2vk, siinä välissä piti olla menkat tullut ja sitten mentiin kontrolliultraan. Tässä katsottiin, että munasarjat...
  3. Niian

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Moikka! Hydra: Juu ollaan reissusta kotiudutta ja voin kertoa että hyvää on tehnyt. Oikein vähän harmitti aloittaa 2.ivf kun olo oli niin tasapainoinen, että olisi tehnyt mieli unohtaa koko vauva haave. Mutta siis sumuttelut alkoivat viime kuun lopulla ja viime viikolla olin ultrassa ja...
  4. Niian

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Kiitos Hydra!! :) Ihmeän hyvin olen nyt asian silti ottanut jotenkin koitan uskoa että asiat vielä järjestyisivät! Soitin polille ( eri kuin siirrot tekee) ja sain suunnittelu ajan 24.4 joka on muutama päivä matkan jälkeen, kiva ettei tarvi ainakaan odotella. Toisaalta tekisi mieli siirtyä...
  5. Niian

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Meille kävi niin kuin pelkäsin, meidän alkiot olivat hyvin kehittyneet kolmi päiväisiksi, yksi oli päässyt morulavaiheesee ja kehitys oli loppunut. :/ Eli yksikään ei päässyt blastokystaksi ja siirtoa ei tehty. Olen hirmu pettynyt, vaikka jotenkin pelkäsinkin että tässä kävisi näin. :/ Lääkäri...
  6. Niian

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hydra: tilannehan kuulostaa ihan hyvälle! Kyllä sen vuodon on loputtava jossain kohtaa ja kun limakalvokin vaikutti rakenteellisesti hyvälle ja ehtiihän se vielä kasvaa niin kyllä te siirtoon vielä pääsette! Snipsu: Pidetään peukut pystyssä että hedelmöittyvät ja jakautuvat hyvin, että...
  7. Niian

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Tähtitomulle osanotot suureen suruun! :´( Mä en kyllä tiedä alkiokuoren avauksesta mitään..:confused: Hydra: Voisiko olla, että outo vuotoilu johtuisikin lääkkeistä? Ajattelin vain jossei vastaavaa ole sulla ollut! Onneksi pääset perjantaina ultraan niin näkee limakalvon tilanteen yms. yritä...
  8. Niian

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hydra: Ompas outon kuuloiset kuukautiset siellä. :confused: No onneksi on perjantaina ultra niin saat kuulla missä mennään! Skorppari: Hienoa, että siellä asiat myös etenee! =) ).( Ultrassa oli 16mm follikkeli oikealla ja 8mm limakalvo. Nyt vaan odotetaan, koska ovulaatio testi on...
  9. Niian

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hydra: Ompas kurjan kuuloista kun vuoto ei ala selvästi ja juuri lääkityksen aloittaminen on varmasti hankalaa, toivotaan kuitenkin ettei ole haittaa vaikka lääkkeen nyt aloittikin "tiputtelu" vaiheessa. Ikävä kuulla, että elämässä on tullut muitakin murheita tämän lisäksi, minusta tässä...
  10. Niian

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hydra, no juu ihan hyvinhän voi keritä vielä ovulaatio tulemaan, mutta olisin toivonut jo selkeämpää tulosta. ja kyllä hieman myös ihmetyttää kun nyt hoitojen aikana on kierrot alkaneet vaihdella ennen oli niin selkeä 28 päivän sykli. Olisin myös toivonut, että siirtoon olisi päästy aika ajoissa...
  11. Niian

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Mulla oli tänään kp 8 seurantaultra, kummallakin puolella oli folleja, mutta ei mikään yli 10mm eli ei selvää "johtofollia" ollut. Limis oli vasta 4mm. Tiistaina ultraavat uudelleen. No katsotaan nyt miten tämä kierto menee, koskaan ei ole vielä sellaista kierto ollut etten olisi ovuloinut, mut...
  12. Niian

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Ompa jännä meinaan mullakin on hoitojen aikana ollut kuukautiset ihmeän niukat aina välillä, et tuntuu et yksi päivä vuotaa ja sit loput vaan tuhruttaa. Edelliset kuukautiset oli oikeestaan kaikista niukimmat. Ennen mun ongelma on päinvastoin ollut, et tuntuu et on ollut liian runsaat ja on...
  13. Niian

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hydra ei ihan vielä. :) Mulla alkoi viime perjantaina uusi kierto, jännä vaikka ovuloin kp10 niin mun kierto oli silti 26 päiväinen. Yleensä mulla on dpo aika tarkkaan toi 14 ellei sitten oo luget sotkemassa, nyt meen kp8 jo ultraan kun seuraava mahdollisuus olisi ollut kp 12 ja pelkäsivät että...
  14. Niian

    Kortisoni apuna PAS:ssa

    Moikka! Mulla on ollut kortisoni yhdessä PASsissa mukana, se aloitettiin ovulaatio plussata, eli muutama päivä ehti mennä ennen siirtoa. Annos oli sama 10mg joka päivä. Itsekkin olen miettinyt, että olisiko ollut parempi jos olisi aluksi ollut isompi annos ja sitten laskettu, mutta nega tuli...
  15. Niian

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hydra: En päässyt. Mulle tuli tässä kierross atodella aikainen ovis kp 10, saattoi olla aiemminkin kun testasin vasta kun selkeät oireet olivat päällä.:/ Soitin klinikalle kun seuraavaksi oli soittomahdollisuus joulutauolta ja ei enään tietysti kerrennyt ottamaan alkiota sulamaan. Toisaalta ihan...
  16. Niian

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hydra: Mulla on aikalailla tuo 3 päivää vai olisko yhdessä kierrossa mennyt 4 päivää,silloin kyl turhautti. Ja kyllä meidän on pakko joskus onnistua molempien! Mieluummin pian! Toivottavasti kiertosi ei venyisi ja pääsisitte pian seuraavaan passiin! :hug:
  17. Niian

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hydra: Pahoittelut tylystä testituloksesta! :hug: Tiedän tunteen, tuntuu niin epäreilulta ja turhauttavalta koko projekti välillä! :( Mutta ei auta kuin toivoa, että tulevat siirrot tuovat onnistumisenkin vielä! Glimmer: Onnea testailuun! Kumpa siellä olisi parempi tulos tiedossa! <3...
  18. Niian

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Oletko muuten Hydra testannut uudelleen pp9 jälkeen? :)
  19. Niian

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hydra: Viime passissa sulatettiin pyynnöstäni kaksi alkiota, tarkoitus oli mahdollisesti kaksi siis myös siirtää, mutta koska toinen selviytyi vain osittain sulatuksesta eikä ollut lähtenyt jakautumaan niin sitä ei siirretty, mutta onneksi oli myös sulatettuna toinen joka selvisi ja jakautui...
  20. Niian

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hydra: Kyllä sityä alkaa miettiä onnistuuko sitä koskaan nään. Kuitenkin kaksi luomu plussaa ennen hoitoja, vaikkakin keskenmenoja, mutta nyt ei edes niitä! :( Aloin vain miettiä jos teidän lääkäri sanoi alkioistanne ennen pakastusta noin, että voisiko asia kuitenkin olla niin, että niillä...

Yhteistyössä