Hakutulokset

  1. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Maaliskuu*

    Allergialääkkeistä mulle neuvolan täti sanoi että loratadin ja setiritsiini ovat sallittuja muut ei
  2. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Maaliskuu*

    Jospa omiakin kuulumisia välillä tännekin puolelle :) Olo on ollut viime ajat aivan järkyttävä! Olin 3 päivää sairaslomallakin oksentelun takia ja saa nähdä miten pärjään ensi viikon töissä... Meillä on kaksi kissaa, joista 18v rouva käy välillä ulkonakin. Ihan normaalisti olen tässäkin...
  3. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Maaliskuu*

    haasu kyseli tupakoinnista. Mie en esikoista odottaessa saanut lopetettua vaikka yritin ja kokonodotusajan poltin :ashamed: Nyt lopetin kun plussan sain testiin. Olen kyllä käyttänyt apuna nicoreten imeskelytabletteja joita menee nyt ehkä 5 vuorokaudessa. Eihän ne hyväksi ole nekään kun...
  4. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Maaliskuu*

    Pikaisesti vain että juuri näin 7+ viikoilla luetaan että mitä tapahtuu viikolla 8 :) Muoks. Minunkin piti tehdä tuo tyttö vai poika testi :) Tyttö oli vastaus. Ja mun veikkaus on kyllä että tyttö :D esikoisesta tämä tunne tuki vasta puolen välin tienoilla että tyttö (ei silloin haluttu...
  5. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Mie yhdyn noihin kiristäjiin housuihin myös... Mulla lähes kaikki farkut sellaisia joissa matala vyötärö ja en voi laittaa niitä jalkaan enää! Kamala ahdistus tulee jos joku painaa/puristaa alavatsalla :/ kotona kuljen vetoketju auki iltapäivät/ illat mutta enhän minä töissä voi housut auki...
  6. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    samhe ja enkeli30 osaanotto ja voimia kovasti :hug:
  7. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Nyt minä rauhoitun <3 eihän tämä mitään takaa vielä mutta antaa itselleni mielenrauhaa kun hcg nousee hienosti kuitenkin! Täällä kamppailuaan kamalan flunssan kourissa :/ siihen päälle välillä iskevä pahoinvointi niin voin sanoa että olo on aika mielenkiintoinen....
  8. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Viivojen vahvistumisesta moni huolehtii sitten kun ne on viimein ensiksi siihen testiin saatu... Tänään rv 5+4 ja nyt vasta viivat yhtä vahvat. Viimeksi testasin tiistaiaamuna 5+2 ja eivät olleet yhtä vahvat... Eli hyvinkin hitaasti voi näköjään nämä liuskat tummua. Ottaen huomioon että...
  9. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    unnaunna mulla muuten sama homma tuon digin kanssa! Tein äsken ja tulos raskaana 2-3 ja viikkoja nyt 5+4. Onneksi tein samasta liuskatestin joka nyt viimein antoi tasavahvat viivat! (Vielä ma tai ti oli haaleampi kun kontrolli). Eli taidetaan mennä just siinä rajoilla vielä että testi näyttää...
  10. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Tervetuloa uudet mukaan :wave: Marmosetti täällä myös ikää jo 35 ja viime raskaudesta 9 vuotta :D ja hyvin samaistun sinun tunnelmiin :)
  11. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Samhe voi ei, voimia <3 Täällä aivan järkky olo!!! Oksentaminen alkoi sit tänään :( rv 5+3 vasta kasassa... Pari viikkoa aikaisemmin kun esikoisesta... Yöks! Kaiken lisäksi olen flunssaan tulossa ja muutenkin olo kun jyrän alle jääneellä... Voi olla ettei tarttee koko päivää töissä olla...
  12. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Pikasesti vain noihin pelkoihin ja huoleen raskausaikana... Miehelle joitakin päiviä ennen plussatestiä sanoin että sittenhän se huoli, pelko ja murhe vasta alkaakin kun plussan testiin saa! Kun mietittiin että mitäs jos onkin jotain ongelmia lapsen saannin suhteen, takana puoli vuotta...
  13. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kiitos onnitteluista ???? en osaa kokonaan täältä pysyä poissa vaan käyn aina tilanteita kurkkimassa ????
  14. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    maminapahoittelen, nyt sekoilin kirjoittaessani... Ostin topshopin äitiysfarkut facen kirpparilta... Ja muita vaatteita (tytölle) tilasin netistä...
  15. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Iltaa :) ja minunkin puolesta tervetuloa uudet mukaan! Iso joukkohan meitä on kasassa ko <3 Täällä tänään rv 5+0! Väsymys aika kovaa, vielä onneksi vaihtelee päivittäin! Nälkä usein ja jos ei syö tulee huono olo. Vielä ei ole onneksi tarvinnut oksentaa! Turvotus iltaisin järkkyä, jos koko...
  16. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Cristal toivottavasti ovat sitä itseään ja lähtee viivat vahvistumaan :)
  17. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Cristal näkyykö testissä livenä vaalea viiva? Kun musta kuvassa ehkä näkyy... Itse sain tosi haalean viivan testiajalla dpo 8 tuohon testiin, selkeytti testiajan jälkeen paljon. Ja sit dpo 10 jo selvä haamu :) ja digi tuolloin näytti sit jo plussaa
  18. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Rv 4+4 <3 hienosti vahvistuu! Rv3+3 tuli tulos 1-2
  19. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Pakko pikaisesti myös kysyä että miksi ihmeessä juustokakku on kiellettyjen listalla?! Jos kuitenkin pastoroituja maitotuotteita käytetään?
  20. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Riimini onpas sulla tosiaan ollut myöhään ensimmäinen neuvola ja vielä ensimmäisestä raskaudesta :O itselläni oli ekasta neuvola rv 7+3 ja nykyisellä paikkakunnalla on näköjään rv 8-10 ensimmäinen neuvola... Sinällään nyt tietysti ekalla käynnillä niin ole välilä kun jotenkin henkisenä...

Yhteistyössä