Hakutulokset

  1. P

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Minut vois poistaa tältä listalta! En oikein ehdi montaa kautta kirjottamaan :(
  2. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

    Pitkästä aikaa tulen kirjoittelemaan, lukenut oon teidän kuulumisia kyllä, mutta tästä oman paniikin keskeltä en ole saanut kirjoiteltua :O Pahoittelut kukkurukuu :'( Onnea tuplista Zannukka! Ihana uutinen :) Iitu Tsemppiä!!! Miten teillä on muuten neuvolakäyntejä? Mua vähän...
  3. P

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Onnea hienoista ultrakuulumisista! Täällä hiljaiseloa. Hermostuneena odottelen, että päivät kuluu ja ultrapäivä koittaisi. Vielä pari päivää! Apuaaaa. Asumisesta: Me asutaan kaksiossa, eikä kyllä ole varaa isompaan vaihtaa tällä opiskelija budjetilla. :|
  4. P

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Moikka, Mä oon kyllä mukana, ja käynyt lueskelemassa kaikki teidän kirjoituksennekin. En vaan kehtaa tulla tänne oikein valittamaan. Mulla on edelleen tämä sama fiilis, etten millään jaksa odottaa viikon päähän ultraa. Oon jotenkin ihan jökissä, en oikein mitään pysty tekemään kun pelottaa...
  5. P

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Heippa, Oliko tammikuisilla joku facebook-ryhmä? Onks se sellanen että jos tulee siihen mukaan, että mun kaikki kaverit näkee että oon liittyny?:whistle:
  6. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

    Miss_piggy Täälläkin olot on kyllä niin vaihtelevia. Tänään olin sängyn oma kello neljään asti kun oli niin paha olo (en siis oksenna kuitenkaan), mutta sitten taas toissa päivänä ei ollut mitään tällaista :O Maha tuntemukset kyllä jatkuu, vähän outoa kipua, pitää vissiin käydä tarkistuttamassa...
  7. P

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Pahoittelut Sannalle:hug: Jaiks, sain varhaisultran polille vasta päivää ennen juhannusta, jotta voidaan arvioida raskauden kesto tän sekavan tilanteen takia. Oon ihan pelko peräsimessä, että mitä siellä näkyy. Nukkuminenkin rupee olee jo vaikeeta. Palaa jotenkin muistot vielä niin tuosta...
  8. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

    Pitäiskö noista kilpirauhasarvoista huolestua? Mulla oli tammikuussa tsh 1.54, t4 ei edes otettu. Vuosi sitten oli tsh 1.21 ja t4 14. Aina on sanottu, että täysin normaalit :0 neuvolalääkäri ei mitään labroja edes nyt laittanut, ja mulla on varhaisultra just ennen juhannusta polilla. Sillon...
  9. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

    Hei Voisin varovaisesti siirtyä tänne puolelle. En heti löytynytkään tätä ketjua noiden muiden plussalaisten seasta. Minulla siis oli kkm maaliskuussa, ja nyt plussasin ilman menkkojen välissä. En siis tiedä millä viikoilla mennään. Digi näytti reilu viikko sitten 3+ mutta sitä ennen en...
  10. P

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Heippa, Sopiiko tänne vielä mukaan? Voisin tulla varovaisesti tänne puolellekin kurkkimaan tuolta keskenmenon jälkeen kuumeilevista. En oikein tiedä millä raskausviikolla olen, koska edellisen keskeytyneen keskenmenon jälkeen ei ole tullut menkkoja ollenkana. Digi näytti kuitenkin jo yli...
  11. P

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

    JEEE Onnea miss_piggy ja muut plussanneet :flower: Olen todella pahoillani verppu ja dyddö :( Kävin neuvolalääkärillä kun tämä tilanehan on nyt pikkuisen sekava kun ei niitä menkkoja kkm ja plussan välissä tullut. Oma epäilys on että olen 5.-7. viikolla, elikkä aika iso haitari. Mahan...
  12. P

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

    Heippa kaikille, Tervettuloa uusille! :hug: Toivottavasti visiittinne on mahdollisimman lyhyt ;) Olen ollut hieman taka-alalla kun on edelleen ollut niin surupuserossa tuosta maaliskuun lopun keskenmenosta kaikkine ongelminee, vaikka olenkin teidän kirjoituksianne lukenutkin. Kiitos...
  13. P

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

    mamuska7 Täällä peukut pystyssä, että kaikki menee hyvin! Itse ainakin uskon, että vielä on mahdollisuuksia kun sykkeetkin löytyi :hug: Täällä kiertopäivät huitelee jo 48. päivässä eikä menkkoja kuulu! :( miss_piggy eikös sullakin kestänyt menkkojen alkaminen keskenmenosta? Missä vaiheessa...
  14. P

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

    Katrinainen Tervetuloa ja pahoittelut:hug: Mulla vuoto kesti noin 4,5 viikkoa, mutta kyseessä oli keskeytynyt keskenmeno ja lääkkeelliset tyhjennykset pariin otteeseen. Mun käsityksen mukaan monesti spontaani keskenmeno menee ohi nopeammin. Saavista tuli täälläkin noin pari vuorokautta, ja...
  15. P

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

    kukkurukuu Söin myöskin omega3- kapseleita ennen raskautta. Möller tuplaa söin, ja lopetin sen sitten melkein heti plussan jälkeen kun huomasin, että siinähän on A-vitamiinia. Onkohan niissä kaikissa sitten niin paljon A-vitamiinia, ettei niitä vain siksi suositella :O Muuten luulisi, että ne...
  16. P

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

    Onnea mamuska, hienot lukemat :) Mulla aika kauan tutkittiin tota Hcg:tä, ja ne sano silloin että on aika yksilöllistä miten ne nousee, joten tuskin siitä kannattaa huolestua. Ennen huolestuisin jos arvot ei tuplaannu 48h välein, se vissiin on se tärkein :) Rosuliina tervetuloa, ja...
  17. P

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

    saraah Tervetuloa, ja pahoittelut! Itseläkin oli vähän sama tilanne, kun oltiin jo yli vuosi yritetty (hormonaalista häikkää minulla myös) ja sitten kun oltiin lapsettomuus polilla niin luomu plussa ilmeistyikin, mutta se menikin kesken sitten. miss_piggy Ihana kun osaat iloita vauvojen...
  18. P

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

    miss_piggy Minkä merkkisiä ovistestejä oot tilannu sieltä Ebaystä? Tilasitko ihan ebay.com:ista vai uk:sta? Mulla on kanssa niin pitkä kierto, että ei paljon naurata testailla koko kiertoa noilla kalliilla testeillä, ja vaikka testaisinkin, en monesti siltikään löydä ovista :( :D Toivotaan että...
  19. P

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

    Pahoittelut Taru ja Minel! Huoh, kuinka kauan teillä on kestänyt vuoto tyhjennyksen jälkeen? Mulla siis edelleen epäselvää onko kaksi kertaa tehty tyhjennys nyt sitten onnistunut vai ei. Elättelin jo toivoja, että olisi kun yleiskunto on vähän parempi eikä ihan mahdottomia kipua, mutta vuoto...
  20. P

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

    Verppu Mulle juuri kokenut naistentautien lääkäri kertoi, että ei voi tulla raskaaksi, jos keho ei ole siihen valmis. Itse mietin tuota samaa, kun en millään jaksaisi odottaa ensimmäisiä kuukautisia. Onnea plussasta!:) Minulla jo toisen kerran taisi tyhjennys epäonnistua, hohhoijaa. Kuinka...

Yhteistyössä