Hakutulokset

  1. A

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Moikka ja onnea kaikille vauvautuneille! <3 Meille syntyi 25.12.2013 (rv 41+4) klo 8.20 täydellinen tyttö mitoin 50cm ja 4000g, py 35cm. Synnytys alkoi supistuksilla n. klo 5 aamuyöllä eli synnytys kesti kolmisen tuntia. En ehtinyt saamaan kuin PCB-puudutteen ja ei kyllä kovin hyvin tehonnut...
  2. A

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Maikkikselle onnittelut ja paivih:lle osanotot <3 Miten voikaan sattua jotain niin ihanaa ja kamalaa juurikin samoihin aikoihin. Lemmikin menettäminen on kova paikka! Peräpukamia tuli esikoisen synnytyksestä joo. Vaivaa toisinaan, ei pahasti. Kaikkeen tottuu :/ Eilisen puolella oli...
  3. A

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Moikka kaikille! En ole toviin käynytkään täällä kirjoittelemassa, vaikka tasaisin väliajoin luenkin pidempiä pätkiä kerrallaan. Naurukohtaukselle Tsempit ja onnittelutkin samantien. Ihanaa kun alkaa syntyä vauvoja! Ihan alkaa jännittää. Imetyspaitoja en viimeksi hankkinut, pärjäsin...
  4. A

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 lokakuussa ~*~

    Syvimmät osanotot Saaran perheelle ja paljon voimia jatkoon. Ei löydy tarpeeksi kauniita sanoja <3 Aina_ & Mini 30+4
  5. A

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 syyskuussa ~*~

    Mäkin olen tainnut kaiken tän stressin keskellä unohtua tonne facebookin puolelle. Taas. Mulla oli viime viikolla aikaistettu lääkärineuvola historiani takia (edellisessä raskaudessa kohdunkaulakanava lyheni ja aukesi ennen aikojaan). Siellä todettiin, että taas on paikat pehmenneet ja sain...
  6. A

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Raisa. Kaikki on kyllä hyvin, mutta en uskalla luottaa siihen. Viimeksikään ei ollut merkkiäkään siitä, että jokin olisi huonosti. Tuurilla menin oikeana päivänä valittamaan raskauspahoinvointia ja jo muutaman tunnin päästä olin sairaalassa täydellisessä vuodelevossa. Edelleen karmii pelkkä...
  7. A

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Neyski Mullakin on LA 14.12 ja juuri tänään katsoin Kelan laskurilla, että voin aloittaa äp-loman aikaisintaan 15.10 eli 50 päivää ennen laskettua. Miksi sulla on 17.10 :o Ja siis silloin aloitankin äitiysloman, kun olen kotona esikoisen kanssa muutenkin. Syyselo Osanotot <3 Todella kamala...
  8. A

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Eilen jäi pariin juttuun vastaamatta... Mua kyllä ärsyttää kaiken maailman kyselyjen rustaaminen. Olen ne kaikki samat liput ja laput täyttänyt kaksi vuotta sitten... Taidan sovinnolla kadottaa koko voimavaralapun, kun terkkakin sanoi ettei se ole pakollinen. Ne kysyy kuitenkin kaikki...
  9. A

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Tulinpa sopivaan aikaan kurkkimaan tänne! Varasin meinaan ihan äskettäin sen 4D-ultran, joka olis 2.9 (25+2). TJ 24 siis vielä! Jännittää kyllä taas. Esikoisen aikana se oli hieno kokemus, vieläkin menee positiivisella tavalla kylmiä väreitä. Ja linkkailkaa vaan lisää blogeja, menen kyllä...
  10. A

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Painoa mulle on tullut 4kg. Ihannepainoon on pari kiloa enemmän matkaa, mutta luotan siihen, että viimeistään vuoden kuluttua synnytyksestä olen ns. entisissä mitoissani. Ainakin niin toivon! Esikoisen odotuksesta ei jäänyt ylimääräisiä makkaroita. Blogialustaksi suosittelen Bloggeria tai...
  11. A

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Ja päivittää voi muuten varmaan noi heinäkuun menotkin. Eli poistaa ne sieltä roikkumasta. Vai eikö niin ole ennen tehty? :)
  12. A

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Moikka! Tästä pinosta alkunsa saanut facebook-ryhmä on suljettu jo kesäkuun lopussa. Siellä on tällä hetkellä 57 ihmistä, joten kovin tiivistä ryhmää ei olisi, jos sinne otettaisiin aina vain lisää... Minä en tosin näistä asioista päätä, tuolla on enemmistö halunnut näin. Meillä oli tänään...
  13. A

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Vivie, siellä on varmasti rankat viikot takana. Mikään ei ole yhtä kamalaa, kuin pelko oman lapsen puolesta - on lapsi sitten kohdussa tai sen ulkopuolella. Onneksi kaikki on hyvin <3 Täällä samantyyppisiä pelkoja, mitä RU:hun tulee. Enää alle viikko aikaa, mutta silti sekin tuntuu...
  14. A

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Täällä väännetään edelleen nimistä. Nyt on pojalle yksi koko nimi valmiina ja pari etunimeä "varalla". Tytölle on parikin nimikokonaisuutta, mutta mua edelleen harmittaa se yhden oman suosikkinimen torppaaminen :( Mikään ei vain kuulosta yhtä ihanalta toiselta nimeltä! Yritän kuitenkin hormonien...
  15. A

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Tiedättekö, heti kun kehuin että meillä alkaa olla Minille nimet valmiina niin isäntä päätti ettei olekaan... Keksin omasta mielestäni kaksi todella kaunista nimeä tytölle, mutta nyt toiseksi nimeksi kaavailtu ei käykään. Miehen täytyy miettiä vielä ekaakin. Mitä?! Kun ehdin jo luulemaan, että...
  16. A

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Täälläkin tuntuu vauvan liikkeet jo jopa vatsan päälle asti! Ekan "tökkäisyn" tunsin rv 14+4, mutta rv 15 varmistui liikkeiksi. Istukka sijaitsee takaseinämässä niin auttaa asiaa aika paljon, kuten myös aiempi raskaus. Esikoista odottaessa tunsin ensimmäiset liikkeet rv 17+1 ja istukka oli...
  17. A

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Täällä ei ole oikein tapahtunut mitään uutta niin en ole saanut aikaiseksi kirjoiteltua tänne. Teidän juttuja seurailen useamman kerran viikossa ja olenkin jännittänyt SaaraW:n puolesta! Paljon tsemppiä, pidättehän lipun korkealla :heart: Rakenneultraan on tänään tasan kaksi viikkoa. Tuntuu...
  18. A

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Ompas täällä taas hiljaista! Vissiin aika moni on nyt facen puolella? Itsekin olen siis siellä, mutta en kaikkia nimiä yhdistä nimimerkkeihin... Piti tulla vain kliseisesti toteamaan, että aika kuluu hirveän nopeasti. Ensi viikolla miehellä on kauan odotettu loma, raskaus on menossa jo...
  19. A

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Hyvältä näyttää tämä uus pino :) Uskon ettei tule mitään ongelmia, hienosti näyttää sujuvan päivittäminen! Kiva kun ehdit sitä tekemään helena85! Täälläkin odotetaan kovasti rakenneultraa, vielä tasan kuukausi eli neljä viikkoa ja risat... Mitä enemmän odotan, sitä kauemmin kestää! Itse olen...
  20. A

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    judidi Meidän taapero ei huuda, hän juttelee pehmoleluille... Jaksaa vaikka tunnin höpötellä. Täytyy olla kyllä ihan pystyyn nukahtamaisillaan, ellei sitä tee eli ei ole kyse siitä, etteikö väsyttäisi. Parempihan se on kuin huutaminen, mutta ei silti ole kivaa... Kun en haluaisi toisen myöskään...

Yhteistyössä