Hakutulokset

  1. N

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Mä hyppään mukaan :-) oon ollu tuolla kesäkuisissa mut la muuttui heinäkuulle. 2.7/Nuu_Nuu/29/-/3raskaus
  2. N

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Influenssarokotuksesta.... otin töiden puolesta jo ennen kun edes olin plussannut, eli homma hoidossa siltä osin :)
  3. N

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Meillä tuskin avataan tiliä kun kahdella edelliselläkään ei ole :) imettää aion taas, mikäli vain mahdollista. Esikoista imetin vuoden ja kakkosta vähän vajaa. Se on vaan niin kätevää, aina on safkat mukana (y)
  4. N

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Heipä hei mammat! Taidanpa minäkin liittyä joukkoon. Kolmatta ilmeisesti odotellaan, vähän vielä kyllä jännittää, että onko siellä oikeasti ketään matkassa. Kakkosen odotusaikana tuli täällä pyörittyä paljonkin, jotta täytyy nytkin sitten liittyä :) Edelllisten kuukautisten alkamispäivästä ei...
  5. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Jeippa! Ja anteeksi etten ole.koko elokuussa kirjottanut! on vaan ollu niin paljon kaikkea muuta ja ko selaan pelkästään puhelimella ni tää on niin hankalaa ja hidasta! Facen puolella tulee sentään rupateltua. Mut meitä on täöllä jo kauhian paljon! Nyt oon taas ajan tasalla ko lukasin parin...
  6. N

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Neyski tottakai halutaan tietää nimet! :D meillä pojalle on nimi valmiina, tytölle ei... mutta ne kerkee muuttuu viel moneen kertaan :D Saara W:lle voimia! Täällä voidaan ihan ok, selkäkipua on muttei muuta. Ja pikkuinen treenaa potkunyrkkeilyä ahkerasti :heart:
  7. N

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Moikka kaikille pitkästä aikaa! Sorry en oo tänne kirjotellut aikoihin, fb:n puolel kylläkin. Oon yleensä vaan puhelimella netissä niin tää kaksplussa jumittaa sillä ihan hirveesti ko kirjottaa, lukenut oon kyllä. SaaraW:lle voimahalit! Toivottavasti ei nyt mitään kovin pahaa löydy...
  8. N

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Hellou! Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä. Oon jumittunut vähän tonne fb:n puolelle ku on niin paljon kätevämpi ku melkeen aina puhelimella selaan, harvoin ehdin oikeen koneella käymään. Mut tosiaan ei mitään erikoista kuulu. Tuntuu, että maha olis pienentynyt? Ehkä se vaan on se turvotus...
  9. N

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    En oo moneen päivään jaksanu ja kerinny lukemaan, mukavan vilkasta keskustelua täälläkin :) Aina mä toivon kanssa rttei tota painoo kauheesti tulis, esikosta tuli 17kg ja oli siinä kyllä ihan riittävästi :D paljon muilla on tullut? Ja entäs nyt tässä raskaudessa? Nyt on tullu joku reilu kilo...
  10. N

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Raisa ja Judie täällä kans mies on välillä aivan uskomaton töidensä suhteen. Nyt ei oo varmaan tulossa yhteenkään neuvolaan eikä ultraan, ei sikäli että en nyt sitä siellä hirveesti tarttekaan. Kunhan synnyttämään tulee, sinne en yksin mene! :D Esikoista odottaessa oli kerran neuvolassa, sit...
  11. N

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Barbamama, toi kehto oliskin kiva idea! Olis mukavan näköinenkin joku vanha... ei kun kirppiksii kiertelemään :D
  12. N

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Hankinnat: kaikki esikoisen tavarat on tallessa, eli ei juuri mitään tarvita. Sisarusrattaita en aio hommata vaikka ikäeroo tulee vain 2v ja 2kk, mutta nyt jo jaksaa kävellä tosi hyvin niin seisomalautaa sitten... ja sit voihan pientä ottaa manducaan tms. ja isompaa rattaisiin. Mut haluaisin...
  13. N

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Lisconen kerkeet kyllä työhaastatteluun jos vain ultra-ajat ei oo kauheesti myöhässä. Mulla meni30 min ni olin jo ulkona ja odottelin pääsyäkin jo jonkin aikaa... Hui, olis kyllä jännittävää mennä suoraan työhaastatteluun. Toivottavasti oot siel sit hymy korvissa niin ne olettaa et oot aina...
  14. N

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Np-ultrasta kotiuduttu, siellä pikkunen söi varpaitaan! <3 ja oli muutenki melko vauhdikas tapaus ja tykkäsi esitellä itteään. Vastasi myös täysin viikoja, jeeee! Nyt on iso huolwn taakka pois harteilta, ei kun nauttimaan tästä raskaudesta! :)
  15. N

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Täällä on myös noita alavatsakipuja, esim. kun nukkuessa vaihtaa kylkeä niin repäisee niin maan vietävästi että miettii et mitä nyt mahtoi hajota :D huomenna ultraan, jännittää niin paljon! Siis hyvällä tavalla jännittää, et kiva kun näkee pikkuisen! Toivottavasti kaikki vain olisi hyvin :)...
  16. N

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Mäkin varaan fb-ryhmään paikan :D liityn keskiviikkoisen ultran jälkeen jos kaikki on kunnossa :)
  17. N

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Taas on monta uutta. Tervetuloa! :) Täällä maha on kasvanut niin et muutama on jo kehdannut kysyä suoraan :) no ens viikon np-ultran jälkeen asia saa jo ollakki ihan julkinen. Jännittää, viel muutama päivä! Onko täällä joku allergikko? Mä en kauheasti ole yleensä kärsinyt siitepölystä ja...
  18. N

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Voimia Joliana! joko pääsit ultraan? Osalla mukavia np-ultra -kuulumisia. :) Itte ei millään jaksaisi viikkoa odottaa! Syyselo täällä ainakin löytyy mielialanvaihteluita! :D välillä paruttaa, varsinkin kaikki suloiset pienet lapset ym. Ja sit menee hermo niin nopeesti ihan pikkuasioihin...
  19. N

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Tömpsis: mulla kans jalat turpoo ja on kipeet, ja suonikohjut pullottelee! Hngh! Tukisukat on hyvät, vaikka niitä on tylsä käyttää niin auttaa. Esikoisesta käytin vikalla kolmanneksella, nyt on jo väliklä olleet käytössä...
  20. N

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Mammavaatteista: mulla on vaan ed. raskaudesta h&m äippävaatteita, mut sitte ostin silloin esimerkiksi ihan tavis paitoja gina tricotista ja ne veny mahan mukana koko raskauden ja vieläkin voin niitä käyttää kun ne ei lörpsähtänyt... Täytyypi nytkin hankkia sellaisia lisää, eri värisiä vaan :)...

Yhteistyössä