Hakutulokset

  1. A

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Pahoitteluni Maisa! Toivotaan onnea uuteen yritykseen! Meitäpä on täällä jo koossa hyvä joukko. Mukava on lukea kirjoituksianne, tosin vielä ei ihan pysy mukana, että kuka oli kuka :) Itselläni lievä etova olo alkaa tulla tutuksi, syönnin jälkeen on paras olla ja vain sisällä olo kostautuu...
  2. A

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Josko minäkin mukaan ilmottautuisin :)Perjantaina tein plussatestin kp 29/28. Ei kovin voimakkaita oireita vielä, turvotusta joinain päivinä ja kuuma väsyttää helposti. Mulla on ennen esikoista ollut yksi kohdun ulkopuolinen raskaus, joten olen torstaina menossa lääkäriin, josta saanen lähetteen...
  3. A

    Vanhan emmaljunga vaunukopan hyödyntäminen

    Osaisiko kukaan auttaa. Meillä on ekalla lapsella ollut kaverilta ostetut emmaljungan yhdistelmät (smart tms. vuodelta 2010) Vaunukoppa on priima kunnossa, mutta ratasosa, kuomu ja runko eivät niinkään. Olen miettinyt, että jos vielä joskus toinen lapsi tulisi, niin pystyisikö hankkimaan uuden...
  4. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Mahtavan paljon hyviä ultrakuulumisia, onnittelut! Olen vielä himmaillut fb:hen liittymisen kanssa, mulla on yks työhomma, joka pitää saada ainakin ensin alta pois. Kuulosti siltä, että siellä on luettavaa niin paljon, ettei sitten työt maistu:) o873060, multa kiellettiin kanssa...
  5. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Tervehdys! Vieläkö mahtuu mukaan? Olen lueskellut ketjuanne lähes alusta asti ja monesti löytänyt vastauksia mielessä pyörineisiin kysymyksiin. Itse olen tähän asti kirjoitellut terve.fi:n puolella, mutta nytpä näyttää siltä, että olemme siirtyneet tänne koko porukka:) Esikoista odotan...

Yhteistyössä